Uchwała NR XXXVI/269/17
Rady miejskiej w brzostku
z dnia 24 listopada 2017 r.
w sprawie zmiany uchwały Nr XX/137/16 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 14 lipca 2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15, art. 40 ust.1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017r., poz.1875), oraz art. 6r ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017r., poz..1289) po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Dębicy Rada Miejska w Brzostku uchwala, co następuje:
§ 1.
W uchwale Nr XX/137/16 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 14 lipca 2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„odbiór ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej bez ograniczeń ilościowych jeden raz w miesiącu, a z terenu nieruchomości niezamieszkałej oraz z terenu nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej dwa razy w miesiącu, z tym że w okresie od kwietnia do października odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w mieście bez ograniczeń ilościowych raz na dwa tygodnie, a z terenu nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej w mieście raz na tydzień, zgodnie z harmonogramem zbiórki odpadów następujących frakcji:
a) szkła,
b) papieru,
c) zbieranych łącznie: tworzyw sztucznych i metali,
d) odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów,
e) odpadów pozostałych po segregacji”
2) § 1 ust. 1 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„worki na frakcje odpadów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 1. lit. a-e”
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Brzostku.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z mocą obowiązywania od 1 stycznia 2018 roku.
![]() ![]() |