Zarządzenie Nr 19/12
Burmistrza Brzostku
z dnia 9 marca 2012 roku
w sprawie: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2011 rok.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku, Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), art. 267 i art. 269 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) Burmistrz Brzostku zarządza, co następuje:
§ 1. Przedkłada się Radzie Miejskiej w Brzostku następujące dokumenty:
1. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2011 rok w brzmieniu załączników Nr 1 i Nr 2 do zarządzenia.
2. Sprawozdanie z wykonania planów finansowych gminnych instytucji kultury i samodzielnego gminnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za 2011 rok złożone przez kierowników tych instytucji.
3. Informację o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego.
§ 2. Przedkłada się Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Rzeszowie następujące dokumenty:
1. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Brzostek za 2011 rok w brzmieniu załączników Nr 1 i 2 do zarządzenia.
2. Informację o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy Brzostek.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokumenty do pobrania: | |
Zał 1 - 19 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-03-21 10:36:15) rozmiar pliku: NAN | |
Zał 2-19 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-03-21 10:36:45) rozmiar pliku: NAN | |
Zał (wprowadził: Ewa Szukała 2012-03-21 10:39:10) rozmiar pliku: NAN | |
Zał MK (wprowadził: Ewa Szukała 2012-03-21 11:10:16) rozmiar pliku: NAN | |
Zał ckic (wprowadził: Ewa Szukała 2012-03-21 11:10:37) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |