BURMISTRZ
BRZOSTKU
INFORMACJA O WYNIKACH PRZETARGU
NA SPRZEDAŻ ŚRODKA TRWAŁEGO – STANOWIĄCEGO
WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK
Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz.2108 ze zm. z 2009 r. Nr 55 poz.450 ) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach I Publicznego Przetargu Pisemnego Nieograniczonego na sprzedaż środka trwałego – stanowiącego własność Gminy Brzostek
Na czynności związane z przetargiem przysługuje skarga, którą należy złożyć w terminie 7 dni od daty przetargu do Burmistrza Brzostku.
Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń na 7 dni.
Burmistrz Brzostku
mgr inż. Leszek Bieniek
Burmistrz Brzostku
ogłasza
I PUBLICZNY PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY
na sprzedaż środka trwałego –stanowiącego własność Gminy Brzostek
Przedmiotem sprzedaży w drodze przetargu jest autobus marki AUTOSAN S.A o numerze rejestracyjnym : TNC 5159; rok produkcji 1988
Dane identyfikacyjne pojazdu:
1.Rodzaj pojazdu: - autobus
2. marka - Autosan s.a.
3.model pojazdu – H9.35 12,5 t
4.nr rej. poj.- TNC 5159
5.Nr INFO-EKSPERT 133-00034
6.Nr identyfikacyjny (VIN) 600445
7.data pierwszej rejestracji 1988/04/21
8.wskazanie drogomierza
9.kolor powłoki lakieru niebiesko-biały 1–warstwowy akrylowy
10.rodzaj autobusu miejski 2 drzwiowy 70 osobowy
11. liczba miejsc siedzących 24
12. liczba osi/ rodzaj napędu 2/4x2
13. rozstaw osi
14. oznaczenie silnika 6cT107
15. rodzaj silnika z zapłonem samoczynnym
16. pojemność /moc silnika 6540 cm/110kW(
17. liczba cylindrów 6/ rzędowy
18. długość/ szerokość/ wysokość 9310mm/2500mm/3150 mm
19. badanie techniczne ważne do 12.08.2010 r.
Stan techniczno-eksploatacyjny pojazdu: silnik i osprzęt silnika typowy o zużyciu proporcjonalnym do osiągniętego przebiegu, przy uwzględnieniu przeglądów i napraw wynikających z wymogów techniczno-eksploatacyjnych. Zespoły podwozia częściowo zużyte eksploatacyjnie, odpowiednio do osiągniętego przebiegu i okresu eksploatacji. Nadwozie pojazdu kompletne. Wykładziny wewnętrzne ścian miejscowo popękane i wytarte. Na poszyciu zewnętrznym nadwozia w części dolnej szczególnie na drzwiach występują miejscowo ogniska korozji i uszkodzenia powłoki lakierniczej. Uszczelki szyb i drzwi starzeniowo popękane.
1 639,34 zł (słownie: tysiąc sześćset trzydzieści dziewięć złotych 34/100)+23% VAT
Wadium wynosi 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty w zamkniętej kopercie z podaniem proponowanej ceny zakupu oraz wpłacenie wadium w wyżej wymienionej wysokości do dnia 15.03.2011r. w Kasie Urzędu Miejskiego w Brzostu lub na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006)
Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu jedynie z ważnych powodów, podając niezwłocznie przyczynę odwołania przetargu. Wadium wnosi się w pieniądzu – zgodnie z § 4 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U.Nr 207 poz.2108).
1.Oferta
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1 ;39-230 Brzostek do dnia 15.03.2011 r. do godz. 1530.
Na kopercie umieszcza się napis:
„OFERTA NA ZAKUP AUTOBUSU O NR REJ TNC
Oferta powinna zawierać:
1. numer rejestracyjny i identyfikacyjny autobusu , którego dotyczy;
2. imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli uczestnikiem przetargu jest osoba prawna lub inny podmiot, adres do korespondencji, telefon kontaktowy;
3. proponowaną cenę netto zakupu autobusu, która nie może być niższa od ceny wywoławczej; ( minimalne postąpienie 1%)
4. wymagane oświadczenia, w tym oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń;
5. podanie właściciela i numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócone wadium w przypadkach określonych w zasadach przetargu;
6. podpis oferenta i data sporządzenia oferty.
Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Oferent ma prawo do zmiany swojej oferty przed upływem końcowego terminu składania ofert jedynie w przypadku wycofania poprzednio złożonej oferty.
2.Załączniki do oferty - do oferty należy załączyć:
1. kopię potwierdzenia wpłaty wadium,
2. oryginał lub potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa w przypadku umocowania pełnomocnika do podpisania protokołu i zawarcia umowy kupna-sprzedaży, wraz z potwierdzoną przez oferenta kopią dowodu osobistego pełnomocnika;
Brak spełnienia wymogu załączenia któregokolwiek z ww. dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
3.Wpłata wadium - wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 15.03.2011 r.
Oferent winien dokonać wpłaty wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006) (za datę wpłaty uznaje się datę uznania rachunku przez Organizatora przetargu).
4. Część jawna i część niejawna przetargu
Przetarg może odbyć się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.
Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w przetargu pisemnym nie wpłynęła ani jedna oferta lub żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej, a także, jeżeli komisja przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu.
W części jawnej przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg.
Komisja przetargowa:
- podaje liczbę otrzymanych ofert,
- dokonuje otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które je złożyły,
- przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
- weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,
- zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu,
- zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.
Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli:
- nie odpowiadają warunkom przetargu,
- zostały złożone po wyznaczonym terminie,
- nie zawierają danych, jakie zgodnie z warunkami przetargu powinna zawierać oferta lub dane te są niekompletne,
- do ofert nie dołączono kopii dowodu wpłacenia wadium,
- są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści.
W części niejawnej przetargu komisja przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert
oraz wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybrała żadnej ze złożonych ofert.
W przypadku złożenia równorzędnych ofert komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli oferty. Komisja zawiadamia tych oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.
W dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień. O wysokości postąpień decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu.
5. Wynik i skargi
Przewodniczący komisji przetargowej zawiadamia na piśmie wszystkich, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.
W terminie 3 dni roboczych od daty wywieszenia komunikatu o zamknięciu przetargu uczestnik przetargu może wnieść do Burmistrza Brzostku skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu.
Burmistrz rozpatruje skargę w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Do czasu rozpatrzenia skargi czynności związane ze sprzedażą ulegają wstrzymaniu.
W przypadku nie zaskarżenia w wyznaczonym terminie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu albo w razie uznania skargi za niezasadną, Burmistrz podaje do publicznej wiadomości, wywieszając na tablicy ogłoszeń Urzędu na okres 7 dni, informację o wyniku przetargu.
Komunikat Burmistrza o wyniku przetargu zostanie umieszczony na okres 7 dni na stronie internetowej www.brzostek.alpha.pl oraz wywieszony na tablicach ogłoszeń Urzędu niezwłocznie po rozpatrzeniu ewentualnych skarg.
6. Umowa
Umowę kupna-sprzedaży z oferentem, którego oferta została wybrana, zawiera Burmistrz Brzostku.
Przy podpisaniu umowy kupna sprzedaży oferent zobowiązany jest okazać dowód wpłaty całej kwoty i oryginały dokumentów, których kopie zostały załączone do oferty.
Organizator zastrzega prawo własności autobusu do chwili uiszczenia ceny z przetargu. Wydanie autobusu nastąpi po uiszczeniu ceny ustalonej w przetargu.
7. Zwrot wadium
Wadium wpłacone przez oferenta, który wygrał przetarg nie podlega zwrotowi i zalicza się je na poczet ceny zakupu autobusu.
W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie oferenta, oferent, który wygrał przetarg nie zawarł umowy kupna w terminie 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, wadium nie podlega zwrotowi.
Oferentom, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie, wadium zostaje zwrócone przelewem na wskazany w ofercie rachunek bankowy nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia wywieszenia komunikatu Burmistrza o wyniku przetargu.
8. Burmistrz Brzostku zastrzega sobie prawo wycofania autobusu wystawionego do przetargu oraz prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
9. Informacje o przetargu
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Brzostku (tel. 14 6803005) lub ze strony internetowej gminy www.brzostek.alpha.pl
Brzostek, dnia 04.02.2011 r.
Pobierz umowę
Pobierz ofertę