Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 12. 08. 2015 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
Znak
sprawy: IZP.271.7.2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Brzostek, działając na
podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z
2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„Wykonanie nawierzchni
bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek”
jako
najkorzystniejsza wybrana została oferta
nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna
ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica
Wartość wybranej oferty
brutto: 370 673,30 zł
Termin wykonania zamówienia: 15.10.2015
r.
Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i gwarancja jakości.
Lista Wykonawców, którzy
złożyli oferty w postępowaniu:
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Gwarancja jakości |
Termin realizacji zamówienia |
Punktacja przyznana ofercie |
Punktacja przyznana ofercie w kryterium gwarancja
jakości (5%) |
Łączna ilość punktów przyznanych ofercie |
1. |
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna 39-200 Dębica ul. Drogowców 1 |
370 673,30 zł |
60 miesięcy |
15.10.2015r. |
95,00 pkt |
0 pkt |
95,00 pkt |
2. |
Firma Handlowo-Usługowa TRANSKOP Spółka Cywilna M.M. Smoła Gołęczyna 45, 39-220 Pilzno |
398 311,54 zł |
96 miesięcy |
15.10.2015r. |
88,40 pkt |
5 pkt |
93,40 pkt |
Liczba
punktów w kryterium „cena ofertowa” została obliczona wg następującego wzoru:
C = Cn/Co * 95
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium
„cena ofertowa”
Cn – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto ocenianej oferty
Liczba
punktów w kryterium „gwarancja jakości”.
Oferty
otrzymają punkty liczone w następujący sposób :
- oferta
z terminem gwarancji 60 miesięcy – 0 pkt
- oferta
z terminem gwarancji 72 miesiące – 2 pkt
- oferta
z terminem gwarancji 84 miesiące – 3 pkt
- oferta
z terminem gwarancji 96 miesięcy – 5 pkt
Minimalny
okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres
gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podst.
art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy
Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 96 miesięcy w kryterium
„gwarancja jakości” otrzyma 5 pkt.
Liczba
punktów każdej z ocenianych ofert obliczona została wg wzoru:
Lp = C +
G
Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena
ofertowa”,
G – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „gwarancja
jakości”
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 4 sierpnia 2015 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
Wszyscy uczestnicy postępowania
dotyczy: przetargu
nieograniczonego na realizację zadania pn. „Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek” znak sprawy: IZP. 271.7. 2015.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz.759 z późn. zm.) udziela
odpowiedzi na otrzymane w dniu 03. 08. 2015 r. pytanie.
Treść pytania:
1.
Zwracamy się z
prośbą o wskazanie kategorii ruchu dla poszczególnych odcinków dróg objętych
przedmiotowym zamówieniem.
Odpowiedź na pytanie:
1.
Zamawiający dla każdego z
odcinka drogi objętej zamówieniem wskazuje kategorię
ruchu - KR3
Wojciech Staniszewski
IZP.271.7.2015
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brzostek: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach
gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 190610 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH I LOKALNYCH W GMINIE BRZOSTEK, obejmującej następujące zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie nakładki bitumicznej w km 0+000,00 ÷ 0+250,00 na drodze gminnej w miejscowości Przeczyca przez wieś w m. Przeczyca. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1149,70 (250,00mb x 4,30mb + 74,70m2 rozjazdy) 2) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm -1 149,70 (250,00mb x 4,30mb + 74,70 rozjazdy) 3) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1149,70 (250,00mb x 4,30mb + 74,70m2 rozjazdy) 4) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 137,20m2(250,00mb x 4,25mb + 74,70m2 rozjazdy) 5) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx250,00mbx2=75,00m2) 6) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 250,00m2 (250,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi Gminnej Kamienica Górna - Brzeziny w m. Kamienica Górna W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 812,00m2 (453,00mb x 4,00mb + 78.00m2 rozjazd) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 812,00m2 (453,00mb x 4,00mb + 78.00m2 rozjazd) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 844,70m2 (453,00mb x 3,90mb+78m2) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 482,30m2 (453,00mb x 3,10mb +78,00m2 rozjazd) 5) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 482,30m2 (453,00mb x 3,10mb +78,00m2 rozjazd) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 437,00m2 (453,00mb x 3,00mb +78,00m2 rozjazd) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx453,00mbx2=135,90m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 453,00m2 (453,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 3: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze gminnej w miejscowości Brzostek ul. Adama Mickiewicza w km 0+175,00 ÷0+367,00 - drogi gminnej. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) Ścinanie poboczy 192,00m2 (192mbx0,5x2) 2) Recykling głęboki 35 cm hydraulicznym spoiwem drogowym w ilości około 30kg/m2 - Rm min. 2,5 MPa, - 626,70m2 (192mbx3,10+31,50m2 rozjazdy) 3) skropienie podbudowy emulsją asfaltową - 626,70m2 (192mbx3,10+31,50m2 rozjazdy) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 626,70m2 (192,00mb x 3,10mb + 31,50 rozjazdy) 5) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 626,70m2 (192mbx3,10+31,50m2 rozjazdy) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 607,50m2(192,00mb x 3,00mb + 31,50m2 rozjazdy) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx192,00mbx2=57,60m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 192,00m2 (192,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 4: Wykonanie nakładki bitumicznej w km 0+000,00 ÷ 0+117,00 i przebudowa drogi gminnej w km 0+117,00 ÷0+527,00 Januszkowice - Zagórze - w m. Januszkowice. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 2 632,00m2 (752,00mb x 3,50mb) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 230,00m2 (410,00mb x 3,00mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 189,00m2 (410,00mb x 2,90mb) 4) skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 387,00m2 (117,00mb x 3,00mb + 36,55m2 rozjazdy) 5) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 453,55m2 (410x2,60mb+117mbx3,00+ 36,55m2 rozjazd) 6) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 453,55m2 (410x2,60mb+117mbx3,00+ 36,55m2 rozjazd) 7) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 400,85m2 (410x2,50mb+117mbx2,90+ 36,55m2 rozjazd) 8) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem 158,10m2 (0,15mx527,00mbx2=158,10m2) 9) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 561,00m2 (410mb+117mb+ 34,00mb (rozjazd) x 0,5mb x 2) Zadanie nr 5: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze wewnętrznej w miejscowości Brzostek przy Gimnazjum w km 0+000,00 ÷0+064,00. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) Recykling głęboki 35 cm hydraulicznym spoiwem drogowym w ilości około 30kg/m2 - Rm min.2,5MPa, - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 2) Pozioma i pionowa regulacja studzienek kanalizacji deszczowej na pierścieniach odciążających 2 szt. 3) skropienie podbudowy emulsją asfaltową - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 5) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 403,20m2 (64,00mbx6,30m2) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,07mx64,00mbx2=8,96m2).
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8, 45.23.24.51-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy niezastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Dokumenty do pobrania: | |
SIWZ - wykonanie nawierzchni bitumicznej (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-07-27 16:20:24) rozmiar pliku: NAN | |
zal. nr 6 przedmiar robot (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-07-27 16:20:53) rozmiar pliku: NAN | |
zal. nr 6 przedmiar robot (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-07-27 16:21:22) rozmiar pliku: NAN | |
zal. nr 7 SST_SPECYFIKACJE_TECHNICZNE_WYKONANIA_I_ODBIORU (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-07-27 16:22:00) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |