Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi rozstrzygnięte: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg nieograniczony na dowóz uczniów niepelnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno-wychowawczych .

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                         Brzostek, 13. 07. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

Znak sprawy: IZP.271.6.2015

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.) informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno – wychowawczych w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017”

 

jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

Firmę Produkcyjno-Handlowo-Transportową „WAFELEK” Zbigniew Szczuciński

Januszkowice 42A

39-230 Brzostek

Wartość wybranej oferty brutto: 2,05 zł/km

Pojazdy przeznaczone do transportu uczniów wybranej oferty posiadają Normy EURO odpowiednio: EURO 5, EURO 4.

Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

 

Lp.

Nazwa Firmy

Adres

Punktacja przyznana
w kryterium cena ofertowa (90%)

Punktacja przyznana ofercie w kryterium Norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów (10%)

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie

1.

„MONIS”

Usługi Transportowe

Gustaw Fiedów

Bielowy 28,
39-223 Strzegocice

90 pkt

0 pkt

90 pkt

2.

Firma Produkcyjno-Handlowo-Transportowa „WAFELEK” Zbigniew Szczuciński

 

Januszkowice 42A

39-230 Brzostek

86,48 pkt

7 pkt

93,48 pkt

 

Liczba punktów w kryterium „cena ofertowa” została obliczona wg następującego wzoru: C = Cn/Co * 90

  C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

  Cn – cena brutto oferty najtańszej

  Co – cena brutto ocenianej oferty

 

Liczba punktów w kryterium „norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów”: oferty otrzymały punkty liczone w następujący sposób: pojazd przeznaczony do transportu uczniów otrzyma w przypadku posiadania normy: EURO 3 – 2 pkt, EURO 4 – 3 pkt, EURO 5 – 4 pkt, EURO 6 – 5 pkt.

 

 

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

Zan    


 

 

 sprawy: IZP.271.6.2015                                                                                      Brzostek, 23. 06. 2015r.

 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl

 

Brzostek: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017
Numer ogłoszenia: 153194 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, faks 014 6830111.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych przystosowanymi pojazdami dla 12 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Brzostek na trasie z domu do szkoły i z powrotem tj. do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego we Frysztaku i do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Krośnie wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki. Przewóz uczniów będzie się odbywać: 1) 9 uczniów do SOSW we Frysztaku we wszystkie dni nauki w szkołach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole przez okres 2) 3 uczniów do OREW - przez 11 miesięcy - termin miesięcznej przerwy wakacyjnej ustalany jest corocznie przez OREW; 3) dodatkowo świadczenie usług transportowych dla 2 dzieci niepełnosprawnych przebywających w internacie dowożonych do internatu i odbieranych z internatu wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    w celu wykazania, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - złożą ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 usługi (wykonywane w sposób ciągły przez co najmniej 6 miesięcy) w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych i załączą 2 dowody (np. poświadczenia) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonali minimum 2 usługi (wykonywane w sposób ciągły przez co najmniej 6 miesięcy) w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych i załączą 2 dowody (np. poświadczenia) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W wykazie (zał. nr 5 do SIWZ wykaz usług) należy podać: wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania, zamawiającego oraz załączyć dowody - 2 szt. potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia). W odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie będącym zał. nr 5 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·         1 - Cena - 90

·         2 - norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiana liczby dzieci, b) zmiana liczby dni realizacji zamówienia, (zmiany okresu realizacji zamówienia) c) zmiana trasy d) zmiana formy prawnej wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, biuro nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Brzostek, 23.06.2015 r.                                                                                    Burmistrz Brzostku 

       Wojciech Staniszewski

 

 

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
SIWZ dowóz uczniów
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-06-23 21:08:45)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz