Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi rozstrzygnięte: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg nieograniczony na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                                     Brzostek, 27. 11. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

znak sprawy:  IZP. 271.10. 2015

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp,  zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek” jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1  złożona przez Konsorcjum firm:

Lider: Zakład Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp. z o.o., ul. Szkotnia 22, 39-230 Brzostek,

Partner: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp.zo.o. Paszczyna 62 B, 39-207 Brzeźnica

 

- cena: 637 200,00 zł brutto, słownie: sześćset trzydzieści siedem tysięcy dwieście złotych 00/100

- termin wykonania zamówienia: 01.01.2016 r. – 31.12.2016 r.

 

W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek.

 

 

Punktacja przyznana Wykonawcy :

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Konsorcjum firm:

Lider: Zakład Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp.z o.o.,

ul. Szkotnia 22, 39-230 Brzostek

Partner: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp.z o.o. Paszczyna 62 B, 39-207 Brzeźnica

Nr oferty

1

 

 

Liczba pkt. w kryterium cena

 

637 200,00 zł

-------------------- x 95 = 95

637 200,00 zł

Liczba pkt. w kryterium
przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek

Wykonawca zadeklarował, że przeprowadzi akcje promujące selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek – 5 pkt

 

Ilość pkt w łącznej ocenie oferty

100 pkt

 

Liczba punktów każdej z ocenianych ofert obliczona została wg wzoru:

Lp = C + P

Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,

C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,

P – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek”

 

 

 

 

Liczba punktów w kryterium ceny każdej z ofert wyliczona została wg następującego wzoru:

                               C = Cn/Co x 95

gdzie:

C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

Cn – cena brutto oferty najtańszej

Co – cena brutto ocenianej oferty

Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto za cały okres obowiązywania umowy.

 

Liczba punktów w kryterium „przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek”:

Liczba punktów z poszczególnych ofert przyznana zostanie wg następujących zasad:

5 pkt- gdy Wykonawca zobowiąże się w do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek,

0 pkt – gdy Wykonawca nie zobowiąże się do wykonania akcji promujących selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek

 

 

                                                                                                                 ZAMAWIAJĄCY

                                                                                                            Burmistrz Brzostku

                                                                                                            Wojciech Staniszewski

 


 

Zamawiający                                                                     Brzostek, 24.11.2015 r.

Gmina Brzostek

ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

                                                                                  Wykonawcy uczestniczący
                                                                           w postępowaniu nr 309682-2015
                                                                                      z dnia 17.11.2015

 

Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

 I.       Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: „Odbiór, transport
i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek”.

 

  1. II.       Działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający informuje o dokonaniu następujących zmian w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

  1. 1.            W SIWZ rozdz. II ust. 1 pkt 1.1 lit. c

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tekstyliów, zużytych baterii i akumulatorów,oraz zużytych opon odbywać się będzie poprzez zbieranie wystawionych przed nieruchomościami odpadów w terminie: marzec/kwiecień 2016, październik/listopad 2016, marzec/kwiecień 2017, październik/listopad 2017.

 

            ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tekstyliów, zużytych baterii i akumulatorów, oraz zużytych opon odbywać się będzie poprzez zbieranie wystawionych przed nieruchomościami odpadów w terminie: marzec/kwiecień 2016, październik/listopad 2016.  

 

  1. 2.            W SIWZ rozdz. II ust. 1 pkt 1.1  lit. d

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

Ilość odpadów  wymienionych w punkcie 1.1.lit.a - d łącznie w okresie 24 miesięcy z terenu gminy Brzostek:

Niesegregowane w łącznej ilości ok. 800 Mg

Segregowane w łącznej ilości ok.     1000 Mg

Pozostałe w łącznej ilości ok.            200  Mg

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Ilość odpadów  wymienionych w punkcie 1.1.lit.a - d łącznie w okresie 12 miesięcy z terenu gminy Brzostek:

 

Niesegregowane w łącznej ilości ok. 400Mg

Segregowane w łącznej ilości ok.     500Mg

Pozostałe w łącznej ilości ok.            100  Mg

 

  1. 3.            W SIWZ rozdz. II ust. 1 pkt 1.2

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

liczba worków na odpady /sztuki/ w okresie 24 m-cy

niebieski -       25 000

żółty-               150 000

zielony-           56 000

czerwony-       20 000

brązowy-         13 000

bezbarwny -    63 000

czarny  -         12 000

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

liczba worków na odpady /sztuki/ w okresie 12 m-cy

niebieski -       12 500

żółty-               75 000

zielony-           28 000

czerwony-       10 000

brązowy-         6 500

bezbarwny -    31 500

czarny  -         6 000

 

  1. 4.         W SIWZ w rozdz. II pkt 4 Termin realizacji zamówienia

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

 

Okres wykonania zamówienia obejmuje 24 miesiące

  • od dnia 01. 01. 2016 roku do dnia 31. 12. 2017 roku.

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Okres wykonania zamówienia obejmuje 12 miesięcy

  • od dnia 01. 01. 2016 roku do dnia 31. 12. 2016 roku.

 

  1. 5.         W SIWZ rozdz. IV ust. 1 pkt 4

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

Przetarg nieograniczony na:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek”

Nie otwierać przed dniem 25. 11. 2015 r. godz. 10:00

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Przetarg nieograniczony na:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek”

Nie otwierać przed dniem 27. 11. 2015 r. godz. 10:00

 

  1. 6.         W SIWZ rozdz. IV ust. 5

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia 25. 11. 2015 r. do godz. 09:30

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia 27. 11. 2015 r. do godz. 09:30

 

  1. 7.            W SIWZ rozdz. IV ust. 9

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

Otwarcie ofert nastąpi 25. 11. 2015 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

Otwarcie ofert nastąpi 27. 11. 2015 r. ogodzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).

  1. 8.            W formularzu ofertowym pkt 2:

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

Okres wykonania zamówienia obejmuje 24 miesiące

  • od dnia 01. 01. 2016 roku do 31. 12. 2017 roku.

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Okres wykonania zamówienia obejmuje 12 miesięcy

  • od dnia 01. 01. 2016 roku do 31. 12. 2016 roku.

 

  1. 9.            W załączniku nr 1a:

ISTNIEJĄCE WARTOŚCI:

Niesegregowane w łącznej ilości ok. 800 Mg

Segregowane w łącznej ilości ok.     1000 Mg

Pozostałe w łącznej ilości ok.            200  Mg

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYMI WARTOŚCIAMI:

 

Niesegregowane w łącznej ilości ok. 400 Mg

Segregowane w łącznej ilości ok.     500 Mg

Pozostałe w łącznej ilości ok.            100  Mg

 

  1. 10.          W SIWZ rozdz. II ust. 5 pkt 5.1 dokonuje się zmiany poprzez dodanie następujących pozycji:

h) Uchwała Nr X/59/15 Rady miejskiej w Brzostku z dnia 20 października 2015 roku w sprawie zmiany uchwały nr XXV/193/13 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 lutego 2013 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzostek,

i)   Uchwała NR X/58/15 Rady miejskiej w Brzostku z dnia 20 października 2015 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 28 grudnia 2012 roku  w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

 

  1. 11.       W załączniku nr 2 (istotne postanowienia umowy – projekt umowy) wyżej opisane zmiany wprowadza się odpowiednio.

 

   III.        Jednocześnie informuję, że w celu umożliwienia Państwu uwzględnienia w treści przygotowywanych ofert wprowadzonych zmian Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 27.11.2015 r. do godz. 9.30. Miejsce składania ofert pozostaje bez zmian.

 

 

 Burmistrz

Wojciech Staniszewski

 

 

 


 

Znak sprawy: IZP.271.10.2015                                                             Brzostek, 17. 11. 2015 r.

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl


Brzostek: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek
Numer ogłoszenia: 309682 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych: zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1.1. Odbiór odpadów komunalnych: a) Segregowanych z terenów nieruchomości: zamieszkałych i niezamieszkałych (domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.) na których powstają odpady komunalne, w rodzajach podanych poniżej: 1.papier i tektura - zbierane w worku niebieskim,2.tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe- zbierane w worku żółtym,3.metale - zbierane w worku czerwonym,4.szkło opakowaniowe kolorowe i białe - zbierane w worku zielonym,5.odpady ulegające biodegradacji (odpady kuchenne, z wyjątkiem odpadów zielonych) - zbierane w worku brązowym,6. pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych - zbierane w worku bezbarwnym, b) Niesegregowanych (zmieszanych) z terenów nieruchomości: zamieszkałych i niezamieszkałych (domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.) na których powstają odpady komunalne, - zbieranych w worku czarnym.-Selektywna i nieselektywna zbiórka odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - odbywać się będzie w systemie workowym, a z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy (tj. domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.), a powstają odpady komunalne- odbywać się będzie w systemie workowym lub w kontenerach o pojemności 6 m3 lub 7 m3, - Z terenu nieruchomości mieszanych (w części zamieszkałych i niezamieszkałych) odbywać się będzie w systemie workowym lub kontenerowym (w przypadku części nieruchomości niezamieszkałej), - Wykonawca pod żadnym pozorem nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami gromadzonymi w sposób nieselektywny, -Wykonawca na własny koszt zapewni worki do selektywnego i nieselektywnego gromadzenia odpadów komunalnych, oraz kontenery i dostarczy właścicielom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, -Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy. c) Pozostałych odpadów Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tekstyliów, zużytych baterii i akumulatorów, oraz zużytych opon odbywać się będzie poprzez zbieranie wystawionych przed nieruchomościami odpadów w terminie: marzec/kwiecień 2016, październik/listopad 2016, marzec/kwiecień 2017, październik/listopad 2017. Zbiórka poprzedzona będzie ogłoszeniem określającym dokładny termin odbioru ww. odpadów.Odbiór przeterminowanych leków z 3 aptek z Brzostku i z Smarżowej - 1 raz w miesiącu .odbiór zużytych baterii i żarówek z 2 punktów gromadzenia odpadów z Brzostku po napełnieniu pojemników. d) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zlokalizowanego w Brzostku, ul. Szkotnia 22) zwanym dalej (Punktem). 1) szkło opakowaniowe kolorowe i białe, 2) makulatura, 3) tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, 4) metale, 5) odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, 6) odpady zielone, 7) tekstylia, 8) przeterminowane leki i chemikalia- środki ochrony roślin, opakowania po środkach ochrony roślin, rozpuszczalniki, farby, lakiery, opakowania po farbach i lakierach, kwasy, alkalia, środki chemiczne typu domowego, termometry, odpady zawierające rtęć, 9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w tym świetlówki, żarówki 10) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 11) odpady budowlane i rozbiórkowe, wytwarzane w ramach remontów, które nie są prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409) wykonywane we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości,12) szkło okienne, budowlane, lustra,13) zużyte opony,14) popioły i żużle z domowych palenisk, 15) odpady niebezpieczne, 16) zużyte baterie i akumulatory. Odpady zebrane w Punkcie odbierane będą przez Wykonawcę po telefonicznym zgłoszeniu przez obsługę Punktu w ciągu 3 dni roboczych (nie rzadziej niż raz w miesiącu) .Ilość odpadów wymienionych w punkcie 1.1.lit.a - d łącznie w okresie 24 miesięcy z terenu gminy Brzostek: Niesegregowane w łącznej ilości ok. 800 Mg, Segregowane w łącznej ilości ok. 1000 Mg, Pozostałe w łącznej ilości ok. 200 Mg. Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 1.2. Dostarczanie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz worków na zmieszane odpady komunalne zgodnie z wyborem właściciela dokonanym w deklaracji. Dostarczanie do wszystkich nieruchomości niezamieszkałych (na których powstają odpady) worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz worków na zmieszane odpady komunalne zgodnie z wyborem właściciela dokonanym w deklaracji. Dostarczenie nieodpłatnie do nieruchomości niezamieszkałych kontenerów do zbiórki odpadów zmieszanych ( w ilości około 5 sztuk). Wykaz nieruchomości zadeklarowanych do selektywnej i nieselektywnej zbiórki odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.liczba worków na odpady (sztuki) w okresie 24 m-cy, niebieski - 25 000, żółty- 150 000, zielony- 56 000, czerwony- 20 000 brązowy- 13 000, bezbarwny - 63 000, czarny - 12 000. Podana liczba worków jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. A. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:1. materiał - folia polietylenowa LDPE, 2. pojemność: -90 litrów na: szkło, metale, odpady ulegające biodegradacji (z wyłączeniem odpadów zielonych) i zmieszane. -120 litrów na: makulaturę, tworzywa sztuczne ( w tym opakowania wielomateriałowe).3. grubość - co najmniej 0,07 mm dla worków do zbiórki: metalu, szkła, biodegradowalnych i na zmieszane,- co najmniej 0,05 mm dla worków do zbiórki: makulatury i tworzyw sztucznych,4. nadruk - jednostronny, kolor czarny, wielkość nadruku 35% powierzchni jednej strony worka. Na czarnym worku - napis koloru białego. Treść napisu na worku: Gmina Brzostek ,nazwa firmy, 2 telefony do firmy, nazwa rodzaju odpadu z wyszczególnieniem, co można wrzucać do worka . B. Kolory worków:a) na makulaturę kolor worka niebieski - napis w kolorze czarnym MAKULATURA, b) na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe kolor worka żółty - napis w kolorze czarnym TWORZYWA SZTUCZNE I OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE, c) na szkło białe i kolorowe kolor worka zielony - napis w kolorze czarnym SZKŁO, d) na metal kolor worka czerwony - napis w kolorze czarnym METALE, e) na odpady biodegradowalne kolor worka brązowy - napis w kolorze czarnym ODPADY BIODEGRADOWALNE, f) na pozostałości z sortowania odpadów worek bezbarwny - napis w kolorze czarnym ODPADY PO SEGREGOWANIU, g) na zmieszane odpady komunalne (niesegregowane) kolor worka czarny - napis w kolorze białym ZMIESZANE ODPADY KOMUNALNE. 1.3. Transport odpadów. 1.4. Wywóz, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wszystkich zebranych odpadów komunalnych.1. Wszystkie odpady zebrane z terenu Gminy Brzostek Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i Uchwałą w sprawie: wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.2. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru, transportu i gospodarowania odpadami w taki sposób, aby osiągnąć na rzecz Gminy odpowiednie poziomy recyklingu i odzysku wynikające z art. 3b oraz ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z art.3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013r. poz.1399, z późn. zm.)..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. załączą do oferty zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Brzostek
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • złożą oświadczenie, że posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykażą, że spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli załączą wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz sprzętu technicznego umożliwiającego odbieranie odpadów znajduje się w Rozdz. II; pkt 2 ppkt 3 SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności i na określonych poniżej warunkach: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów komunalnych objętych umową, które przez Zamawiającego w postępowaniu zostały podane orientacyjnie. 2. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. l42 ust. 5 ustawy z Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia I0 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

Do pobrania:

SIWZ-zagospodarowanie odpadów komunalnych

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
SIWZ-zagospodarowanie odpadów komunalnych
(wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2015-11-17 15:23:43)
rozmiar pliku: NAN
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz