UCHWAŁA Nr XXVI/202/13
RADY MIEJSKIEJ W BRZOSTKU
z dnia 6 marca 2013 roku
w sprawie określenia inkasentów opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia wynagrodzenia za inkaso
Na podstawie art., 18 ust. 2 pkt 15, art.40 ust.1 i art.41 ust1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591), oraz art. 6 l ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012. 391 z późn. zm.)- Rada Miejska w Brzostku uchwala, co następuje:
Zarządza się pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznacza się inkasentów którymi są sołtysi poszczególnych wsi w gminie Brzostek:
- sołtys wsi Bączałka- Józef Dziadura,
-sołtys wsi Bukowa- Zofia Trychta,
-sołtys wsi Głobikówka – Jerzy Kmiecik,
-sołtys wsi Gorzejowa – Edyta Krzywińska,
-sołtys wsi Grudna Dolna – Krystyna Wojtowicz,
-sołtys wsi Grudna Górna – Marcin Żurowski,
-sołtys wsi Januszkowice – Bolesław Pieniądz,
-sołtys wsi Kamienica Dolna- Paweł Machaj,
-sołtys wsi Kamienica Górna – Grażyna Cabaj,
-sołtys wsi Klecie – Jan Sarnecki,
-sołtys wsi Nawsie Brzosteckie – Anna Zięba,
-sołtys wsi Opacionka – Andrzej Mokrzycki,
-sołtys wsi Przeczyca – Stanisław Wal,
-sołtys wsi Siedliska – Bogusz – Elżbieta Gąsior,
-sołtys wsi Skurowa- Stanisława Błoniarz,
-sołtys wsi Smarżowa – Adam Czyż,
-sołtys wsi Wola Brzostecka- Zofia Grodzka,
- sołtys wsi Zawadka Brzostecka – Zbigniew Wilusz,
oraz Przewodniczący Zarządu Miasta Brzostek – Jerzy Potrzeba.
§ 2
Ustala się wynagrodzenie dla inkasentów w wysokości 3% kwoty pobranych przez nich opłat.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Brzostku.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z mocą obowiązywania od 1 lipca 2013 roku