Uchwała Nr XXXV/272/14
Rady Miejskiej w Brzostku
z dnia 27 maja 2014 roku
w sprawie: przejęcia realizacji zadania publicznego od Powiatu Dębickiego
z zakresu dróg publicznych w Gminie Brzostek.
Na podstawie art.10 ust. 2 i art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.) oraz art. 216 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885z późn. zm.) w związku z art. 7a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r.,
poz. 595 z późn. zm.) - Rada Miejska w Brzostku u c h w a l a, co następuje:
§ 1.
1. Gmina Brzostek przejmuje od Powiatu Dębickiego realizację następującego zadania publicznego:
a) "Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1319 w km 0+283 ÷ 0+438"
na kwotę 82.656,00 zł.
b) "Remont chodnika przy drodze powiatowej Nr 1319 w km 0+000 ÷ 0+283"
na kwotę 36.039,00 zł.
2. Na realizację zadania przeznacza się w budżecie 2014 roku, środki finansowe w kwocie 118.695,00 zł (słownie: sto osiemnaście tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100).
§ 2.
1. Szczegółowe warunki przejęcia zadania określone zostaną w porozumieniu pomiędzy Powiatem Dębickim a Gminą Brzostek.
2. Do zawarcia porozumienia upoważnia się Burmistrza Brzostku.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.