Z a r z ą d z e n i e Nr 28/14
Burmistrza Brzostku
z dnia 26 lutego 2014 roku
w sprawie ogłoszenia I Publicznego Przetargu (Licytacji) na sprzedaż działki rolnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 516/4 położonej w Siedliskach-Bogusz, stanowiącej własność Gminy Brzostek oraz powołania składu komisji do przeprowadzenia czynności związanych z przetargiem.
Na podstawie art.30 ust.1 i 2 ust.1 i 2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013r., poz.594, t. j.) art. 38 ust.1i 2, art. 67 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i § 8 ust. 1, 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Nr 207 poz. 2108 z 2004 r.), w związku Uchwałą Nr XXXII/255/13 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w drodze przetargu działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 516/4 położonej w Siedliskach-Bogusz, stanowiącej własność Gminy Brzostek z a r z ą d z a m
§ 1. Ogłosić I Publiczny Przetarg Ustny (Licytację) na sprzedaż w drodze przetargu działki rolnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 516/4 o pow. 0,80 ha, położonej w Siedliskach-Bogusz, objętej KW Nr 63240, stanowiącej własność Gminy Brzostek i ustalam cenę wywoławczą i wadium :
Lp. |
Nr działki |
Pow. (m 2) |
Nr KW |
Opis nieruchomości |
Przeznacze-nie w planie |
Położenie |
Cena wywoławcza (zł) |
Wadium (zł) |
1 |
516/4 |
8000 |
Siedliska-Bogusz KW Nr 63240 |
rolna |
brak |
Brzostek |
13 242,00 |
1 325,00 |
Do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem ewidencyjnym 516/4 o pow. 0,80 ha, położonej w Siedliskach-Bogusz, objętej KW Nr 63240, stanowiącej własność Gminy Brzostek powołuję komisję w składzie:
1. Przewodniczący: Piotr Szczepkowicz - Z-ca Wójta Gminy Brzostek
2. Z-ca Przewodniczącego Marzena Kolbusz - Kierownik Referatu MKiOŚ
3. Członek: Halina Furman - Inspektor Referatu MKiOŚ
4. Członek: Barbara Zięba - Inspektor Referatu MKiOŚ
5. Członek: Marta Czech - Inspektor Referatu IZP
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.