Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 000 euro: Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług pn.: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół podstawowych w roku szkolnym 2018/2019 z wykorzystaniem komunikacji publicznej

unieważnienie postępowania .pdf

 

 


 

Gmina Brzostek                                                                                           Brzostek, 13.07.2018 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

Zapytanie ofertowe numer IZP.271.2.9.2018

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług pn.:

„Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół podstawowych
w roku szkolnym 2018/2019
z wykorzystaniem komunikacji publicznej”

  1. 1.        NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Brzostek

ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

NIP: 872-22-23-191 REGON: 851661085

www.bipbrzostek.mserwer.pl

e-mail:      zamowienia@brzostek.pl, sekretariat@ brzostek.pl

tel./fax 14 680 30 26, 14 680 30 25

  1. 2.        RODZAJ I NAZWA ZAMÓWIENIA:

Rodzaj zamówienia: Usługi

Nazwa zamówienia: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół podstawowych w roku szkolnym 2018/2019 z wykorzystaniem komunikacji publicznej.

  1. 3.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Brzostek w roku szkolnym 2018/2019 z wykorzystaniem komunikacji publicznej na następujących trasach:

  1. I.                   Przywozy na godzinę 8oo– Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Brzostku ul. Szkolna/ ul. M. N. Mysłowskiego/Szkoła Podstawowa im. Ks. dr Józefa Jałowego w Przeczycy
  • ul. Słoneczna (SP Brzostek, ul. Szkolna - do 4 km – 2 uczniów)
  • Januszkowice (SP Brzostek, ul. Szkolna - powyżej 4 km – 3 uczniów)
  • Klecie (SP Brzostek, ul. Szkolna - do 4 km – 2 uczniów, powyżej 4 km – 2 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego powyżej 4 km – 1 uczeń)
  • Klecie-Stawiska (SP Brzostek, ul. Szkolna - do 4 km – 5 uczniów)
  • Klecie-Markosie (SP Brzostek, ul. Szkolna - do 4 km – 2 uczniów, powyżej 4 km – 1 uczeń)
  • Zawadka Brzostecka (SP Brzostek, ul. Szkolna - do 4 km – 11 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego powyżej 4 km – 2 uczniów)
  • Brzostek, ul. Stara  Droga (SP Brzostek, ul. Szkolna - do 4 km – 1 uczeń)
  • Przeczyca Skrzyżowanie (SP Brzostek, ul. Szkolna - powyżej 4 km – 4 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego powyżej 4 km – 10 uczniów))
  • Kamienica Dolna (SP Brzostek, ul. Szkolna - powyżej 4 km – 1 uczeń, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego powyżej 4 km – 6 uczniów)
  • Bukowa (SP Brzostek, ul. Szkolna - powyżej 4 km – 41 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego powyżej 4 km – 5 uczniów)
  • Skurowa (SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego powyżej 4 km – 5 uczniów, SP Przeczyca- do 4 km – 6 uczniów)

 

Planowane godziny odwozów - Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Brzostku ul. Szkolna/ ul. M. N. Mysłowskiego/Szkoła Podstawowa im. Ks. dr Józefa Jałowego w Przeczycy

1. godz. 12:40 - SP Brzostek, ul. Szkolna - Klecie, Bukowa

2. godz. 12:55 - SP Brzostek, ul. Szkolna – Brzostek, ul. Stara Droga, Zawadka Brzostecka

3. godz. 13:05 - SP Brzostek, ul. Szkolna – Klecie, Januszkowice, ul. Słoneczna

4. godz. 13:40 - SP Brzostek, ul. Szkolna -ul. Słoneczna, Januszkowice, Klecie, Bukowa

5. godz. 14:20 - SP Brzostek, ul. Szkolna, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego - ul. Stara Droga - Zawadka Brzostecka - Kamienica Dolna

6. godz. 14:30 - SP Brzostek ul. Szkolna, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego, Klecie Markosie - Bukowa, ul. Słoneczna

7. godz. 14:35 - SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego - Skurowa w tym: SP Przeczyca - Skurowa

8. godz. 15:10 - SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego - Kamienica Dolna

9. godz. 15:10 - SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego - Skurowa

10. godz. 15:10 - SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego -  Bukowa

11. godz. 11:30 - Szkoła Podstawowa Przeczyca - Skurowa

12. godz. 12:20 - Szkoła Podstawowa Przeczyca - Skurowa

13. godz. 13:15 - Szkoła Podstawowa Przeczyca - Skurowa

14. godz. 13:55 - Szkoła Podstawowa Przeczyca Skurowa

 

II. Przywozy na godzinę 8oo – Szkoła Podstawowa im. Grzegorza Piramowicza w Kamienicy Górnej/ Szkoła Podstawowa w  Siedliskach-Bogusz/Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim

  • Kamienica Górna Nagórze (SP Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 3 uczniów)
  • Kamienica Górna Skrzyżowanie (SP Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 1 uczeń)
  • Kamienica Górna Szkoła (SP Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 5 uczniów)
  • Bączałka (SP Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 2 uczniów)
  • Grudna Górna (SP Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 7 uczniów)
  • Grudna Dolna (SP Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 2 uczniów)
  • Kamienica Górna Nagórze (SP Kamienica Górna - do 4 km – 3 uczniów)
  • Wola Brzostecka Dąbie (SP Nawsie Brzosteckie - do 4 km – 1 uczeń)

Planowane godziny odwozów - Szkoła Podstawowa im. Grzegorza Piramowicza w Kamienicy Górnej/ Szkoła Podstawowa w  Siedliskach-Bogusz/Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim

1. godz. 12:30 - Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim - Wola Brzostecka

2. godz. 14:15 - Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim - Wola Brzostecka

3. godz. 14:15 - Szkoła Podstawowa w  Siedliskach-Bogusz - Bączałka - Kamienica Górna Nagórze

4. godz. 14:15 - Szkoła Podstawowa w  Siedliskach-Bogusz - Grudna Górna

5. godz. 12:30 - Szkoła Podstawowa Kamienica Górna - Kamienica Górna Nagórze

6. godz. 13:30 - Szkoła Podstawowa Kamienica Górna - Kamienica Górna Nagórze

7. godz. 15.05 - Szkoła Podstawowa w  Siedliskach-Bogusz - Kamienica Górna Nagórze (2 x w tygodniu)

8. godz. 15.05. - Szkoła Podstawowa w  Siedliskach-Bogusz - Grudna Górna (2 x w tygodniu).

 

  1. III.             UWAGI:

Ze środków prywatnych planuje się, że indywidualnie zakupywać będą bilety miesięczne, uczniowie, którym bezpłatny przewóz ze środków publicznych nie przysługuje na trasie:

  • ul. Słoneczna (SP Brzostek, ul. Szkolna – 9 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 1 uczeń)
  • Opacionka (SP Brzostek, ul. Szkolna – 7 uczniów, SP Januszkowice – 8 uczniów)
  • Januszkowice (SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 1 uczeń)
  • Klecie (SP Brzostek, ul. Szkolna– 6 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 2 uczniów)
  • Klecie-Stawiska (SP Brzostek, ul. Szkolna – 12 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 2 uczniów)
  • Klecie-Mostek (SP Brzostek, ul. Szkolna – 4 uczniów)
  • Klecie-Markosie (SP Brzostek, ul. Szkolna – 5 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 1 uczeń)
  • Klecie-Szkoła (SP Brzostek, ul. Szkolna – 5 uczniów)
  • Brzostek (SP Brzostek, ul. Szkolna – 5 uczniów)
  • Zawadka Brzostecka (SP Brzostek, ul. Szkolna - 22 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 1 uczeń)
  • Brzostek Mostek, ul. Stara  Droga (SP Brzostek, ul. Szkolna – 12 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 2 uczniów)
  • Przeczyca Skrzyżowanie (SP Brzostek, ul. Szkolna – 2 uczniów, SP Brzostek, ul. M. N. Mysłowskiego – 2 uczniów)
  • Kamienica Dolna (SP Brzostek, ul. Szkolna – 3 uczniów)
  • Jaworze Dolne (SP Brzostek, ul. Szkolna – 2 uczniów)
  • Bukowa (SP Brzostek, ul. Szkolna – 1 uczeń)
  • Skurowa (SP Przeczyca  – 21 uczniów)
  • Skurowa "Rzeki" (SP Przeczyca  – 4 uczniów)
  • Smarżowa (SP Siedliska-Bogusz - 2 uczniów)
  • Bączałka (SP Smarżowa- 6 uczniów)
  • Kamienica Górna Nagórze (SP Kamienica Górna – 12 uczniów)
  • Kamienica Górna Skrzyżowanie (SP Kamienica Górna – 2 uczniów)
  • Wola Brzostecka Dąbie (SP Nawsie Brzosteckie – 10 uczniów)
  • Wola Brzostecka Klub (SP Nawsie Brzosteckie – 18 uczniów)

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

60.11.20.00-6 usługi w zakresie publicznego transportu drogowego,

 

IV Postanowienia dotyczące  wykonania przedmiotu zamówienia:

1)        Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie przewozu we własnym zakresie – opiekunem nie może być kierowca prowadzący autobus, tylko dodatkowa osoba.

2)        Dokładny rozkład przewozu Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół stosownie do organizacji pracy poszczególnych szkół.

3)        W przypadku awarii autobusu dowożącego dzieci Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia rezerwowego autobusu w możliwie najkrótszym czasie (nie dłuższym niż 1 godzina),
o podobnym standardzie i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.

4)        Podane   ilości   uczniów   na   poszczególnych   trasach   mogą   ulec   pewnym   zmianom,   jak również   miejsca   przystanków   (zabierania   uczniów).  

 

UWAGA! Część kursów odbywać się będzie drogami gminnymi. Fakt ten należy uwzględnić w doborze taboru przeznaczonego do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

4. Termin wykonania zamówienia:  rok szkolny 2018/2019.

 

5. Termin i warunki płatności:

1) Rozliczenie usługi będzie następowało w okresach miesięcznych, jako iloczyn biletów miesięcznych przekazanych uczniom w danym miesiącu (do 4 km i powyżej 4 km) i stawki za jeden bilet miesięczny zgodnie z odpowiednią kategorią. Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy będzie regulowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku oraz w umowie, w terminie 14 dni od daty przedstawienia faktury/rachunku przez Wykonawcę.

2) Należne wynagrodzenie wypłacone będzie Wykonawcy po prawidłowym wystawieniem faktury VAT, z określeniem nabywcy: Gmina Brzostek, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, NIP: 872-22-23-191.

Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie wystawiona/y przez Wykonawcę faktura/rachunek wraz z imiennym wykazem przekazanych uczniom biletów.

 

 

  1. 6.        O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI DOTYCZĄCE:

- posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - wykonawca winien przedłożyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,

- posiadania wiedzy i doświadczenia,

- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

  1. 7.        OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:

1)   Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji postępowania, jak również wszelkie inne koszty w niej nie ujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia.

2)   Do obliczenia ceny należy uwzględnić obowiązujący podatek VAT.

3)   Zamawiający (z zastrzeżeniem ust. 17 niniejszego zapytania) nie przewiduje zmiany cen jednostkowych w okresie obowiązywania umowy.

4)   Wartość oferty należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

  1. 8.        TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI:

1)   Rozliczenie usługi będzie następowało w okresach miesięcznych, jako iloczyn biletów miesięcznych przekazanych uczniom w danym miesiącu (do 4 km i powyżej 4 km) i stawki za jeden bilet miesięczny zgodnie z odpowiednią kategorią. Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy będzie regulowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku oraz w umowie, w terminie 14 dni od daty przedstawienia faktury/rachunku przez Wykonawcę.

2)   Należne wynagrodzenie wypłacone będzie Wykonawcy po prawidłowym wystawieniem faktury VAT, z określeniem nabywcy: Gmina Brzostek, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, NIP: 872-22-23-191. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie wystawiona/y przez Wykonawcę faktura/rachunek wraz z imiennym wykazem przekazanych uczniom biletów.

  1. 9.        OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1)   Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, na komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z przepisów lub innych dokumentów dołączonych do oferty.

2)   Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta spięta w sposób trwały, uniemożliwiający jej dekompletację.

3)   Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

4)    Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego z dopiskiem:

Zapytanie cenowe na:

„Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół podstawowych
w roku szkolnym 2018/2019 z wykorzystaniem komunikacji publicznej”

Nie otwierać przed dniem  23. 07. 2018 r.  przed godziną 10:00

5)   Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

a)             formularz oferty - załącznik nr 1 do Zapytania,

b)             kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  1. 10.    TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania zamówienia – rok szkolny 2018/2019.

  1. 11.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

  1. 12.    KRYTERIA OCENY OFERT:

1)     Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.

2)     W niniejszym postępowaniu oferty będą oceniane na podstawie kryterium „Cena oferty (c) – 100%

Punkty będą przyznawane wg wzoru:

cena oferowana najniższa

c  =    -------------------------------- x 100

    cena oferty badanej

3)     O wyborze oferty najkorzystniejszej zadecyduje najwyższa liczba uzyskanych punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników.

4)     Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

  1. 13.    MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

1)     Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Brzostku,  ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, w terminie do dnia 23.07.2018 r. do godziny 09:30.

2)     Opakowanie zawierające ofertę powinno być oznaczone: „Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół podstawowych w roku szkolnym 2018/2019 z wykorzystaniem komunikacji publicznej - nie otwierać przed 23.07.2018 r. godz. 10:00 i opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.

3)     Ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać;

4)     Oferta, może być zmieniona lub wycofana, poprzez złożenie oświadczenia oznaczonego „Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół podstawowych
w roku szkolnym 2018/2019 z wykorzystaniem komunikacji publicznej - nie otwierać przed 23.07.2018 r. godz. 10:00
z dodatkowym opisem: Wycofanie lub Zmiana oferty;

5)     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6)     Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 23.07.2018 r. o godz. 10:00 w swojej siedzibie (sala konferencyjna, biuro nr 5/parter).

7)     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

8)     Zamawiający poprawia w ofercie:

-    oczywiste omyłki pisarskie,

-    oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

-  inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

9)     W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

10)       Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji z Wykonawcą dotyczących złożonej oferty oraz dokonywał jakiejkolwiek zmiany w treści złożonej oferty, z wyjątkiem określonym w ust. poprzedzającym.

  1. 14.    UDZIELENIE ZAMÓWIENIA LUB JEGO UNIEWAŻNIENIE:

1)     Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu cenowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.

2)     Zamawiający unieważni postępowanie w szczególności w sytuacji, gdy wystąpią następujące przykładowe przesłanki:

  1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.

3)     Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)  odwołania postępowania w każdym czasie;

b)  zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy;

c)   unieważnienie postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, bez podania przyczyny.

W przypadkach, o których mowa wyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze, jak też nie przysługuje zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  1. 15.    INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, zamieści informację o jej wyborze na swojej stronie internetowej na której umieszczone zostało zapytanie cenowe, oraz wyśle ją do każdego
z wykonawców, którzy złożyli ofertę.

  1. 16.    SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:

1)     W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 14 68 03 025) lub drogą elektroniczną zamowienia@brzostek.pl, za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.

2)     Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Bernadeta Chajec, tel. 14 68 03 015.

Uwaga:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się dokładnie z treścią dokumentu. Wykonawca ponosi ryzyko przedłożenia oferty nie w pełni spełniającej wymagania określone w zapytaniu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych
w niniejszym dokumencie.

  1. 17.    ZMIANY WARUNKÓW UMOWY:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:

Dopuszczalny zakres zmian:

1)      wszelkie zmiany niepowodujące zmian treści oferty,

2)      nieistotne zmiany treści oferty tj. takie, których wprowadzenie nie miało wpływu na krąg podmiotów ubiegającym się o zamówienie oraz na wynik postępowania,

3)      zmian w organizacji sieci szkół oraz związanej z tym zmiany liczby dowożonych  dzieci, długości trasy,  miejsc zabierania i wysiadania dzieci,

4)      zmiana trasy,

5)      zmiany wynagrodzenia w zakresie:

a) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług,

b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,

- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,

6) zmiany przepisów dotyczących transportu drogowego,

7) zmiany umowy powodujące zmniejszenie obciążenia finansowego Zamawiającego.

  1. 18.    DODATKOWE INFORMACJE:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszego zapytania cenowego przed upływem terminu składania ofert. O wprowadzonych zmianach niezwłocznie poinformuje na swojej stronie internetowej.

  1. 19.    Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku, adres e-mail: sekretariat@brzostek.pl, adres: ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek;
  • administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl  Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.271.2.9.2018 pn.: „Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Brzostek do szkół podstawowych
    w roku szkolnym 2018/2019 z wykorzystaniem komunikacji publicznej,
    prowadzonym
    w trybie zapytania cenowego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwana dalej „ustawą Pzp”.
  • Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań
    o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego. Obowiązek podania przez Panią,/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

−        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 

−        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Projekt umowy – zał. nr 2
  3. Zał. nr 1 do umowy - Regulamin sprawowania opieki nad uczniami w trakcie dowozu

 

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 
drukuj pobierz pdf