BURMISTRZ
BRZOSTKU
Zarządzenie Nr
97/15
Burmistrza Brzostku
z dnia 9 września 2015 roku
w sprawie przeprowadzenia konsultacji
projektu „Programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016”
Zgodnie z art. 5a. ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2014, poz. 1118 z późn.
zm.), art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j.
Dz. U. z 2013, poz. 594 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XLIII/307/10
Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 27 lipca 2010 roku w sprawie określenia
szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach
dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Burmistrz Brzostku
zarządza co następuje:
§1.
1. Uruchamiam
procedurę, której przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji społecznych
projektu „Programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2016
r.”
2.
Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w okresie od dnia 10
września 2015 roku do 23 września 2015 roku.
3. Konsultacje
polegają na wyrażeniu pisemnej opinii lub wniesieniu uwag do treści projektu
programu, o którym mowa w ust 1.
4. W
konsultacjach społecznych mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe i podmioty
wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie działające na terenie Gminy Brzostek.
5. Projekt
„Programu współpracy Gminy Brzostek z organizacjami pozarządowymi oraz innymi
podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2015 r.” stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
6. Wersja
papierowa programu dostępna jest w biurze nr 14 Urzędu Miejskiego w Brzostku od
poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.
7.
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji społecznych
jest Lucyna Pruchnik – Sekretarz Gminy
§ 2
1.
Zgłaszane uwagi i opinie dokumentowane są w formie formularza konsultacyjnego,
który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Wypełnione
formularze można składać bezpośrednio w sekretariacie lub biurze nr 14 Urzędu
Miejskiego w Brzostku (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 23 września 2015
roku do godziny 1530.
3. Z
przeprowadzonych konsultacji osoba odpowiedzialna za ich przeprowadzenie
sporządza sprawozdanie i przedstawia je Burmistrzowi Brzostku.
4. Wyniki konsultacji publikuje się w Biuletynie
Informacji Publicznej Gminy Brzostek.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
Wojciech Staniszewski