Zarządzenie Nr 3/12
Burmistrza Brzostku
z dnia 12 stycznia 2012roku
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych i ustalenia regulaminu jej pracy.
Na podstawie art. 19 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zarządzam, co następuje:
§1. Powołuję stałą Komisję Przetargową do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w składzie:
1. Przewodniczący Komisji – Jan Król, kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego i Mienia Komunalnego,
2. Sekretarz Komisji – Marta Czech, podinspektor ds. promocji gminy i zamówień publicznych,
3. Członek Komisji – Witold Oleszewski, podinspektor ds. inwestycji i remontów,
4. Członek Komisji – Stanisław Cholewiak, inspektor ds. drogownictwa i oświetlenia ulicznego,
5. Członek Komisji – Stanisław Król, inspektor ds. inwestycji i remontów.
§ 2. Zadaniem Komisji Przetargowej jest przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których przedmiotem są roboty budowlane, usługi, dostawy zamawiane przez Gminę i finansowane ze środków publicznych. Organizację, skład, tryb pracy, zakres obowiązków Komisji Przetargowej i odpowiedzialność jej członków określa Regulamin Pracy stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 106/09 Burmistrza Brzostku z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie powołania członków komisji przetargowej i ustalenia regulaminu jej pracy.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania: | |
zarz. 3 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-01-16 14:38:03) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |