Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 17. 09. 2015 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
Znak
sprawy: IZP.271.8.2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Brzostek, działając na
podstawie art. 92 ust. 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z
2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„Wykonanie nawierzchni
bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek”
jako
najkorzystniejsza wybrana została oferta
nr 2 złożona przez:
EUROVIA POLSKA Spółka Akcyjna
Bielany Wrocławskie
ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
Wartość wybranej oferty
brutto: 359 166,74 zł
Termin wykonania zamówienia: 30.10.2015
r.
Wykonawca spełnia warunki
zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust.
1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi
były: cena i gwarancja jakości.
Lista Wykonawców, którzy
złożyli oferty w postępowaniu:
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Gwarancja jakości |
Termin realizacji zamówienia |
Punktacja przyznana ofercie |
Punktacja przyznana ofercie w kryterium gwarancja
jakości (5%) |
Łączna ilość punktów przyznanych ofercie |
1. |
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna 39-200 Dębica ul. Drogowców 1 |
360 470,55 zł |
60 miesięcy |
30.10.2015r. |
94,66 pkt |
0 pkt |
94,66 pkt |
2. |
EUROVIA POLSKA S.A. Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce |
359 166,74 zł |
60 miesięcy |
30.10.2015r. |
95,00 pkt |
0 pkt |
95,00 pkt |
3. |
ROAD SYSTEMS S.C. Jacek Niedojadło 33-156 Skrzyszów 15 |
408 000,07 zł |
60 miesięcy |
30.10.2015r. |
83,63 pkt |
0 pkt |
83,63 pkt |
4. |
Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z
o.o. ul. Rejtana 6, 35-310 Rzeszów |
494 123,12 zł |
60 miesięcy |
30.10.2015r. |
69,05 pkt |
0 pkt |
69,05 pkt |
Liczba
punktów w kryterium „cena ofertowa” została obliczona wg następującego wzoru:
C = Cn/Co * 95
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena
ofertowa”
Cn – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto ocenianej oferty
Liczba
punktów w kryterium „gwarancja jakości”.
Oferty
otrzymają punkty liczone w następujący sposób :
- oferta
z terminem gwarancji 60 miesięcy – 0 pkt
- oferta
z terminem gwarancji 72 miesiące – 2 pkt
- oferta
z terminem gwarancji 84 miesiące – 3 pkt
- oferta
z terminem gwarancji 96 miesięcy – 5 pkt
Minimalny
okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres
gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podst.
art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy
Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 96 miesięcy w kryterium
„gwarancja jakości” otrzyma 5 pkt.
Liczba
punktów każdej z ocenianych ofert obliczona została wg wzoru:
Lp = C +
G
Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena
ofertowa”,
G – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „gwarancja
jakości”
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
IZP.271.8.2015 Brzostek, 28.08.2015 r.
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Brzostek: Wykonanie nawierzchni
bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 223182 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek ,
Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30
25.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie
Brzostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót
budowlanych w zakresie inwestycji pn. WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA
DROGACH GMINNYCH I LOKALNYCH W GMINIE BRZOSTEK, obejmującej następujące
zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej
Siedliska -Bogusz Huta w m. Siedliska-Bogusz W skład zamówienia wchodzi
następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 2
214,00m2 (540,00mb x 4,10mb) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna,
grubość warstwy po zagęszczeniu - 20cm - 2 214,00m2 (540,00mb x 4,10mb) 3)
podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu -
15 cm 2 160,00m2 (540,00mb x 4,00mb) 4) warstwa wiążąca z mieszanek
mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1
674,00m2 (540,00mb x 3,10mb) 5) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek
mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 674,00m2 (540,00mb x
3,10mb) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 620,00m2 (540,00mb x 3,00mb) 7) oblanie
krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx540,00mbx2=162,00m2) 8) podbudowy z
kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza)
- 540,00m2 (540,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni
bitumicznej na drodze wewnętrznej Gorzejowa Berdechów - w m. Gorzejowa. W skład
zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie
podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria
gruntu II-VI - 1 799,90m2 (439,00mb x 4,10mb) 2) podbudowy z kruszyw
naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 799,90m2
(439,00mb x 4,10mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość
warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 756,00m2 (439,00mb x 4,00mb) 4) warstwa
wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po
zagęszczeniu 3 cm - 1 360,90m2 (439,00x3,10mb) 5) skropienie warstwy wiążącej z
mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 360,90m2
(439,00x3,10mb) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych
asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 317,00m2 (439,00x3,00mb) 7)
oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem 131,70m2 (0,15mx439,00mbx2=131,70m2) 8)
podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7
cm (pobocza) - 439,00m2 (439,00mbx 0,5mb x 2) Zadanie nr 3: Wykonanie
nawierzchni bitumicznej na drodze wewnętrznej Skurowa Kowiory - w m. Skurowa. W
skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i
zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie,
kategoria gruntu II-VI - 1 701,00m2 (486,00mb x 3,50mb) 2) podbudowy z kruszyw
naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 340,50m2
(383,00mb x 3,50mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość
warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 652,40m2 (486,00mb x 3,40mb) 4) warstwa
wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po
zagęszczeniu 3 cm -1 263,60m2 (486,00x2,60mb) 5) skropienie warstwy wiążącej z
mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 263,60m2
(486,00x2,60mb) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych
asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1215,00m2 (486,00x2,50mb) 7)
oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem 145,80m2 (0,15mx486,00mbx2=145,80m2) 8)
podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7
cm (pobocza) - 486,00m2 (486,00mbx 0,5mb x 2) 9) odmulenie rowu na odcinku
320mb wg wskazania z wywozem urobku na odcinku 1km (320mbx0,40mx0,40m=51,20m3,.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
·
Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
wykażą,
że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali
(zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia
warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co
najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie
dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej, oraz załączą dokumenty
potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich
przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty
budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem,
na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej
wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa
powyżej.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania
zamówienia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
złożą
oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na
wykonanie przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne
kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 95
·
2 - Gwarancja jakości - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której
będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy
oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy
zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w
szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w
przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku
wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez
Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające
bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych
uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i
sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace
maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami
atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze
itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w
szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie
zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji
umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f)
wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania
organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo
terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany
podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność
zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji
projektowej, w sytuacji gdy niezastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) odmienne niż przyjęte w
dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci,
instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych
skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych
założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania
projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze
względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności
poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może
nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach
podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w
szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy
organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących
wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana
ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie
zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT
w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą
ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci
pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina
09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230
Brzostek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Brzostku
Wojciech Staniszewski
Do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dokumenty do pobrania: | |
przedmiar robót (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-08-28 13:02:11) rozmiar pliku: NAN | |
Specyfikacja techniczna (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-08-28 13:02:41) rozmiar pliku: NAN | |
SIWZ (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-08-28 13:03:04) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |