Zarządzenie Nr 130/12
Burmistrza Brzostku
z dnia 21 grudnia 2012 roku
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej w roku 2013.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U.z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 11 i 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) w związku z § 11 Uchwały Nr XXI / 160 / 12 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 listopada 2012 roku w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2013 rok,
zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Konkursową w celu opiniowania złożonych ofert na realizację
zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej w składzie:
§ 2. Do zadań Komisji Konkursowej należy:
1. Rozpatrzenie ofert pod względem formalnym i merytorycznym.
2. Zaopiniowanie ofert.
§ 3. Regulamin pracy Komisji Konkursowej stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Brzostek.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania: | |
Załącznik nr 1 do zarządzenia130/12 (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2012-12-27 13:53:06) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |