UCHWAŁA Nr XVII/116/12
Rady Miejskiej w Brzostku
z dnia 30 kwietnia 2012 roku
w sprawie: zmiany uchwały budżetowej na 2012 rok Nr XV/100/11 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 29 grudnia 2011 roku.
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt. 4, pkt. 9 lit. „d” i „ lit. „i”, oraz pkt.10, art. 60 ust. 1 i art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. oraz art. 211, art. 212, art. 239, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) – Rada Miejska w Brzostku uchwala, co następuje:
§ 1. Zmienia się plan dochodów budżetu gminy na 2012 rok w następujący sposób:
jak Tabela Nr 1 do uchwały.
2. Zmniejsza się plan dochodów budżetu gminy o kwotę 103.536,00 zł jak Tabela Nr 2 do uchwały.
3. Ustala się plan dochodów budżetu gminy po zmianach w wysokości 43.287.406,82 zł, w tym dochody majątkowe w wysokości 6.389.586,00 zł i dochody bieżące w wysokości 36.897.820,82 zł.
1. Zwiększa się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 129.546,82 zł jak Tabela Nr 3 do uchwały.
2. Ustala się plan wydatków budżetu gminy po zmianach na kwotę 45.315.893,79 zł.
3. Dokonuje się przeniesień w planie wydatków jak Tabela Nr 4 do uchwały.
4. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków bieżących na łączną kwotę 31.877.298,22 zł.
5. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków majątkowych na łączną kwotę 13.438.595,57 zł, w tym wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w kwocie 13.438.595,57 zł.
§ 3. 1. Różnica miedzy dochodami i wydatkami stanowi planowany deficyt budżetu w kwocie 2.028.486,97 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciąganych kredytów w kwocie 1.700.000,00 zł, oraz przychodami z wolnych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, w tym wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 328.486,97 zł.
2. Ustala się przychody budżetu w łącznej kwocie 5.528.486,97 zł i rozchody budżetu w łącznej kwocie 3.500.000,00 zł, jak Tabela Nr 5 załączona do uchwały.
3. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000,00 zł,
2) sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.700.000,00 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 3.500.000,00 zł.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Brzostku.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dokumenty do pobrania: | |
Zał 116-1 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-05-09 09:25:58) rozmiar pliku: NAN | |
zał 116-2 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-05-09 09:26:17) rozmiar pliku: NAN | |
zal116-3 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-05-09 09:26:40) rozmiar pliku: NAN | |
zał 116-4 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-05-09 09:27:03) rozmiar pliku: NAN | |
zał 116-5 (wprowadził: Ewa Szukała 2012-05-09 09:27:21) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |