BURMISTRZ
BRZOSTKU
Zarządzenie Nr 111/13
Burmistrza Brzostku
z dnia 13 grudnia 2013 roku
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert na
realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej w roku 2014.
Na podstawie art. 30 ust.
1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t. j. Dz. U. 2013. 594 z późn. zm.), art. 11
i 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz.
1536 z późn. zm.) w związku z § 11 Uchwały Nr XXXI/239/13
Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 18 listopada
2013 roku w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzostek z
organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2014
rok,
zarządzam, co następuje:
§1.
Powołuję Komisję Konkursową w celu
opiniowania złożonych ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy
społecznej w składzie:
1.
Lucyna Pruchnik – Sekretarz Gminy – przewodnicząca Komisji Konkursowej
2. Adam
Ryndak – Kierownik MGOPS w Brzostku – członek Komisji Konkursowej
3. Zofia
Skórska – Przedstawiciel organizacji pozarządowej – Stowarzyszenie Lokalna
Grupa Działania „Liwocz” – członek Komisji Konkursowej
4. Bernadeta
Chajec – Referent ds. organizacyjnych – członek Komisji Konkursowej
§2.
Do zadań
Komisji Konkursowej należy:
1. Rozpatrzenie
ofert pod względem formalnym i merytorycznym.
2. Zaopiniowanie
ofert.
§3.
Regulamin pracy Komisji
Konkursowej stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§4.
Wykonanie Zarządzenia
powierza się Sekretarzowi Gminy Brzostek.
§5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania: | |
Regulamin Komisji Konkursowej (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2013-12-13 08:49:32) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |