Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 27. 11. 2015 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
znak sprawy: IZP. 271.10. 2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek” jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez Konsorcjum firm:
Lider: Zakład Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp. z o.o., ul. Szkotnia 22, 39-230 Brzostek,
Partner: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp.zo.o. Paszczyna 62 B, 39-207 Brzeźnica
- cena: 637 200,00 zł brutto, słownie: sześćset trzydzieści siedem tysięcy dwieście złotych 00/100
- termin wykonania zamówienia: 01.01.2016 r. – 31.12.2016 r.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek.
Punktacja przyznana Wykonawcy :
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Konsorcjum firm: Lider: Zakład Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp.z o.o., ul. Szkotnia 22, 39-230 Brzostek Partner: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp.z o.o. Paszczyna 62 B, 39-207 Brzeźnica |
Nr oferty |
1 |
Liczba pkt. w kryterium cena |
637 200,00 zł -------------------- x 95 = 95 637 200,00 zł |
Liczba pkt. w kryterium |
Wykonawca zadeklarował, że przeprowadzi akcje promujące selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek – 5 pkt |
Ilość pkt w łącznej ocenie oferty |
100 pkt |
Liczba punktów każdej z ocenianych ofert obliczona została wg wzoru:
Lp = C + P
Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,
P – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek”
Liczba punktów w kryterium ceny każdej z ofert wyliczona została wg następującego wzoru:
C = Cn/Co x 95
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”
Cn – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto ocenianej oferty
Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto za cały okres obowiązywania umowy.
Liczba punktów w kryterium „przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek”:
Liczba punktów z poszczególnych ofert przyznana zostanie wg następujących zasad:
5 pkt- gdy Wykonawca zobowiąże się w do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek,
0 pkt – gdy Wykonawca nie zobowiąże się do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek
ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Zamawiający Brzostek, 24.11.2015 r.
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
Wykonawcy uczestniczący
w postępowaniu nr 309682-2015
z dnia 17.11.2015
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
I. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: „Odbiór, transport
i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek”.
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tekstyliów, zużytych baterii i akumulatorów,oraz zużytych opon odbywać się będzie poprzez zbieranie wystawionych przed nieruchomościami odpadów w terminie: marzec/kwiecień 2016, październik/listopad 2016, marzec/kwiecień 2017, październik/listopad 2017.
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tekstyliów, zużytych baterii i akumulatorów, oraz zużytych opon odbywać się będzie poprzez zbieranie wystawionych przed nieruchomościami odpadów w terminie: marzec/kwiecień 2016, październik/listopad 2016.
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
Ilość odpadów wymienionych w punkcie 1.1.lit.a - d łącznie w okresie 24 miesięcy z terenu gminy Brzostek:
Niesegregowane w łącznej ilości ok. 800 Mg
Segregowane w łącznej ilości ok. 1000 Mg
Pozostałe w łącznej ilości ok. 200 Mg
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Ilość odpadów wymienionych w punkcie 1.1.lit.a - d łącznie w okresie 12 miesięcy z terenu gminy Brzostek:
Niesegregowane w łącznej ilości ok. 400Mg
Segregowane w łącznej ilości ok. 500Mg
Pozostałe w łącznej ilości ok. 100 Mg
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
liczba worków na odpady /sztuki/ w okresie 24 m-cy
niebieski - 25 000
żółty- 150 000
zielony- 56 000
czerwony- 20 000
brązowy- 13 000
bezbarwny - 63 000
czarny - 12 000
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
liczba worków na odpady /sztuki/ w okresie 12 m-cy
niebieski - 12 500
żółty- 75 000
zielony- 28 000
czerwony- 10 000
brązowy- 6 500
bezbarwny - 31 500
czarny - 6 000
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
Okres wykonania zamówienia obejmuje 24 miesiące
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Okres wykonania zamówienia obejmuje 12 miesięcy
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
Przetarg nieograniczony na:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek”
Nie otwierać przed dniem 25. 11. 2015 r. godz. 10:00
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Przetarg nieograniczony na:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek”
Nie otwierać przed dniem 27. 11. 2015 r. godz. 10:00
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia 25. 11. 2015 r. do godz. 09:30
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia 27. 11. 2015 r. do godz. 09:30
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
Otwarcie ofert nastąpi 25. 11. 2015 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Otwarcie ofert nastąpi 27. 11. 2015 r. ogodzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
ISTNIEJĄCY ZAPIS:
Okres wykonania zamówienia obejmuje 24 miesiące
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Okres wykonania zamówienia obejmuje 12 miesięcy
ISTNIEJĄCE WARTOŚCI:
Niesegregowane w łącznej ilości ok. 800 Mg
Segregowane w łącznej ilości ok. 1000 Mg
Pozostałe w łącznej ilości ok. 200 Mg
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYMI WARTOŚCIAMI:
Niesegregowane w łącznej ilości ok. 400 Mg
Segregowane w łącznej ilości ok. 500 Mg
Pozostałe w łącznej ilości ok. 100 Mg
h) Uchwała Nr X/59/15 Rady miejskiej w Brzostku z dnia 20 października 2015 roku w sprawie zmiany uchwały nr XXV/193/13 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 lutego 2013 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzostek,
i) Uchwała NR X/58/15 Rady miejskiej w Brzostku z dnia 20 października 2015 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
III. Jednocześnie informuję, że w celu umożliwienia Państwu uwzględnienia w treści przygotowywanych ofert wprowadzonych zmian Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 27.11.2015 r. do godz. 9.30. Miejsce składania ofert pozostaje bez zmian.
Burmistrz
Wojciech Staniszewski
Znak sprawy: IZP.271.10.2015 Brzostek, 17. 11. 2015 r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl
Brzostek: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek
Numer ogłoszenia: 309682 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych: zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1.1. Odbiór odpadów komunalnych: a) Segregowanych z terenów nieruchomości: zamieszkałych i niezamieszkałych (domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.) na których powstają odpady komunalne, w rodzajach podanych poniżej: 1.papier i tektura - zbierane w worku niebieskim,2.tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe- zbierane w worku żółtym,3.metale - zbierane w worku czerwonym,4.szkło opakowaniowe kolorowe i białe - zbierane w worku zielonym,5.odpady ulegające biodegradacji (odpady kuchenne, z wyjątkiem odpadów zielonych) - zbierane w worku brązowym,6. pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych - zbierane w worku bezbarwnym, b) Niesegregowanych (zmieszanych) z terenów nieruchomości: zamieszkałych i niezamieszkałych (domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.) na których powstają odpady komunalne, - zbieranych w worku czarnym.-Selektywna i nieselektywna zbiórka odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - odbywać się będzie w systemie workowym, a z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy (tj. domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.), a powstają odpady komunalne- odbywać się będzie w systemie workowym lub w kontenerach o pojemności 6 m3 lub 7 m3, - Z terenu nieruchomości mieszanych (w części zamieszkałych i niezamieszkałych) odbywać się będzie w systemie workowym lub kontenerowym (w przypadku części nieruchomości niezamieszkałej), - Wykonawca pod żadnym pozorem nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami gromadzonymi w sposób nieselektywny, -Wykonawca na własny koszt zapewni worki do selektywnego i nieselektywnego gromadzenia odpadów komunalnych, oraz kontenery i dostarczy właścicielom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, -Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy. c) Pozostałych odpadów Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tekstyliów, zużytych baterii i akumulatorów, oraz zużytych opon odbywać się będzie poprzez zbieranie wystawionych przed nieruchomościami odpadów w terminie: marzec/kwiecień 2016, październik/listopad 2016, marzec/kwiecień 2017, październik/listopad 2017. Zbiórka poprzedzona będzie ogłoszeniem określającym dokładny termin odbioru ww. odpadów.Odbiór przeterminowanych leków z 3 aptek z Brzostku i z Smarżowej - 1 raz w miesiącu .odbiór zużytych baterii i żarówek z 2 punktów gromadzenia odpadów z Brzostku po napełnieniu pojemników. d) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zlokalizowanego w Brzostku, ul. Szkotnia 22) zwanym dalej (Punktem). 1) szkło opakowaniowe kolorowe i białe, 2) makulatura, 3) tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, 4) metale, 5) odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, 6) odpady zielone, 7) tekstylia, 8) przeterminowane leki i chemikalia- środki ochrony roślin, opakowania po środkach ochrony roślin, rozpuszczalniki, farby, lakiery, opakowania po farbach i lakierach, kwasy, alkalia, środki chemiczne typu domowego, termometry, odpady zawierające rtęć, 9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w tym świetlówki, żarówki 10) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 11) odpady budowlane i rozbiórkowe, wytwarzane w ramach remontów, które nie są prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409) wykonywane we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości,12) szkło okienne, budowlane, lustra,13) zużyte opony,14) popioły i żużle z domowych palenisk, 15) odpady niebezpieczne, 16) zużyte baterie i akumulatory. Odpady zebrane w Punkcie odbierane będą przez Wykonawcę po telefonicznym zgłoszeniu przez obsługę Punktu w ciągu 3 dni roboczych (nie rzadziej niż raz w miesiącu) .Ilość odpadów wymienionych w punkcie 1.1.lit.a - d łącznie w okresie 24 miesięcy z terenu gminy Brzostek: Niesegregowane w łącznej ilości ok. 800 Mg, Segregowane w łącznej ilości ok. 1000 Mg, Pozostałe w łącznej ilości ok. 200 Mg. Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 1.2. Dostarczanie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz worków na zmieszane odpady komunalne zgodnie z wyborem właściciela dokonanym w deklaracji. Dostarczanie do wszystkich nieruchomości niezamieszkałych (na których powstają odpady) worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz worków na zmieszane odpady komunalne zgodnie z wyborem właściciela dokonanym w deklaracji. Dostarczenie nieodpłatnie do nieruchomości niezamieszkałych kontenerów do zbiórki odpadów zmieszanych ( w ilości około 5 sztuk). Wykaz nieruchomości zadeklarowanych do selektywnej i nieselektywnej zbiórki odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.liczba worków na odpady (sztuki) w okresie 24 m-cy, niebieski - 25 000, żółty- 150 000, zielony- 56 000, czerwony- 20 000 brązowy- 13 000, bezbarwny - 63 000, czarny - 12 000. Podana liczba worków jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. A. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:1. materiał - folia polietylenowa LDPE, 2. pojemność: -90 litrów na: szkło, metale, odpady ulegające biodegradacji (z wyłączeniem odpadów zielonych) i zmieszane. -120 litrów na: makulaturę, tworzywa sztuczne ( w tym opakowania wielomateriałowe).3. grubość - co najmniej 0,07 mm dla worków do zbiórki: metalu, szkła, biodegradowalnych i na zmieszane,- co najmniej 0,05 mm dla worków do zbiórki: makulatury i tworzyw sztucznych,4. nadruk - jednostronny, kolor czarny, wielkość nadruku 35% powierzchni jednej strony worka. Na czarnym worku - napis koloru białego. Treść napisu na worku: Gmina Brzostek ,nazwa firmy, 2 telefony do firmy, nazwa rodzaju odpadu z wyszczególnieniem, co można wrzucać do worka . B. Kolory worków:a) na makulaturę kolor worka niebieski - napis w kolorze czarnym MAKULATURA, b) na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe kolor worka żółty - napis w kolorze czarnym TWORZYWA SZTUCZNE I OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE, c) na szkło białe i kolorowe kolor worka zielony - napis w kolorze czarnym SZKŁO, d) na metal kolor worka czerwony - napis w kolorze czarnym METALE, e) na odpady biodegradowalne kolor worka brązowy - napis w kolorze czarnym ODPADY BIODEGRADOWALNE, f) na pozostałości z sortowania odpadów worek bezbarwny - napis w kolorze czarnym ODPADY PO SEGREGOWANIU, g) na zmieszane odpady komunalne (niesegregowane) kolor worka czarny - napis w kolorze białym ZMIESZANE ODPADY KOMUNALNE. 1.3. Transport odpadów. 1.4. Wywóz, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wszystkich zebranych odpadów komunalnych.1. Wszystkie odpady zebrane z terenu Gminy Brzostek Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i Uchwałą w sprawie: wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.2. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru, transportu i gospodarowania odpadami w taki sposób, aby osiągnąć na rzecz Gminy odpowiednie poziomy recyklingu i odzysku wynikające z art. 3b oraz ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z art.3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013r. poz.1399, z późn. zm.)..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności i na określonych poniżej warunkach: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów komunalnych objętych umową, które przez Zamawiającego w postępowaniu zostały podane orientacyjnie. 2. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. l42 ust. 5 ustawy z Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia I0 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Do pobrania:
SIWZ-zagospodarowanie odpadów komunalnych
Dokumenty do pobrania: | |
SIWZ-zagospodarowanie odpadów komunalnych (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-11-17 15:23:43) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |