Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Obwieszczenia: Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego

BURMISTRZ

 BRZOSTKU

 

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

 

 

Nasz znak: RGiMK..6220.7.2012             Brzostek, dnia   29-10-2012r.

 

 

 

Zgodnie a art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071; z późn. zm.) oraz art. 75 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2008 r. Nr. 199, poz. 1227, z późn. zm.)  ;

 

zawiadamiam

 

że w dniu  16 października 2012 roku na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy, ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, w mieniu której występuje  Pan Bogusław Dydo; zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o wydanie decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi powiatowej Nr 1296R Wielopole Skrzyńskie –Dębica w km 10+0888-11 +357.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tutejszym Urzędzie Miejskim – Referat Rozwoju Gospodarczego i Mienia Komunalnego ( pokój nr 8) zapoznać się z całością akt zgromadzonych w przedmiotowym postępowaniu, a także zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski oraz informuję ,że dane o wniosku o wydanie decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych.

 

                                                                             Burmistrz

                                                                 mgr inż. Leszek Bieniek

 

Otrzymują:

1. Wnioskodawca

2.  strony wg wykazu zawiadomione w drodze publicznego ogłoszenia w trybie art. 49 KPA

     w związku z art. 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o

     środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach

     oddziaływania na środowisko ( Dz.U.Nr 199,poz. 1227), 

3.A/a(BZ).

 

Do wiadomości:

1. Urząd Miejski w Ropczycach z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie oraz  

     miejscu realizacji planowanej inwestycji oraz na stronie internetowej Urzędu.

 

drukuj pobierz pdf    

wstecz