w sprawie: zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzostek.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1515 z późn. zm.), art. 229 ust. 1 oraz art. 232 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.) – Burmistrz Brzostku zarządza, co następuje:
§ 1. W związku z przyjętymi Zarządzeniami Burmistrza Brzostku Nr 123/15 z dnia 26.11.2015 r., Nr 127/15 z 30.11.2015 r., Nr 136/15 z dnia 10.12.2015 r., Nr 141/15 z dnia 17.12.2015 r., Nr 149/15 z 29.12.2015 r. oraz uchwałą Rady Miejskiej w Brzostku Nr XII/77/15 z dnia 18.12.2015 r. dokonuje się następujących zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Brzostek na lata 2015 – 2018, określonych w załączniku Nr 1 do UchwałyNr IV/9/2010 z dnia 29 grudnia 2010 r. Rady Miejskiej w Brzostku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brzostek:
1. Zwiększa się dochody budżetu gminy na 2015 r. o kwotę 295.160,23 zł,w tym:
- dochody bieżące zmniejsza się o kwotę 16.557,00 zł,
- dochody majątkowe zwiększa się o kwotę 311.717,23 zł.
2. Zwiększa się wydatki budżetu gminy na 2015 r. o kwotę 295.160,23 zł, w tym:
- wydatki bieżące zwiększa się o kwotę 295.167,24 zł,
- wydatki majątkowe zmniejsza się o kwotę 7,01 zł.
3. W ramach wydatków bieżących zmniejsza się wydatki na wynagrodzenia i składki od nich naliczane o kwotę 76.074,89 zł.
§ 2. Określa się wieloletnią prognozę finansową Gminy Brzostek wraz z prognozą kwoty długu na lata 2015 – 2018, w brzmieniu jak w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Objaśnienia przyjętych wartości w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Brzostek pozostają bez zmian.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Brzostku.
Dokumenty do pobrania: | |
Zał do 153/15 (wprowadził: Ewa Szukała 2016-01-20 10:47:00) rozmiar pliku: NAN | |
Zał do 153- 1/15 (wprowadził: Ewa Szukała 2016-01-20 10:47:39) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |