Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 11. 03. 2015 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
Znak sprawy:
IZP.271.2.2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina
Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz.
U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.) informuje, że w postępowaniu
przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na następujące zamówienie:
„WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH
I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNIACH
ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH – TRANSPORT
WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2015 ROK”
jako najkorzystniejszą
wybrano ofertę złożoną przez:
FIRMĘ HANDLOWO-USŁUGOWĄ Grzegorz Ligęzka,
39-223 Strzegocice 110 D
Wartość
wybranej oferty brutto:
a) transport 1 t/km - 0,12 zł
brutto
b) 1 godz. pracy samochodu – 30,75 zł brutto
c) transport 1m3/km - 1,29
zł brutto
d) 1 m3 kruszywa:
1) kruszywo
0-31,5 mm – 43,11 zł brutto
2) kruszywo 16 - 63mm 73,86 zł brutto
3) kruszywo kruszone 0-31,5 mm – 70,17 zł brutto
4) kliniec 0-32,0 mm - 87,39 zł brutto
Wykonawca
spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta została uznana za
najkorzystniejszą
w oparciu o kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Lista
Wykonawców, którzy złożyli oferty w
postępowaniu:
Lp. |
Firma
(nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Punktacja
przyznana |
Punktacja przyznana w kryterium czas
reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) (5%) |
Łączna ilość
punktów przyznanych ofercie |
1. |
Firma Handlowo-Usługowa 39-223 Strzegocice 110 D |
92,87 pkt |
5 pkt |
97,87 pkt |
2. |
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA Jan Dziedzic, Bukowa 42, 39-230 Brzostek |
87,96 pkt |
5 pkt |
92,96 pkt |
Burmistrz Brzostku
Wojciech
Staniszewski
Punktacja
przyznana Wykonawcom w kryterium cena ofertowa:
Nr oferty |
Firma (nazwa)
lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Liczba pkt w
kryterium cena ofertowa |
Razem |
1 |
FIRMA
HANDLOWO-USŁUGOWA Grzegorz Ligęzka 39-223 Strzegocice 110 D |
a) transport 1 t/km 0,12 zł ------------x 95 x 5% = 4,75 0,12 zł b) za 1 godz. pracy samochodu 30,75 zł ------------x 95 x 10% = 9,50 30,75 zł c) za transport 1 m3/km 1,10 zł ------------x 95 x 15% = 12,15 1,29 zł d) za 1m3 kruszywa: 1) 1m3
kruszywa naturalnego 0-31,5 mm 43,05 zł ------------x 95 x15 % = 14,23 43,11 zł 2) 1m3 kruszywa 16-63 mm 73,80 zł ------------ x 95 x10 % = 9,49 73,86 zł 3) 1m3 kruszywa kruszonego 0-31,5mm 70,17 zł ------------ x 95 x 25% = 23,75 70,17 zł 4) 1m3 klińca 0-32,0 mm 87,39 zł ------------x 95 x 20 % = 19,00 87,39 zł |
92,87 |
2 |
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA Jan Dziedzic, Bukowa 42, 39-230 Brzostek |
a) transport 1 t/km 0,12 zł ------------x 95 x 5% = 1,84 0,31 zł b) za 1 godz. pracy samochodu 30,75 zł ------------x 95 x 10% = 9,42 31,00- zł c) za transport 1 m3/km 1,10 zł ------------x 95 x 15% = 14,25 1,10 zł d) za 1m3 kruszywa: 1) 1m3
kruszywa naturalnego 0-31,5 mm 43,05 zł ------------x 95 x15 % = 14,25 43,05 zł 2) 1m3 kruszywa 16-63 mm 73,80 zł ------------x 95 x10 % = 9,50 73,80 zł 3) 1m3 kruszywa kruszonego 0-31,5mm 70,17 zł ------------x 95 x 25% = 23,36 71,34 zł 4) 1m3 klińca 0-32,0 mm 87,39 zł ------------x 95 x 20 % = 15,34 108,24 zł |
87,96 |
Liczba punktów
wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
cena minimalna
---------------------------------- x 95 x %
cena
oferty badanej
Ostateczna ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” dla każdej z ofert została obliczona w następujący sposób: a + b + c + d1 + d2 + d3 + d4 = suma punktów
Punktacja
przyznana Wykonawcom w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany
w dniach)
Nr oferty |
Firma
(nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium czas reakcji na
zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) |
1 |
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Grzegorz Ligęzka 39-223
Strzegocice 110 D |
1 --- x 5 = 5 1 |
2 |
FIRMA
TRANSPORTOWO-USŁUGOWA Jan
Dziedzic, Bukowa 42, 39-230
Brzostek |
1 ---
x 5 = 5 1 |
Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
najkrótszy zaoferowany czas reakcji
na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
------------------------------------------------------------------------
x 5
czas reakcji na zlecenie Zamawiającego
(podany w dniach)
zaoferowany przez Wykonawcę w ocenianej ofercie
Za ofertę
najkorzystniejszą została uznana oferta,
która otrzymała największą liczbę
punktów wyliczonych wg wzoru:
Lp = C + T
Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w
oparciu o kryterium „cena ofertowa”,
T – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)”
Zan sprawy: IZP.271.2.2015 Brzostek, 02. 03. 2015r.
Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl
Brzostek: „WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM
UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH I WĘWNĘTRZNYCH
O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH – TRANSPORT WRAZ Z MATERIAŁEM
NA 2015 ROK”
Numer ogłoszenia: 45078 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 6830111, faks
014 6803025
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM
DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH - TRANSPORT
WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2015 ROK.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie transportu samochodami
samowyładowczymi w tym samochód z napędem 4x4. Samochody tylko o ładowności
6-10t- przewóz i rozładunek: pospółki, żwiru, kruszywa (rozładunek przez
rozścielenie warstwy określonej grubości), transport piasku oraz innych
materiałów w tym kręgów na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie
Gminy Brzostek. Przedmiot zamówienia obejmuje transport i dostawę kruszywa: 1.transport
t/km = (transport 1t na odcinku 1km) 2.praca samochodu 1 godz. = (godzina pracy
samochodem) 3.transport 1 m3/km = (transport 1m3 na odcinku 1km) 4.kruszywo
naturalne 0-31,5 mm - (bez zanieczyszczeń mieszankami mineralno-ilastymi).
5.kruszywo 16-63 mm - (bez zanieczyszczeń mieszankami mineralno - ilastymi).
6.kruszywo kruszone 0-31,5mm 7.kliniec 0-32,0 mm.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7,
60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3, 60.18.10.00-0, 14.21.00.00-6, 14.21.20.00-6.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
wykażą, że w
ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonali dostawy w zakresie transportu kruszywa samochodami
samowyładowczymi o ładowności 6-10 t oraz ich rozładunek przez rozścielenie minimum
2 dostawy, w tym jedna o wartości co najmniej 50 tyś. zł brutto dla jednego
zamawiającego z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania, podmiotów,
na rzecz których dostawy były wykonywane oraz załączeniem dowodów
potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane np.
poświadczenia - wykaz dostaw zał. nr 5 do SIWZ. Poświadczenia do nadal
wykonywanych dostaw powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą oświadczenie,
że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na
wykonanie przedmiotu zamówienia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
·
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów,
czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
·
określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie
lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach
niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykonali dostawy w zakresie transportu kruszywa samochodami samowyładowczymi o
ładowności 6-10 t oraz ich rozładunek przez rozścielenie minimum 2 dostawy, w
tym jedna o wartości co najmniej 50 tyś. zł brutto dla jednego zamawiającego z
podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których
dostawy były wykonywane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te
zostały wykonane należycie lub są wykonywane np. poświadczenia. Poświadczenia
do nadal wykonywanych dostaw powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający
jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej
wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww.
mowa. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub
wykonanych nienależycie.;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
·
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym,
że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
- najniższa
cena: 95%
- czas reakcji
na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach): 5%
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4 ul. Rynek 1 39-230 Brzostek.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 09:30,
miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1 39-230 Brzostek.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrza
Brzostku
Wojciech Staniszewski
Dokumenty do pobrania: | |
Siwz utrzymanie dróg (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-03-02 13:43:53) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |