Zarządzenie Nr 108/2011
Burmistrza Brzostku
z dnia 16 grudnia 2011 roku
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej w roku 2012.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U.z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 11 i 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) w związku z § 11 Uchwały Nr XIV / 94 / 11 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 15 listopada 2011 roku w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2012 rok, zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Konkursową w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej w składzie:
1. Lucyna Pruchnik - Sekretarz Gminy - przewodnicząca Komisji Konkursowej,
2. Krystyna Wójtowicz - podins. ds. organizacyjnych i bhp - członek Komisji Konkursowej,
3. Adam Ryndak - Kierownik MGOPS w Brzostku - członek Komisji Konkursowej,
4. Zofia Skórska - przedstawiciel organizacji pozarządowej - Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Liwocz” - członek Komisji Konkursowej.
§ 2. Do zadań Komisji Konkursowej należy:
1. Rozpatrzenie ofert pod względem formalnym i merytorycznym
2. Zaopiniowanie ofert.
§ 3. Regulamin pracy Komisji Konkursowej stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Brzostek.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania: | |
Załącznik 108 (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2012-02-23 10:14:21) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |