UCHWAŁA Nr XVIII/125/12
Rady Miejskiej w Brzostku
z dnia 26 czerwca 2012 roku
w sprawie: zmiany uchwały budżetowej na 2012 rok Nr XV/100/11 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 29 grudnia 2011 roku.
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt. 4, pkt. 9 lit. „d” i „ lit. „i”, oraz pkt.10, art. 60 ust. 1 i art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. oraz art. 211, art. 212, art. 239, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) – Rada Miejska w Brzostku uchwala, co następuje:
§ 1. Zmienia się plan dochodów budżetu gminy na 2012 rok w następujący sposób:
1. Zwiększa się plan dochodów budżetu gminy o kwotę 66.000,00 zł jak Tabela Nr 1 do uchwały. /pobierz załączniki/
2. Zmniejsza się plan dochodów budżetu gminy o kwotę 2.396.710,00 zł jak Tabela Nr 2 do uchwały.
3. Dokonuje się przeniesień w planie dochodów jak Tabela Nr 5 do uchwały.
4. Ustala się plan dochodów budżetu gminy po zmianach w wysokości 41.019.265,82 zł, w tym dochody majątkowe w wysokości 3.992.876,00 zł i dochody bieżące w wysokości 37.026.389,82 zł.
§ 2. Zmienia się plan wydatków budżetu gminy na 2012 rok w następujący sposób:
1. Zwiększa się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 366.000,00 zł jak Tabela Nr 3 do uchwały.
2. Zmniejsza się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 3.396.710,00 zł jak Tabela Nr 4 do uchwały.
3. Ustala się plan wydatków budżetu gminy po zmianach na kwotę 42.347.752,79 zł.
4. Dokonuje się przeniesień w planie wydatków jak Tabela Nr 6 do uchwały.
5. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków bieżących na łączną kwotę 32.305.867,22 zł.
6. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków majątkowych na łączną kwotę 10.041.885,57 zł, w tym wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w kwocie 10.041.885,57 zł.
2.Ustala się przychody budżetu w łącznej kwocie 4.828.486,97 zł i rozchody budżetu w łącznej kwocie 3.500.000,00 zł, jak Tabela Nr 7 załączona do uchwały.
3. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000,00 zł,
2) sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000,00 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 3.500.000,00 zł.
Dokumenty do pobrania: | |
Zał 125 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-07-02 14:54:55) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |