BURMISTRZ BRZOSTKU
Zarządzenie Nr
121/14
Burmistrza Brzostku
z dnia 12 września 2014 roku
w sprawie przeprowadzenia konsultacji
projektu „Programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2014”
Zgodnie z art. 5a. ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536
z późn. zm.), art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t. j. Dz. U. 2013.594 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XLIII/307/10 Rady
Miejskiej w Brzostku z dnia 27 lipca 2010 roku w sprawie określenia
szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach
dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Burmistrz Brzostku
zarządza co następuje:
§1.
1. Uruchamiam
procedurę, której przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji społecznych
projektu „Programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2015
r.”
2.
Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w okresie od dnia 15
września 2014 roku do 30 września 2014 roku.
3. Konsultacje
polegają na wyrażeniu pisemnej opinii lub wniesieniu uwag do treści projektu
programu, o którym mowa w ust 1.
4. W
konsultacjach społecznych mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe i podmioty
wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie działające na terenie Gminy Brzostek.
5. Projekt
„Programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi oraz innymi
podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2015 r.” stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
6. Wersja
papierowa programu dostępna jest w biurze nr 14 Urzędu Miejskiego w Brzostku od
poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.
7.
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji społecznych
jest Bernadeta Chajec - pracownik Urzędu Miejskiego w Brzostku.
§ 2
1.
Zgłaszane uwagi i opinie dokumentowane są w formie formularza konsultacyjnego,
który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Wypełnione
formularze można składać bezpośrednio w sekretariacie lub biurze nr 14 Urzędu
Miejskiego w Brzostku (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 30 września 2014
roku do godziny 1530.
3. Z
przeprowadzonych konsultacji osoba odpowiedzialna za ich przeprowadzenie
sporządza sprawozdanie i przedstawia je Burmistrzowi Brzostku.
4. Wyniki konsultacji publikuje się w Biuletynie
Informacji Publicznej Gminy Brzostek.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Brzostku
mgr inż. Leszek
Bieniek
Dokumenty do pobrania: | |
załącznik nr 1 (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2014-09-12 20:38:45) rozmiar pliku: NAN | |
załącznik nr 2 (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2014-09-12 20:39:09) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |