BURMISTRZ
BRZOSTKU
INFORMACJA O WYNIKACH II PUBLICZNEGO PRZETARGU
PISEMNEGO NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU
MARKI FS LUBLIN, MODEL ŻUK
- STANOWIĄCEGO WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK
Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 października 1993 r. w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu ( Dz.U. 1993.97.443 i Dz.U.1999.70.780 ) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 1999 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu (Dz.U. 1999.70.780 ) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach II Publicznego Przetargu Pisemnego na sprzedaż samochodu marki FS Lublin – stanowiącego własność Gminy Brzostek, będącego na wyposażeniu OSP w Zawadce Brzosteckiej.
1. II Publiczny Przetarg Pisemny odbył się 03 sierpnia 2018 r. na godz.1100
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku,
2.Przedmiotem przetargu była sprzedaż samochodu marki FS Lublin, model Żuk A07 2.5 t
3. Cena wywoławcza pojazdu wynosiła 4 400,00 zł netto ( słownie: cztery tysiące czterysta
złotych +23% VAT-u .
4. Wadium wynosiło 440,00 zł ( osiemset czterysta czterdzieści złotych ) i było płatne do
01.08.2018 r.
5. Na rachunek bankowy Gminy Brzostek do dnia 01.08.2018 r. nie wpłynęło żadne wadium.
6. Przetarg zakończył się wynikiem negatywnym z uwagi na brak wpłaty wadium.
Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Brzostku na okres 7 dni.
Brzostek, dnia 03.08.2018 r.
Burmistrz Brzostku
ogłasza
II PUBLICZNY PRZETARG PISEMNY
na sprzedaż samochodu marki FS LUBLIN , model Żuk A07 2.5t –stanowiącego własność Gminy Brzostek
I. Nazwa i siedziba Sprzedającego:
Gmina Brzostek, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
NIP : 872-222-31-91 REGON : 851661085
II. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Sprzedającego w Sali Konferencyjnej w dniu 03.08.2018 r.
o godz.11:00, przez komisję powołaną Zarządzeniem Burmistrza Brzostku z dnia 10.07.2018 r.
III. Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawany pojazd:
Samochód strażacki można oglądać w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Zawadce Brzosteckiej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Urzędu Miejskiego
w Brzostku.
IV. Dane dotyczące sprzedawanego pojazdu:
1) marka i typ – FS LUBLIN, model pojazdu :Żuk A07 2.5 t Wersja :A075 Towos
2) rodzaj pojazdu – samochód ciężarowy do 3.5t
3) nr rejestracyjny :TAO 8055
4) nr identyfikacyjny (VIN) –723543,
5) rok produkcji -1991
6) nr INFO-EKSPERT – 219-00032
7) okres eksploatacji pojazdu (1991/10/21-2018/05/17 ) – 319 m-cy
8) dopuszczalna masa całkowita /ładowność– 2500[kg] /950 kg
9) rodzaj nadwozia –furgon 4 drzwiowy 7 osobowy
10) liczba osi/rodzaj napędu/skrzynia biegów : 2/ tylny (4x2)/manualna
11) kolor powłoki lakierowej (rodzaj lakieru) – czerwony 1 –warstwowy akrylowy
12) rodzaj pojazdu :samochód ciężarowy do 3,5 t
13) rodzaj silnika- z zapłonem iskrowym(gaźnik)
14) pojemność/moc silnika – 2120 [cm3], 52 [kW] (71KM)
15) opis rodzaju pojazdu : przewóz osób i sprzętu
16) liczba cylindrów/układ cylindrów – 4/rzędowy
17) wskazanie drogomierza – 47228 [km]
18) zawieszenie osi/rozstaw osi : sprężyny/ 2700 mm
19) data pierwszej rejestracji: 1991/10/21
20) długość/szerokość/ wysokość : 4320 mm/1820 mm/2200 mm
Silnik i osprzęt silnika typowy częściowo eksploatacyjnie zużyty, odpowiednio do osiągniętego przebiegu z uwzględnieniem przeglądów i napraw. Rama pojazdu w dobrym stanie. Zespoły
podwozia częściowo zużyte. Nadwozie pojazdu kompletne, uszkodzeń poszycia i powłoki lakierniczej nie stwierdzono. Pojazd utrzymany w dobrym stanie, posiada aktualne badania techniczne.
V. Cena wywoławcza pojazdu :
– 4 400,00 zł netto (słownie: cztery tysiące czterysta złotych + podatek 23 % VAT )
zgodnie z obowiązującymi przepisami i Zarządzeniem Burmistrza Brzostku z dnia 10.07.2018 r.
VI. Wadium:
VII. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:
Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
1) imię i nazwisko i adres lub nazwę (firmy) i siedzibę oferenta
2) numer telefonu
3) numer PESEL lub NIP oraz w przypadku firm numer REGON
4) oferowaną cenę nie niższą niż cena wywoławcza ( czyli 4 400,00 +23 %VAT lub wyższą)
5) oświadczenie oferenta, że przystępując do przetargu zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin
6) dowód wpłaty wadium w wysokości 440,00 zł
7) podpisaną klauzulę i zgodę na przetwarzanie danych osobowych
VIII. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie najpóźniej do dnia 03.08.2018 r. do godz. 10:00 Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
z dopiskiem „Oferta przetargowa na zakup samochodu strażackiego marki Żuk – nie otwierać przed 03.08.2018 r. godz.11:00”
2. Oferty należy składać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 – w poniedziałki i w godz. 7:30-15:30 od wtorku do piątku.
3. Okres związania ofertą – 7 dni od dnia upływu terminu składania ofert
IX. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania
którejkolwiek z ofert.
X. Informacje dodatkowe:
1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę, nie niższą niż cena wywoławcza.
2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty
przetargu na konto bankowe Gminy Brzostek.
3. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wpłaty
i podpisaniu umowy sprzedaży.
Brzostek, dnia 10.07.2018 r.
FORMULARZ OFERTOWY
DANE OFERENTA:
1. nazwa lub nazwisko i imię …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. adres oferenta …………………………………………………………………………………………………
3. PESEL/ NIP/REGON o ile dotyczy ………………………………………………………….
PRZEDMIOT OFERTY :
Oferta dotyczy II przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż samochodu marki FS LUBLIN model :Żuk A07 2.5 t Rok produkcji 1991
WARUNKI OFERTY :
4. Oferuję zakup samochodu za cenę ( nie niższą niż cena wywoławcza tj.4 400,00 zł +23 %VAT : ……………. …………........................................ zł netto +23 %VAT
Słownie: ………………………………………………………………………………………
5. Dołączam dowód wpłaty wadium w kwocie 440,00 zł ( słownie : czterysta czterdzieści złoty)
5. Korespondencję w sprawie przedmiotowego przetargu proszę kierować na adres:
……………………………………………………………………………………………………………
tel. ………………………… faks: ……………………… e-mail: …………………………………
osoba do kontaktu ……………………………………………………………………………………….
Oświadczam, że przystępując do przetargu zapoznałem się ze stanem technicznym pojazdu/
ponoszę odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin pojazdu.
…………………………………… ………………………………………
miejscowość, data podpis osoby uprawnionej
.........................................
(miejscowość, data)
........................................
(imię i nazwisko)
........................................
........................................
(adres)
ZGODA
na przetwarzanie danych osobowych
Ja niżej podpisany/a wyrażam zgodę na przetwarzanie następujących danych osobowych:
1) imię , nazwisko ,nazwa firmy *
2) adres zamieszkania , adres firmy *
3) PESEL,NIP/ REGON
4) NUMER TELEFONU, FAX, e-MAIL *
w celach związanych z procedurą : realizacji procedury sprzedaży środka trwałego samochodu marki FS LUBLIN model Żuk A072.5t – stanowiącego własność Gminy Brzostek, będącego na wyposażeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Zawadce Brzosteckiej
w Urzędzie Miejskim w Brzostku z siedzibą w Brzostku przy ulicy Rynek 1; 39-230 Brzostek
Rozumiem, że moje dane osobowe będą przechowywane przez Urząd Miejski w Brzostku
przez okres wynikający z instrukcji kancelaryjnej tj.5 lat .
Po upływie tego okresu dane zostaną zniszczone.
Zgodnie z przekazaną mi informacją w dniu dzisiejszym wyrażam zgodę, aby odbiorcą moich danych osobowych był Urząd Miejski w Brzostku.
Rozumiem, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
..........................................
(data i podpis )
*Proszę podkreślić właściwe
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku. |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z administratorem Burmistrzem Brzostku można się skontaktować poprzez adres e-mail sekretariat@brzostek.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Urząd Miejski w Brzostku, ul Rynek 1, 39-230 Brzostek |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: realizacji procedury sprzedaży środka trwałego samochodu marki FS LUBLIN model Żuk A072.5t – stanowiącego własność Gminy Brzostek , będącego na wyposażeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Zawadce Brzosteckiej Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z przepisów : Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 października 1993 r. w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu ( Dz.U. 1993.97.443 i Dz.U.1999.70.780 ) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 1999 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu (Dz.U. 1999.70.780) w związku z Pani/Pana dobrowolną zgodą na podstawie art.6 ust.1 lit. a ,c RODO |
ODBIORCY DANYCH LUB KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH |
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowe mogą być : -organy i podmioty wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Zgodnie z instrukcją kancelaryjną 5 lat |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, poprawiania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania |
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Obowiązek podania danych osobowych wynika z realizacji art.30 ust.2 pkt .3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2017. 1875 z późn.zm) |
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI |
Przetwarzanie podanych danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowaniu w tym profilowaniu, o którym mowa art. 22 ust. 1 i 4 RODO |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. |
Zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Brzostek, dnia……………….. …………………………………..
Podpis osoby zapoznającej się z klauzulą