Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2009: Nr 67/09 z dnia 03 września 2009 r. - przyjęcia instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w Urzędzie Miejskim w Brzostku

 Zarządzenie Nr  67/2009
Burmistrza Brzostku
z dnia  03 września 2009 roku 

w sprawie: przyjęcia instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w Urzędzie Miejskim Brzostku. 

 

Na podstawie:

1. Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity - Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.),

2. Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.), zarządzam co następuje: 

§ 1.

Ustalam instrukcję obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w Urzędzie Miejskim w Brzostku stanowiącą załącznik do Zarządzenia. 

§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy i Sekretarzowi Gminy. 

§ 3.

Zobowiązuję wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Brzostku do przestrzegania ustalonych zasad biegu, kontroli i archiwizowania dokumentów. 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

§ 5.

Traci moc Zarządzenie Nr 56/2008 Wójta Gminy Brzostek z dnia 19 czerwca 2008 roku w sprawie przyjęcia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów w Urzędzie Gminy w Brzostku

 

Pobierz Tabelę do instrukcji.

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Załącznik instrukcji
(wprowadził: Ewa Szukała 2009-09-30 13:22:45)
rozmiar pliku: NAN
Tabela do instrukcji
(wprowadził: Ewa Szukała 2009-09-30 13:26:12)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz