Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Sesje Rady Miejskiej w Brzostku: II Sesja Rady Miejskiej w Brzostku - 5 grudnia 2018r.

                            Brzostek, 2018.11.27     

                                                                   

 

 Zawiadomienie 

      Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U.  z 2018 r., poz. 994 ze zm.) zawiadamiam, że zwołuję II Sesję  Rady Miejskiej w Brzostku na dzień 5 grudnia 2018 r. /środa/w sali konferencyjnejCentrum Kultury i Czytelnictwa

w Brzostku przy ul. 20-tego Czerwca 4. Początek obrad ustalam na godzinę  1000

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Sprawdzenie kworum.

3. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Brzostku

4. Głosowanie nad następującymi projektami uchwał:

a)      w sprawie powołania składu osobowego Komisji Rewizyjnej

b)      w sprawie ustalenia liczby i powołania składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

c)      w sprawie ustalenia liczby, powołania składu osobowego, przedmiotu i zakresu działania Komisji Rolnictwa Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury Technicznej

d)      w sprawie ustalenia liczby, powołania składu osobowego, przedmiotu i zakresu działania Komisji  Budżetu i spraw Społeczno –Oświatowych

e)      w sprawie diet dla radnych Rady Miejskiej w Brzostku

f)        w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Brzostku

g)      w sprawie powierzenia Gminie Miasta Rzeszów realizacji zadań w zakresie obsługi osób nietrzeźwych dowiezionych z terenu Gminy Brzostek do Izby Wytrzeźwień w Rzeszowie

h)      w sprawie ustalenia dopłat do taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Brzostek

i)        w sprawie ustalenia dopłaty z budżetu gminy do zbiórki nieczystości płynnych wywożonych beczkowozem z bezodpływowych zbiorników od mieszkańców Gminy Brzostek na okres od 1 kwietnia 2018 r. do 31 grudnia 2019 roku

j)        w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania

k)  w sprawie przyjęcia darowizny działki położonej w Grudnej Górnej zajętej pod drogę gminną celem uregulowania istniejącego stanu na gruncie.

5. Przedstawienie Uchwały Zgromadzenia Związku Gmin Dorzecza Wisłoki Nr XXIII/23/2018 z dnia 15 listopada 2018r w sprawie zmian w Statucie Związku Gmin Dorzecza Wisłoki.  

6. Informacje Przewodniczącego Rady.

7. Zamknięcie porządku obrad.

 

Otrzymują:
1.Radni Rady Miejskiej – wszyscy
2. Przewodniczący Zarządu Miasta, Sołtysi sołectw, Zaproszeni Goście
3. Zawiadomienie podlega rozplakatowaniu w miejscach publicznych Gminy.
Uwaga: Protokół z poprzedniej sesji Rady znajduje się do wglądu w biurze Rady Miejskiej
Podstawa prawna do urlopowania: art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2018.994 ze zm. ).

 Przypominam, że Ci, którzy nie mogą wziąć udziału w obradach lub punktualnie przybyć na sesję, winni fakt ten wcześniej zgłosić i usprawiedliwić.

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
projekty uchwał: pkt 3, pkt 4 a,b,f,g,h,i,j,k - proponowanego porządku obrad
(wprowadził: Ewa Szukała 2018-11-27 13:08:39)
rozmiar pliku: 25.2Kb
projekt pkt 4 e) porządku obrad
(wprowadził: Ewa Szukała 2018-11-27 13:10:12)
rozmiar pliku: 18.8Kb
projekt pkt 4 d) porządku obrad
(wprowadził: Ewa Szukała 2018-11-27 13:10:53)
rozmiar pliku: 18.9Kb
projekt pkt 4 c) porządku obrad
(wprowadził: Ewa Szukała 2018-11-27 13:11:34)
rozmiar pliku: 18.8Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz