Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2009: Nr 69/09 z dnia 17 września 2009 r. - powołania członków komisji przetargowej

Zarządzenie  Nr  69/2009
Burmistrza Brzostku
z  dnia  17 września  2009r.

w sprawie powołania członków komisji przetargowej

 Na podstawie art.21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007 r. (Dz. U  Nr 223 poz.1655 z póź. zm.) i art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym  tekst jednolity z 2001r. (Dz. U. Nr 142, poz.1591 z póź. zm.)

z a r z ą d za m:

 powołuję komisję przetargową w składzie:
 

1.        Piotr Szczepkowicz    przewodniczący komisji,  zastępca Burmistrza Brzostku

2.        Marta Czech – sekretarz komisji, podinspektor ds. promocji Gminy,

3.        Józefa Gawron – członek komisji, zastępca Skarbnika Gminy,

4.        Witold Olszewski  członek komisji, podinspektor ds. inwestycji i remontów

                                                                     § 2 

1. Zadaniem komisji przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest: „Udzielenie kredytu  długoterminowego przeznaczonego na finansowanie deficytu budżetu Gminy”.

2. Organizację, skład, tryb pracy, zakres obowiązków Komisji Przetargowej i odpowiedzialność jej członków określa Regulamin Pracy komisji stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego   Zarządzenia.

                                                    § 3

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do Zarządzenia Nr  69
 Burmistrza Brzostku 
z dnia  17. 09. 2009r. 

 

REGULAMIN

KOMISJI    PRZETARGOWEJ

§ 1.

(zakres regulaminu) 

Niniejszy regulamin określa organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej powołanej Zarządzeniem  Burmistrza Brzostku z dnia  17 września 2009r., zgodnie z art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  tekst jednolity:(Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz.  1655 z póź. zm.), zwanej dalej Ustawą. 

§ 2.

(obowiązki członków Komisji) 

1.        Członkowie Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonują powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, wiedzą i doświadczeniem.

2.        Do obowiązków członków komisji należy w szczególności:

1)       czynny udział w pracach Komisji;

2)       wykonywanie poleceń przewodniczącego dotyczących prac Komisji;

3)       niezwłoczne informowanie przewodniczącego o okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka Komisji.

3.        Członkowie Komisji nie mogą, bez zgody przewodniczącego Komisji, ujawniać żadnych informacji związanych z pracami Komisji. 

§ 3.

(prawa członków Komisji) 

1.        Członkowie Komisji mają prawo do uczestniczenia we wszystkich pracach Komisji.

2.        Członkowie Komisji mają prawo wglądu do wszystkich dokumentów związanych z pracą Komisji, w tym do ofert, załączników, wyjaśnień złożonych przez wykonawców, opinii biegłych.

3.        Członkowie Komisji mają prawo do zgłoszenia przewodniczącemu Komisji pisemnych zastrzeżeń do pracy Komisji. 

§ 4.

(oświadczenia o bezstronności) 

Członkowie Komisji składają pisemne oświadczenia o istnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 Ustawy. 

§ 5.

(odwołanie członka Komisji) 

1.          Odwołanie członka Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może nastąpić wyłącznie z przyczyn określonych w ust. 2 i 3.

2.          W przypadku złożenia przez członka Komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 Ustawy, nie złożenia takiego oświadczenia w terminie lub oświadczenia niezgodnego z prawdą, przewodniczący Komisji niezwłocznie wyłącza członka Komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3.          Przewodniczący Komisji wnioskuje do kierownika zamawiającego o odwołanie członka Komisji w przypadku:

1)       wyłączenia członka Komisji z jej prac;

2)       nieusprawiedliwionej nieobecności na dwóch kolejnych posiedzeniach Komisji;

3)       naruszenia przez członka Komisji obowiązków, o których mowa w § 2 ust. 1 niniejszego Regulaminu;

4)       zaistnienia innej przeszkody uniemożliwiającej jego udział w pracach Komisji;

5)       gdy członek Komisji przestał być pracownikiem jednostki organizacyjnej. 

§ 6.

(przewodniczący Komisji) 

1.        Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.

2.        Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

1)       wyznaczenie miejsc i terminów posiedzeń Komisji;

2)       prowadzenie posiedzeń Komisji;

3)       informowanie członków Komisji o odpowiedzialności w przypadku naruszenia przepisów Ustawy lub niniejszego Regulaminu;

4)       odebranie od członków Komisji oświadczeń, o których mowa w § 4;

5)       podział pomiędzy członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym;

6)       przedkładanie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia dokumentów przygotowanych przez Komisję;

7)       nadzorowanie prawidłowego opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

8)       informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

9)       nadzór nad przechowywaniem protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 

§ 7.

(sekretarz  Komisji) 

Do obowiązków sekretarza Komisji należy:

1)         prowadzenie protokołu postępowania;

2)         organizowanie – w uzgodnieniu z przewodniczącym – posiedzeń Komisji;

3)         opracowanie projektów dokumentów przygotowywanych przez Komisję, w zakresie zleconym przez przewodniczącego;

4)         obsługa techniczno-organizacyjna Komisji;

5)         prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez przewodniczącego;

6)         przesyłanie, po zatwierdzeniu przez kierownika zamawiającego, ogłoszeń i innych dokumentów przygotowanych przez Komisję;

6a) zamieszczanie na stronie internetowej, ogłoszeń, informacji i dokumentów wymaganych przez Ustawę, a w szczególności: ogłoszenia o zamówieniu,  specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wyjaśnień do SIWZ, modyfikacji SIWZ,  informacji o wyborze oferty, kopii protestu, rozstrzygnięcia protestu i ogłoszenia o udzieleniu zamówienia oraz zamieszczenie  na portalu UZP ogłoszenia o zamówieniu i o udzieleniu  zamówienia.

7)         wydawanie zainteresowanym SIWZ – w trybie przetargu nieograniczonego;

8)         przyjmowanie i rejestracja zapytań dotyczących SIWZ;

9)         w razie zwołania zebrania wykonawców – prowadzenie protokołu zebrania;

10)      przechowywanie protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w trakcie jego trwania;

11)      po zakończeniu postępowania zarchiwizowanie całości dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 

§ 8.

(tryb pracy Komisji) 

1.        Komisja rozpoczyna pracę z dniem jej powołania.

2.        Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, które było przedmiotem postępowania lub z chwilą unieważnienia postępowania.

3.        Komisja podejmuje decyzje w obecności co najmniej połowy jej członków.

4.        Komisja podejmuje decyzje w drodze uzgodnienia, głosowania lub na podstawie sumy indywidualnych ocen członków Komisji.     

5.        Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta ze względu na równą liczbę głosów, rozstrzyga głos przewodniczącego.

6.        Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, przewodniczący Komisji zwraca się do kierownika zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zasięgnięcie opinii biegłego (rzeczoznawcy).

7.        Przepisy dotyczące praw i obowiązków członków Komisji stosuje się odpowiednio do biegłych (rzeczoznawców). 

§ 9.

(protokół postępowania o udzielenie zamówienia) 

1.        Protokół postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 96 ust.1 Ustawy, sporządza na bieżąco sekretarz Komisji.

2.        Przewodniczący przedkłada protokół postępowania kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia. 

§ 10.

(informowanie o pracach Komisji) 

Do udzielania wyjaśnień i informowania o pracach Komisji uprawnieni są przewodniczący Komisji i sekretarz Komisji lub osoba upoważniona przez przewodniczącego. 

§ 11.

(czynności wstępne) 

1. Komisja:

1)       ustala szacunkową wartość zamówienia, a jeśli wcześniejsze dokonanie wyceny jest niemożliwe – czy zachodzi przypadek, o którym mowa w art. 40 ust. 2, 3 lub 4 Ustawy;

2)       wybiera tryb postępowania

3)       sporządza ogłoszenie o zamówieniu;

4)       sporządza SIWZ;

5)       ocenia wykonawców pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu i – w razie potrzeby – wzywa ich do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów, oraz przygotowuje pisma informujące o wynikach tej oceny, w szczególności pisma o wykluczeniu wykonawcy lub zaproszenia do dalszego udziału w postępowaniu;

6)       wnioskuje do kierownika zamawiającego o zatwierdzenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. 

§ 12.

(otwarcie ofert) 

Przewodniczący komisji zobowiązany jest:

1)         zapewnić, aby otwarcie ofert nastąpiło w miejscu i terminie, o którym poinformowano wykonawców;

2)         bezpośrednio przed otwarciem ofert podać kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3)         przed otwarciem każdej z ofert, sprawdzić i okazać obecnym na posiedzeniu stan zabezpieczenia ofert;

4)         po otwarciu każdej z ofert ogłosić: nazwę (firmę) i adres (siedzibę) wykonawcy, a także informacje dotyczące ceny oferty;

5)         zapewnić, aby oferty, które zostały złożone po wyznaczonym terminie ich składania nie były otwierane, a po upływie terminu na wniesienie protestu zostały zwrócone. 

§ 13.

(badanie i ocena ofert) 

Po otwarciu ofert Komisja:

1)         bada oferty złożone przez wykonawców niewykluczonych z postępowania i – w razie potrzeby – przygotowuje pisma o odrzuceniu oferty;

2)         żąda, jeżeli to niezbędne, udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;

3)         poprawia oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w tekście ofert oraz przygotowuje projekt zawiadomienia o poprawieniu omyłek;

4)         ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu;

5)         przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania. 

§ 14.

(wybór oferty najkorzystniejszej) 

1.        Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie oceny ofert dokonanej przez członków Komisji, po szczegółowym zapoznaniu się z ofertami oraz opiniami biegłych (jeżeli byli powołani).

2.        Ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

§ 15.

(zawiadomienie o wyniku postępowania)

1. Jeżeli kierownik zamawiającego zatwierdzi propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej, sekretarz Komisji niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru. Zamieści również ww. informacje na  stronie  internetowej i w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 

2. Jeżeli kierownik zamawiającego podejmie decyzję o unieważnieniu postępowania, sekretarz Komisji zawiadamia o tym równocześnie wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

                                                                   § 16.

(czynności końcowe) 

1.          Jeżeli SIWZ nie określa wszystkich postanowień umowy, po wyborze oferty Komisja odbywa spotkanie z Wykonawcą, na którym strony uzgadniają postanowienia umowy nie wymienione w SIWZ.

2.          Jeżeli nie wniesiono protestu na wybór oferty, przewodniczący Komisji przedkłada do podpisu kierownikowi zamawiającego umowę oraz zakończony protokół postępowania. 

§ 17

(postępowanie w przypadku wniesienia protestu) 

1.        W przypadku wniesienia protestu przewodniczący Komisji niezwłocznie zwołuje posiedzenie Komisji.

2.        Sekretarz Komisji wysyła kopię protestu wszystkim wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.

3.        Wszystkie osoby biorące udział w postępowaniu w imieniu zamawiającego zobowiązane są, na wezwanie Komisji, udzielić pisemnych lub ustnych wyjaśnień, niezbędnych dla opracowania stanowiska Komisji w sprawie rozstrzygnięcia protestu.

4.        Protest, wraz ze stanowiskiem Komisji, przewodniczący przekazuje do rozpatrzenia kierownikowi zamawiającego. 

§ 18.

(rozstrzygnięcie protestu) 

1.        Kierownik zamawiającego rozstrzyga protest w terminie 10 dni od dnia jego wniesienia lub upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu. Protesty, o których mowa w art. 183 ust. 1 Ustawy, rozstrzyga się jednocześnie.

2.        Sekretarz Komisji przekazuje rozstrzygnięcie protestu podmiotowi, który wniósł protest oraz wykonawcom, którzy przystąpili do postępowania protestacyjnego

3.        W przypadku uwzględnienia protestu Komisja powtarza oprotestowaną czynność lub dokonuje czynności bezprawnie zaniechanej, informując o tym niezwłocznie wszystkich wykonawców.

 

 

 

 

 

 

 

 

     

drukuj pobierz pdf    

wstecz