Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi rozstrzygnięte: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na wykonanie usług przy robotach zwiazanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnetrzych w roku 2015

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                       Brzostek, 30. 04. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

Znak sprawy: IZP.271.4.2015

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.) informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na następujące zamówienie:

„Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2015”

jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

Firmę Transportowo-Usługową Jan Dziedzic, 39-230 Brzostek, Bukowa 42.

Wartość wybranej oferty brutto:

I)  prace koparką kołową  i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton,

a) wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład –
1,85 zł

b)  wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km – 2,46 zł

c) wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład – 4,30 zł

d) wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km – 6,15 zł

e) 1godz pracy koparki  -  41,82 zł

II) prace kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów,

a) wykoszenie pobocza i skarpy rowu przydrożnego  na odcinku 1 mb o szer. 1,5 mb kosiarką bijakową przystosowaną  do koszenia  skarp i rowów (pobocze+przyległa do drogi skarpa) - 0,12 zł

III) prace równiarką drogową

a) wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej o szer. drogi

4 m – 0,12 zł

IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM (kwoty nie obejmują czasu dojazdu do miejsca pracy)

a) 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM – 51,66

 

Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta została uznana za najkorzystniejszą
w oparciu o kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia tj. po 5 maja 2015 r. W przedmiotowym postępowaniu żadna ze złożonych ofert nie została odrzucona, nie było również Wykonawców wykluczonych z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.

 

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

 

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Punktacja przyznana
w kryterium cena ofertowa (95%)

Punktacja przyznana w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) (5%)

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie

1.

Firma Handlowo-Usługowa
Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

 69,36 pkt

        5 pkt

74,36 pkt

2.

FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA

Jan Dziedzic, Bukowa 42,

39-230 Brzostek

93,10 pkt

        5 pkt

98,10 pkt

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium cena ofertowa – waga: 95 %

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Handlowo-Usługowa  Grzegorz Ligęzka,  39-223 Strzegocice110 D

 

I)  prace koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton,

a) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

1,85 zł

------------x 95 x 15 % = 7,13

3,69 zł

 

b) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu  przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km

2,46 zł

------------x 95 x 20 % = 8,36

5,54 zł

 

c) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

4,30 zł

------------x 95 x 15 % =  13,68

4,50 zł

 

d) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku (na odcinku do 1km)

5,54 zł

------------x 95 x 20 % = 19,00

5,54 zł

 

e)cena za 1godz pracy koparki

41,82 zł

------------x 95 x 15 % = 13,40

44,28 zł

 

II) prace kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów,

a) cena za wykoszenie pobocza i skarpy rowu przydrożnego  na odcinku  1 mb o szer. 1,5 mb kosiarką bijakową (pobocze + przyległa do drogi skarpa)

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 0,52

1,11 zł

 

III) prace równiarką drogową

a) cena za wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej i szer. drogi 4 m

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 2,85

0,20 zł

 

IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM (kwoty nie obejmują czasu dojazdu do miejsca pracy)

a)cena za 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM

51,66 zł

------------x 95 x 5 % = 4,42

55,35 zł

 

69,36

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Transportowo-Usługowa 
Jan Dziedzic,

39-230 Brzostek

Bukowa 42

 

I)  prace koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton,

a) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

1,85 zł

------------x 95 x 15 % = 14,25

1,85 zł

 

b) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu  przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km

2,46 zł

------------x 95 x 20 % = 19,00

2,46 zł

 

c) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

4,30 zł

------------x 95 x 15 % =  14,25

4,30 zł

 

d) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku (na odcinku do 1km)

5,54 zł

------------x 95 x 20 % = 17,10

6,15 zł

 

e)cena za 1godz pracy koparki

41,82 zł

------------x 95 x 15 % = 14,25

41,82 zł

 

II) prace kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów,

a) cena za wykoszenie pobocza i skarpy rowu przydrożnego  na odcinku  1 mb o szer. 1,5 mb kosiarką bijakową (pobocze + przyległa do drogi skarpa)

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 4,75

0,12 zł

 

III) prace równiarką drogową

a) cena za wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej i szer. drogi 4 m

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 4,75

0,12 zł

 

IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM (kwoty nie obejmują czasu dojazdu do miejsca pracy)

a)cena za 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM

51,66 zł

------------x 95 x 5 % = 4,75

51,66 zł

 

93,10

 

 

Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:            

cena  najkorzystniejsza          

----------------------------------x 95 x  %                                                                     

cena   oferty  badanej

 

1% = 1pkt

 

Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru: Ia + Ib + Ic + Id + Ie + IIa + IIIa + IVa = suma punktów

 

 

Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)

 

1

 

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA

Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

 

   

     1

    --- x 5 = 5

     1

 

 

2

 

 

FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA

Jan Dziedzic, Bukowa 42,

39-230 Brzostek

 

     

     1

    ---  x 5 = 5

     1

 

 

Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:   

          

najkrótszy zaoferowany czas reakcji  
na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)         

-----------------------------------------------------------------------------------------------------   x 5                                

czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
zaoferowany przez Wykonawcę w ocenianej ofercie

 

 

Za ofertę najkorzystniejszą została  uznana oferta, która otrzymała  największą  liczbę  punktów  wyliczonych wg wzoru:  

Lp = C + T

 

Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,

C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,

T – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)”


 

IZP.271.4.2015                                                                                Brzostek, 15.04.2015 r

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl

 

 

Brzostek: „Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2015”

 

Numer ogłoszenia: 85746-2015; data zamieszczenia: 15.04.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. (14) 68 30111, fax (14) 68 03 025

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG PRZY ROBOTACH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ROWÓW PRZY DROGACH GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH W ROKU 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług: 1.koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton z zestawem łyżek podsiębiernych do kopania i skarpowania o pojemności nie większej niż 0,6 m3 do robót związanych z bieżącym utrzymaniem rowów przy drogach gminnych i wiejskich tj. wykonanie koparką rowów przydrożnych, wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia), skarpowania rowów przydrożnych; 2.wykonanie kosiarką bijakową koszenia rowów przydrożnych, 3.wykonanie niwelacji równiarką drogową nawierzchni dróg żwirowych, 4.wykonanie spycharką gąsienicową niwelacji nawierzchni dróg gruntowych lub robót przy ich modernizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.27.30-1, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

 

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi z zakresu będącego przedmiotem zamówienia (np. praca koparką lub kosiarką, spycharką, równiarką) minimum 2 usługi, w tym jedna o wartości co najmniej 20 tyś. zł brutto dla jednego Zamawiającego z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia-2 szt.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

 

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj. koparka, kosiarka bijakowa, równiarka drogowa, spycharka (zał. Nr 5, 5a, 5b, 5c do SIWZ Informacja o sprzęcie do wykonania zamówienia).

 

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: wykonali usługi z zakresu będącego przedmiotem zamówienia (np. praca koparką lub kosiarką, spycharką, równiarką) minimum 2 usługi, w tym jedna o wartości co najmniej 20 tyś. zł brutto dla jednego Zamawiającego oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia-2 szt.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Poświadczenia do nadal  wykonywanych usług  powinny być wystawione  nie wcześniej niż na 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie  zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.

 

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1 – Cena – 95

2 – Czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)- 5

 

 

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl        
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku- biuro nr 4 ul. Runek 1, 39-230 Brzostek.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

 

 

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

Do pobrania: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
SIWZ_2015_koparka_kosiarka_spycharka
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-04-16 07:44:48)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz