Zarządzenie Nr 67/2009
Burmistrza Brzostku
z dnia 03 września 2009 roku
w sprawie: przyjęcia instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w Urzędzie Miejskim Brzostku.
Na podstawie:
1. Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity - Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.),
2. Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.), zarządzam co następuje:
§ 1.
Ustalam instrukcję obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w Urzędzie Miejskim w Brzostku stanowiącą załącznik do Zarządzenia.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy i Sekretarzowi Gminy.
§ 3.
Zobowiązuję wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Brzostku do przestrzegania ustalonych zasad biegu, kontroli i archiwizowania dokumentów.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 5.
Traci moc Zarządzenie Nr 56/2008 Wójta Gminy Brzostek z dnia 19 czerwca 2008 roku w sprawie przyjęcia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów w Urzędzie Gminy w Brzostku
Pobierz Tabelę do instrukcji.
Dokumenty do pobrania: | |
Załącznik instrukcji (wprowadził: Ewa Szukała 2009-09-30 13:22:45) rozmiar pliku: NAN | |
Tabela do instrukcji (wprowadził: Ewa Szukała 2009-09-30 13:26:12) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |