Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi: Ogłoszenie o zamówieniu - Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Brzostku.

zawiadomienie o zawarciu umowy IZP.271.10.2018

 


 

 

 zawiadomienie o wyborze oferty.pdf

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                             Brzostek, 13. 06. 2018 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                         Wszyscy uczestnicy postępowania nr  IZP. 271.10. 2018

 

Modyfikacja OGŁOSZENIA (1)

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 138o
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579  t.j. ze zm.), którego przedmiotem jest: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do
Przedszkola w Brzostku.

 

Zamawiający działając na podstawie zapisu pkt 4) Dział 3 Ogłoszenia o zamówieniu informuje
o dokonaniu następującej zmiany w treści niniejszego Ogłoszenia:

 

I     Istniejący zapis:

Dział 6 ust. 2) lit. i): Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nienaruszonym opakowaniu z napisem: Oferta w postępowaniu nr IZP.271.10.2018 nie otwierać przed 30.06.2018r. godz. 10:00– Na kopercie należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami telefonów Wykonawcy – aby umożliwić zwrot oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

 

Zastępuje się następującym:

Dział 6 ust. 2 lit. i) Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nienaruszonym opakowaniu z napisem: Oferta w postępowaniu nr IZP.271.10.2018 nie otwieraćprzed 27.06.2018r. godz. 10:00Na kopercie należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami telefonów Wykonawcy – aby umożliwić zwrot oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

 

II     Istniejący zapis:

Dział 6 pkt 3):

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego

Termin składania ofert – 30.06.2018r. godz. 09:30

Miejsce składania ofert – Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sekretariat.

Termin otwarcia ofert – 30.06.2018r. o godz. 10:00

Miejsce otwarcia ofert Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sala konferencyjna.

 

Zastępuje się następującym:

Dział 6 pkt 3):

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego

Termin składania ofert – 27.06.2018r. godz. 09:30

Miejsce składania ofert – Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sekretariat.

Termin otwarcia ofert – 27.06.2018r. o godz. 10:00

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie pozostałe zapisy niniejszego ogłoszenia pozostają bez zmian.

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 


 

Znak sprawy: IZP.271.10.2018

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 138o
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579  t.j. ze zm.),
którego przedmiotem jest:

Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do
Przedszkola w Brzostku.

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Brzostek

ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

tel. 14 68 03 026

fax 14 68 03 025

www.bipbrzostek.mserwer.pl

e-mail: zamowienia@brzostek.pl

REGON 851661085     NIP 872-22-23-191

 

2. Podstawa prawna udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r poz. 1579 t.j.) zwanej dalej „ustawą”. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ustawy, w pozostałym zakresie zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze Ogłoszenie o zamówieniu.

 

3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób upoważnionych do kontaktu z Wykonawcami:

 

1) Osobami uprawnionymi do kontaktu  z Wykonawcami są:

-w sprawach przedmiotowego zamówienia – Dorota Nawracaj, tel. 14 639 80 10,

-w sprawach formalnych – Maria Krajewska, tel. 14 680 30 04.

 

Pytania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu można kierować pisemnie do siedziby Zamawiającego na adres Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek lub drogą elektroniczną na adres zamowienia@brzostek.pl z określeniem numeru postępowania, którego dotyczą.

 

2) Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.

a) w prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną,

b) jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania,

c) w przypadku nie potwierdzenia ze strony Wykonawcy odbioru przesłanych informacji (pomimo takiego żądania) Zamawiający uzna, że wiadomość dotarła do Wykonawcy po wydrukowaniu prawidłowego raportu
z poczty elektronicznej o przesłaniu informacji.

 

3) Zamawiający nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął po upływie powyższego terminu lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może pozostawić wniosek (zapytanie) bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu (zapytań). Treść wyjaśnienia zostanie przekazana jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którym przekazał ogłoszenie
o zamówieniu - bez wskazania źródła zapytania oraz zamieszczona na stronie internetowej, na której jest udostępniane ogłoszenie o zamówieniu.

 

4)  W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana treści Ogłoszenia o zamówieniu zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej i będzie wiążąca dla Wykonawców. Jeżeli w wyniku zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu będzie niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców zamieszczając odpowiednią informację na stronie internetowej.

 

4. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Brzostku.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. 2 do ogłoszenia.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

Nomenklatura – wspólny słownik zamówień (CPV):

55.32.10.00- 6 - Usługi przygotowywania posiłków

55.52.00.00-1 – Usługi dostarczania posiłków

 

5. Termin wykonania zamówienia 

 

1)      Rozpoczęcie – 1 września 2018 roku – zakończenie – 31 sierpnia 2019 roku.

2)      Posiłki muszą być dostarczane codziennie, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, przez 11 miesięcy (w okresie wskazanym w pkt 1), usługa nie będzie świadczona w ogóle przez jeden miesiąc wakacyjny, natomiast w drugim miesiącu wakacyjnym, liczba wydawanych posiłków ulega znacznemu zmniejszeniu – miesiąc, w którym nastąpi przerwa wakacyjna ustalony zostanie w arkuszu organizacji pracy przedszkola).

 

6. Oferty, ich przygotowanie, ocena i wybór najkorzystniejszej.

 

1) Termin związania ofertą:

a) Zamawiający ustala termin związania ofertą na 30 dni, liczone od terminu składania ofert.

b) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym, jako termin składania ofert.

 

2) Opis sposobu przygotowywania oferty:

a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b) Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami niniejszego ogłoszenia oraz ustawy. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszego ogłoszenia.

c) Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Dokumenty złożone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym.

d) Formularze i oświadczenia (stanowiące załączniki do ogłoszenia o zamówieniu) wymagane przez Zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału natomiast pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

e) Ilekroć w Ogłoszeniu, lub załącznikach do niego, występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy, lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno zawierać upoważnienie do podpisywania oferty oraz wszelkich dokumentów składanych wraz z ofertą (oświadczenia itp.). Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

f) Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane
i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) w przypadku gdy Wykonawca posiada pieczęć opatrzony pieczęcią imienną Wykonawcy. Pozostałe strony mogą być parafowane.

g) Wszelkie poprawki muszą być dokonane w sposób czytelny i opatrzone parafką osoby upoważnionej do podpisywania oferty.

h) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.

i) Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nienaruszonym opakowaniu z napisem: Oferta w postępowaniu nr IZP.271.10.2018 nie otwierać przed 30.06.2018r. godz. 10:00– Na kopercie należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami telefonów Wykonawcy – aby umożliwić zwrot oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

j) Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę.

 

3) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego

Termin składania ofert – 30.06.2018r. godz. 09:30

Miejsce składania ofert – Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sekretariat.

Termin otwarcia ofert – 30.06.2018r. o godz. 10:00

Miejsce otwarcia ofert Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sala konferencyjna.

 

4) Opis sposobu obliczenia ceny,

1)      Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie – PLN.

2)      Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji postępowania, jak również wszelkie inne koszty w niej nieujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia. Cena podana
w ofercie jest ceną, ostateczną, nie podlegającą późniejszym negocjacjom - w cenie oferty należy ująć wszelkie usługi niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

3)      Do obliczenia ceny należy uwzględnić obowiązujący podatek VAT.

4)      Do obliczenia ceny należy przyjąć:

Lp.

Rodzaj posiłku

Jednostka miary

Planowana liczba dzieci

Planowana liczba dni w okresie objętym zamówieniem

 

1.

 

Obiad – zupa + II danie

 

 

szt.

 

120

 

200

 

3.

 

Śniadanie

 

 

szt.

 

102

 

200

 

4.

 

Podwieczorek

 

 

szt.

 

65

 

200

 

5)      Podane ilości dzieci oraz dni w powyższej tabeli są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi  dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Właściwa ilość będzie wynikać z rzeczywistego stanu dzieci uczęszczających do przedszkola w danym dniu i może ulec zmianie – obniżeniu lub powiększeniu. Wykonawca wyraża na to zgodę i zrzeka się wszelkich ewentualnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego.

 

7. Termin i warunki płatności:

 

1)      Faktura/rachunek będzie wystawiana/y z dołu, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego i będzie opiewać na wartość wszystkich rzeczywiście wydanych posiłków na przestrzeni danego miesiąca

2)      Zapłata wynagrodzenia następować będzie przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku oraz w umowie, w terminie 14 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego.

 

 

8.   Kryteria (oceny) wyboru oferty (udzielenia zamówienia) i ich znaczenie (w %):

 

Waga kryterium

 - Najniższa cena brutto - 100%

 

9.   Ocena ofert, wybór najkorzystniejszej oferty.

 

Sposób oceniania ofert:

Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie wzoru.

 

Najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia

 

najniższa wartość (cena brutto) z zaoferowanych ofert

C = -------------------------------------------------------------------------- x 100

       wartość(cena brutto) z badanej oferty

 

a)      Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku,

b)      Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największa ilością punktów.

c)      Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zał. nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

 

10. Badanie ofert

 

1) W celu wyboru najkorzystniej oferty zostanie dokładnie sprawdzone, czy złożone oferty zostały sporządzone zgodnie z wymogami niniejszego Ogłoszenia.

a) w pierwszej kolejności oferty oceniane będą w aspekcie formalnym, obejmującym ocenę oferty pod względem jej zgodności z wymogami Ogłoszenia.

b) badania poprawności formalnej danej oferty (a więc ustalenia czy oferta jest ważna jak również czy nie podlega odrzuceniu) Zamawiający dokona na podstawie niżej przedstawionych zasad.

 

2) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) jej treść nie odpowiada treści Ogłoszenia;

b) została złożona w innej formie niż pisemna;

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

3) Zamawiający poprawi w ofercie:

a) oczywiste omyłki pisarskie,

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Ogłoszeniem niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

 

11. Wybór Wykonawcy, ogłoszenie wyników, udzielenie zamówienia

 

1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert (kryteriów wyboru oferty) przyjętych w niniejszym postępowaniu.

 

2) Wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona stosując wyłącznie kryteria i metody oceny ustalone
w Ogłoszeniu.

 

3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców, o:

a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także
a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;

b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.

 

4) Zamawiający zawiadamia Wykonawców zamieszczając informacje, o których mowa w punkcie poprzedzającym na stronie internetowej.

5) Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, informację
o udzieleniu zamówienia, podając nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej, informację o nieudzieleniu zamówienia.

 

12. Unieważnienie postępowania

 

1) Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną;

c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego lub w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

d) w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem postanowień Ogłoszenia, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania.

 

2) Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchylać się będzie od zawarcia umowy. O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi Wykonawców, zamieszczając zawiadomienie wraz z uzasadnieniem na stronie internetowej.

  1. 13.               Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku, adres e-mail: sekretariat@brzostek.pl, adres: ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek;

2)   administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.271.10.2018 pn.: „Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Brzostku”  prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

4)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla urzędów gmin;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
    • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    • posiada Pani/Pan:

−        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

−        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 

−        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

13. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:

 

Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej, określone w dziale VI ustawy (art. 179 - 198g).

 

Załączniki:

1) Formularz oferty – zał. nr 1

2) Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 2

3) Projekt umowy – zał. nr 3

 

 

                                                                                                                                      Zamawiający

                                                                                                                                  Burmistrz Brzostku

                                                                                                                                 Wojciech Staniszewski 

 
drukuj pobierz pdf