BURMISTRZ
BRZOSTKU
INFORMACJA O WYNIKACH NEGOCJACJI PISEMNYCH
NA SPRZEDAŻ ŚRODKA TRWAŁEGO
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 05 października 1993 r. w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu (Dz.U.1993.97.443 i Dz.U.1999.70.780) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach negocjacji pisemnych na sprzedaż środka trwałego samochodu strażackiego marki FS LUBLIN, model Żuk AO7 – stanowiącego własność Gminy Brzostek
1. Negocjacje pisemne na sprzedaż samochodu marki FS LUBLIN, model Żuk AO7 2.5t-
stanowiącego własność Gminy Brzostek - przeprowadzono dnia 12 grudnia 2018 r.
o godz. 11 00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku,
2. Warunkiem przystąpienia do negocjacji pisemnych było złożenie kompletnej oferty
i wpłacenie wadium w wysokości 300,00 złotych i w terminie do 10.12.2018 r.
3. Do Urzędu Miejskiego w Brzostku w wyznaczonym terminie wpłynęło dwie oferty,
obie oferty były ważne, złożone zgodnie z ogłoszeniem Burmistrza Brzostku z dnia
19.11.2018 r. oraz wymagane wadia uiszczono w wymaganym terminie.
4. W wyniku negocjacji wybrano ofertę z najwyższą ceną złożoną przez Pana Grzegorza
Ligęzka , który zaoferował za samochód strażacki kwotę netto :2 850,00 zł
+ 23 % VAT-u.
Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Brzostku na okres 7 dni.
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
BURMISTRZ BRZOSTKU
ogłasza
NEGOCJACJE PISEMNE
na sprzedaż samochodu marki FS LUBLIN , model Żuk A07 2.5t –stanowiącego własność Gminy Brzostek
I. Nazwa i siedziba Sprzedającego:
Gmina Brzostek, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
NIP : 872-222-31-91 REGON : 851661085
II. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Sprzedającego w Sali Konferencyjnej w dniu 12.12.2018 r o godz.11:00, przez komisję powołaną Zarządzeniem Burmistrza Brzostku z dnia 19.11.2018 III. Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawany pojazd:
Samochód strażacki można oglądać w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Zawadce Brzosteckiej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Urzędu Miejskiego
w Brzostku.(biuro nr 7 , tel.14 6803005)
IV. Dane dotyczące sprzedawanego pojazdu:
1) marka i typ – FS LUBLIN, model pojazdu :Żuk A07 2.5 t Wersja :A075 Towos
2) rodzaj pojazdu – samochód ciężarowy do 3.5t
3) nr rejestracyjny :TAO 8055
4) nr identyfikacyjny (VIN) –723543,
5) rok produkcji -1991
6) nr INFO-EKSPERT – 219-00032
7) okres eksploatacji pojazdu (1991/10/21-2018/05/17 ) – 319 m-cy
8) dopuszczalna masa całkowita /ładowność– 2500[kg] /950 kg
9) rodzaj nadwozia –furgon 4 drzwiowy 7 osobowy
10) liczba osi/rodzaj napędu/skrzynia biegów : 2/ tylny (4x2)/manualna
11) kolor powłoki lakierowej (rodzaj lakieru) – czerwony 1 –warstwowy akrylowy
12) rodzaj pojazdu :samochód ciężarowy do 3,5 t
13) rodzaj silnika- z zapłonem iskrowym(gaźnik)
14) pojemność/moc silnika – 2120 [cm3], 52 [kW] (71KM)
15) opis rodzaju pojazdu : przewóz osób i sprzętu
16) liczba cylindrów/układ cylindrów – 4/rzędowy
17) wskazanie drogomierza – 47228 [km]
18) zawieszenie osi/rozstaw osi : sprężyny/ 2700 mm
19) data pierwszej rejestracji: 1991/10/21
20) długość/szerokość/ wysokość : 4320 mm/1820 mm/2200 mm
Silnik i osprzęt silnika typowy częściowo eksploatacyjnie zużyty, odpowiednio do osiągniętego przebiegu z uwzględnieniem przeglądów i napraw. Rama pojazdu w dobrym stanie. Zespoły podwozia częściowo zużyte. Nadwozie pojazdu kompletne, uszkodzeń poszycia i powłoki lakierniczej nie stwierdzono. Pojazd utrzymany w dobrym stanie, posiada aktualne badania techniczne.
V. Cena sprzedaży pojazdu :
Sprzedaż nastąpi po cenie najwyższej oferowanej w pisemnej ofercie podanej w netto + podatek 23 % VAT .
VI. Wadium:
VII. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonych negocjacjach pisemnych:
Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
1) imię i nazwisko i adres lub nazwę (firmy) i siedzibę oferenta
2) numer telefonu
3) numer PESEL lub NIP oraz w przypadku firm numer REGON
4) oferowaną cenę netto +23 %VAT
5) oświadczenie oferenta, że przystępując do negocjacji zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin
6) dowód wpłaty wadium w wysokości 300,00 zł ( wadium wpłacone do 10.12.2018 r.)
7) podpisaną klauzulę i zgodę na przetwarzanie danych osobowych
VIII. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie najpóźniej do dnia 12.12.2018 r. do godz. 10:30 Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
z dopiskiem „Oferta na zakup samochodu strażackiego marki Żuk – nie otwierać przed 12.12.2018 r. godz.11:00”
2. Oferty należy składać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 – w poniedziałki i w godz. 7:30-15:30 od wtorku do piątku.
3. Okres związania ofertą – 7 dni od dnia upływu terminu składania ofert
IX. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia negocjacji bez wybrania
którejkolwiek z ofert.
X. Informacje dodatkowe:
1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę zakupu samochodu.
2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty negocjacji na konto bankowe Gminy Brzostek.
3. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wpłaty
i podpisaniu umowy sprzedaży.
Brzostek, dnia 19.11.2018 r.
Do pobrania: