Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2012: Nr 3/12 z dnia 12 stycznia 2012 roku - powołanie komisji przetargowej do przeprowadzenia postepowań o udizelenie zamówień publicznych i ustalenia regulaminu jej pracy

 

Zarządzenie Nr 3/12
Burmistrza Brzostku
   z dnia 12 stycznia 2012roku
 

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych i ustalenia regulaminu jej pracy.   

 

Na podstawie art. 19 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zarządzam, co następuje: 

§1. Powołuję stałą Komisję Przetargową do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w składzie: 

1. Przewodniczący Komisji – Jan Król, kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego i Mienia Komunalnego,

2. Sekretarz Komisji – Marta Czech, podinspektor ds. promocji gminy i zamówień publicznych,

3. Członek Komisji – Witold Oleszewski, podinspektor ds. inwestycji i remontów,

4. Członek Komisji – Stanisław Cholewiak, inspektor ds. drogownictwa i oświetlenia ulicznego,

5. Członek Komisji – Stanisław Król, inspektor ds. inwestycji i remontów. 

§ 2. Zadaniem Komisji Przetargowej jest przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których przedmiotem są roboty budowlane, usługi, dostawy zamawiane przez Gminę i finansowane ze środków publicznych. Organizację, skład, tryb pracy, zakres obowiązków Komisji Przetargowej i odpowiedzialność jej członków określa Regulamin Pracy stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.   

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 106/09 Burmistrza Brzostku z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie powołania członków komisji przetargowej i ustalenia regulaminu jej pracy. 

§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
zarz. 3
(wprowadził: Ewa Szukała 2012-01-16 14:38:03)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz