Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi rozstrzygnięte: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na Rozbudowę z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                               Brzostek, 25. 02. 2016 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

znak sprawy:  IZP. 271.1. 2016

 

  

 

SPROSTOWANIE DO

ZAWIADOMIENIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

 

Zamawiający, dokonuje sprostowania zawiadomienia  o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek”

 

 

W zawiadomieniu było:

- termin wykonania zamówienia:do dnia 31.07.2015 r.

 

Po dokonaniu sprostowania jest:

- termin wykonania zamówienia: do dnia 31.07.2016 r.

                                                                                                                                                                                                                   

 

 

ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                     Brzostek, 25. 02. 2016 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

znak sprawy:  IZP. 271.1. 2016

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą,  zawiadamia, że
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek”

jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 8  złożona przez:

 

ECORESBUD Sp. z o.o., ul. J. Piłsudskiego 23, 38-200 Jasło

 

- cena: 2 518 613, 52 zł brutto, słownie: dwa miliony pięćset osiemnaście tysięcy sześćset trzynaście zł 52/100

- termin wykonania zamówienia: do dnia 31.07.2015 r.

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 8) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 95 %) i gwarancja jakości (waga 5%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 98,36, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w rozdz. IX pkt 9 siwz.

 

Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto,

gwarancja

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów w kryterium „gwarancja jakości”

Łączna liczba punktów

 

1.

MATEO Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Handlowe Józef Firmuga

33-100 Tarnów, ul. Lwowska 134a

 

3 233 604,43 zł

60 miesięcy

 

72,71

 

0

 

72,71

 

2.

Firma Budowlana „REM-BUD-I” Bronisław Drąg Spółka Jawna

Al. Jana Pawła II 60 b,

37-450 Stalowa Wola

odrzucona

----------

------------

------

 

3.

Firma Budowlana „ELBUD”

Emil Kołodziej Oś. 25-lecia 1A/12, 33-100 Tarnów

 

2 833 022,97 zł

85 miesięcy

 

82,99

 

5

 

87,99

 

4.

Firma Budowlano-Handlowo Produkcyjna ZGODA Sp. J. Józef Tabor, Eugeniusz Łoś 33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 30

 

3 279 479,68 zł

60 miesięcy

 

71,70

 

0

 

71,70

 

5.

F.H. „ELA” H.M.B. Jasielskie Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane Sp. z o.o. ul. Towarowa 27, 38-200 Jasło

wykluczony

------------

-------------

-----------

 

6.

SAMSON Sp. z o.o.

ul. Fabryczna 9, 39-200 Dębica

 

2 816 971,74 zł

61 miesięcy

 

83,47

 

2

 

85,47

 

7.

Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Ujejskiego 22, 33-100 Tarnów

 

2 931 984,26 zł

60 miesięcy

 

80,19

 

0

 

80,19

8.

ECORESBUD  Sp. z o.o.

ul. J. Piłsudskiego 23,

38-200 Jasło

2 518 613,52 zł,

85 miesięcy

93,36

5

98,36

 

 

9.

Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „OLEXBUD”

Kąty 95,32-862 Porąbka Iwkowska

 

2 942 028, 92 zł

85 miesięcy

 

79,92

 

5

 

84,92

10.

IGLOOBUD Sp. z o.o. ul. Fabryczna 7, 39-200 Dębica

odrzucona

----------

---------

---------

11.

Zakład Remontowo-Budowlany Roman Olszowy

ul. Szkolna 55, 36-147 Kosowy

odrzucona

-----------

-----------

-----------

 

12.

AKAR Sp. z o.o.

ul. Zawiszy 26 a, 35-082 Rzeszów

 

2 475 038,96 zł

60 miesięcy

 

95,00

 

0

 

95,00

 

13.

F.H.U. Omega Sp. z o.o. Sp. komandytowa

38-306 Libusza 180

 

3 116 231,09 zł

85 miesięcy

 

75,45

 

5

 

80,45

 

 

 

 ZAMAWIAJĄCY

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                           Brzostek, 04. 02. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                              

                                                     

 

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu nr  IZP. 271.1.2016

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek.

 

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami poniżej:

 

 

Pytanie:

W przyjętym modelu nie jest wymagany komin jeżeli bezpośrednio nad urządzeniami nie ma okien. W modernizowanym budynku znajdują się cztery okna nad miejscem montażu pomp ciepła.

Proszę o weryfikację.

Odpowiedź:

Zgodnie z nowymi wytycznymi wprowadzonymi w 2016r dla przewidzianego zestawu dwóch absorpcyjnych pomp ciepła wraz kotłem gazowym, należy zastosować odprowadzenie spalin ponad dach budynku poprzez przewód spalinowy ze stali nierdzewnej wraz z zamontowaniem klap zwrotnych oraz czopucha.

Komin przewiduje się do zamocowania na ścianie zewnętrznej budynku po stronie północnej z wyprowadzeniem go ponad połać dachową. Klapy zwrotne, czopuch, sterowanie – wg rozwiązań i wymogów zaproponowanego przez oferenta konkretnego producenta urządzenia.

W związku z powyższym w poz. 13. przedmiaru branża sanitarna – instalacja c.o. i kotłownia, należy wycenić komplet obejmujący komin wraz z oprzyrządowaniem jakie zaleca i wymaga producent pomp i kotła.

 

 

 

 

 

 

Zamawiający

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                           Brzostek, 03. 02. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                                        

 

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu nr  IZP. 271.1.2016

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek.

 

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami poniżej:

 

Pytanie:

Zgodnie z projektem architektonicznym (rys. A-6 Przekrój A-A)należy zastosować wełnę mineralną gr. 20 cm na ocieplenie dachu, w przedmiarze wełna mineralna gr. 26 cm. Proszę o podanie grubości wełny, jaką należy przyjąć do wyceny.

Odpowiedź:

W pozycji 134.d.4.2.przedmiaru branża budowlana należy wycenić docieplenie gr. 20 cm.

134

d.4.2

KNR 2-02

0613-03

Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho gr. 20 cm

m2

274,49

 

Pytanie

Zgodnie z projektem drogowym (rys.D-2 szczegół „A”) na chodniki i place należy zastosować kostkę brukową gr 6 cm, w przedmiarze kostka brukowa grubości 8 cm. Proszę o podanie grubości kostki, jaką należy przyjąć do wyceny.

Odpowiedź:

W pozycji 229.d.7.przedmiaru branża budowlana należy wycenić kostkę brukową gr. 6 cm.

229

d.7.

KNR 2-31

0511-03

Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm. na podsypce cementowo-piaskowej

m2

162,68

 

Pytanie

W zestawieniu stolarki okiennej jest ok. 28 m2 stolarki okiennej z PCV, w przedmiarze brak takiej pozycji.

Odpowiedź:

Stolarkę należy wycenić w następujący sposób.

Pozycje 143-153 przedmiaru branża budowlana należy wycenić jak poniżej. Ponadto dołączyć pozycje 153a i 153b.

 

W nawiązaniu do powyższego załącza się nowe zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.

 

143

d.4.3

KNR 0-19

1024-11

Montaż fasad aluminiowych przeszklonych słupowo-ryglowych

 Fal 1 – szt 1 x 12,09 = 12,09

Fal 2 – szt. 1 x 14,60 = 14,60

Fal 3 – szt. 1 x 15,93 = 15,93

m2

42,62

144

d.4.3

NNRNKB 202

1016a-09

Okna drewniane zewnętrzne

O1 – szt. 24 x 2,07 = 49,68

O6 – szt. 1 x 1,86 = 1,86

m2

51,54

145

d.4.3.

KNR 0-19

1024-04

Montaż okien aluminiowych  zewnętrznych bez odporności ogniowej

O2 – szt.4 x 2,89 = 11,55

O3 – szt. 2 x 2,74 = 5,49

O4 – szt. 3 x 1,98 = 5,95

O5 – szt. 1 x 1,44 = 1,44

O7 – szt. 2 x 1,20 = 2,40

O8 – szt. 2 x 0,42 = 0,84

m2

27,67

146

d.4.3.

KNR 0-19

1024-01

Montaż okien aluminiowych  wewnętrznych o pow. do 1,0 m2 bez odporności ogniowej

Ow1 – szt. 1 x 0,96 = 0,96

m2

0,96

147

d.4.3.

KNR 0-19

1024-05

Montaż okien aluminiowych o pow. ponad 3,0 m2 wewnętrznych EI30

O p.poż. 1 EI30 – szt. 1 x 3,075 = 3,075

m2

3,08

148

d.4.3.

KNR 0-19

1024-10

Montaż ścianek aluminiowych wewnętrznych z drzwiami EI30 i EI60

D p.poż.1 EI30 – szt. 2 x 5,74 = 11,48

D p.poż.4 EI30 – szt. 1 x 6,15 = 6,15

D p.poż.5 EI60 – szt. 1 x 5,95 = 5,95

m2

23,58

149

d.4.3.

KNR 0-19

1024-06

Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych zewnętrznych

Dz2 - szt. 1 x 2,03 = 2,03

Dz3 – szt. 1 x 1,85 = 1,85

Dz4 – szt. 1 x 2,25 = 2,25

m2

6,13

150

d.4.3.

KNR 0-19

1024-08 analogia

Montaż drzwi drewnianych dwuskrzydłowych zewnętrznych

Dz1 – szt. 1 x 4,65 = 4,65

m2

4,65

151

d.4.3.

KNR 0-19

1024-08

Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych wewnętrznych bez odporności ogniowej

Dw2 al. – szt. 1 x 3,94 = 3,94

Dw1al – 1 x 6,00 = 6,00

m2

9,94

152

d.4.3.

KNR 0-19

1024-06

Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych wewnętrznych EI30

D p.poż.2 EI30 – szt. 1 x 1,20 = 1,20

D p.poż. 3 EI30 – szt. 1 x 1,85 = 1,85

m2

3,05

153

d.4.3.

KNR 0-19

1024-06

Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych stalowych

D11 w stal – szt. 2 x 1,85 = 3,70

m2

3,70

153 a

d.4.3.

KNR  W 2-02

1022-01

Drzwi drewniane wewnętrzne jednoskrzydłowe bez odporności ogniowej

D11w – szt. 18 x 1,85 = 33,30

D11wł – szt. 10 x 1,85 = 18,45

D12w – szt. 2 x 2,05 = 4,10

D14w – szt. 2 x 2,25 = 4,51

D6w – szt. 1 x 1,64 = 1,64

D10wł – szt. 13 x 1,64 = 21,32

m2

83,32

153 b

d.4.3.

KNR 0-19

1024-08

Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych wewnętrznych EI30

D p.poż. 6 EI30 – szt. 2 x 2,87 = 5,74

m2

5,74

 

 

 

 

Pytanie:

Prosimy o uzupełnienie pozycji przedmiaru od nr 143 do 153 dotyczących stolarki i ślusarki poprzez szczegółowe rozpisanie poszczególnych szt. okien i drzwi według zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej. Z udostępnianego przedmiaru nie wynika w których pozycjach zostały uwzględnione okna PCV, drzwi wewnętrzne płytowe. Przedmiar dot. okien drewnianych jest błędny a ponadto wysokość fasady aluminiowej nr Fal 2 na zestawieniu jest nieprawidłowa-prosimy o korektę.

 

Odpowiedź:

Pozycje 143-153 przedmiaru branża budowlana dotyczące stolarki należy wycenić jak w odpowiedzi powyżej. Ponadto dołączyć pozycje 153a i 153b. (rozpisane pozycje dotyczące stolarki patrz odpowiedź powyżej).

 

Pytanie:

Wykładzina kauczukowa podana w kosztorysie jest trudna w utrzymaniu. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie wykładziny z innego materiału o podobnych parametrach?

Odpowiedź:

Należy wycenić tak jak w przedmiarze (poz. 94 i 95 branża budowlana) – Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – wykładzina kauczukowa.

 

Pytanie:

Poz. Nr 196 przedmiaru budowlanego ściany z pustaków łupanych jednostronnie. Czy nie powinno być z kamienia elewacyjnego.

Odpowiedź:

Na ścianie północnej budynku ma być zastosowany pustak łupany jednostronnie jako cokół a nie płytki z kamienia elewacyjnego.

 

Pytanie:

W przedmiarze robót brak pozycji na dostawę i montaż stolarki drzwiowej:  D6w, D10wł, D11wł, D12w, D14w

Odpowiedź:

Pozycje 143-153 przedmiaru branża budowlana dotyczące stolarki należy wycenić jak w odpowiedzi powyżej. Ponadto dołączyć pozycje 153a i 153b. (rozpisane pozycje dotyczące stolarki patrz odpowiedź powyżej).

 

Pytanie:

Nadal brak odpowiedzi na:

-proszę przedstawić rysunek szczegółowy komina i czopuchów do urządzeń gazowych, usytuowanie w budynku i wysokość montażu. Może być wyszczególnienie elementów komina z podaniem typu klap zwrotnych i czy będą posiadać jakieś sterowanie.

Odpowiedź:

W projekcie zastosowano zintegrowaną pompę ciepła z kotłem gazowym, lokalizowaną na zewnątrz budynku. Przyjęty model nie wymaga stosowania komina ponad dach budynku. Jednakże w przedmiarze ujęto komin dla przypadku zastosowania innego równoważnego urządzenia, innego producenta, dla którego zastosowanie takiego komina będzie konieczne (rozwiązanie systemowe producenta). Komin wtedy przewiduje się do zamocowania na ścianie zewnętrznej budynku po stronie północnej i wyprowadzenia go ponad połać dachową. Klapy zwrotne, czopuch, sterowanie – wg rozwiązań i wymogów producenta urządzenia.

 

 

 

 

 

 

Zamawiający

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

Do pobrania: Z-1 Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                           Brzostek, 29. 01. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek                                                                                          

 

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu nr  IZP. 271.1.2016

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek.

 

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami poniżej:

 

Pytanie:

W przedmiarach brak montażu kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach i na kominach.

Odpowiedź:

W wycenie należy przewidzieć montaż kratek wentylacyjnych z PVC w pomieszczeniach i kratek stalowych ocynkowanych na kominach przeciw ptakom.

W związku z powyższym należy do przedmiaru branża budowlana wstawić i wycenić poz. 251 i 252

251

KNR 2-17

0137-01

Dostawa i montaż kratek wentylacyjnych z PVC z żaluzją o obwodzie do 1000 mm w otworach przewodów wentylacyjnych wewnątrz budynku.

szt.

31,0

252

KNR 2-17

0137-01

analogia

Dostawa i montaż stalowych ocynkowanych kratek w ramce przeciw ptakom na wszystkich wylotach przewodów kominowych (w przewodach wentylacyjnych kratka dwustronnie)

szt.

74,0

 

Pytanie:

- proszę przedstawić rysunek szczegółowy komina i czopuchów do urządzeń gazowych, usytuowanie w budynku i wysokość montażu.

Odpowiedź:

Nakłady na komin, czopuch i inne kształtki należy ściśle dopasować do zastosowanego zestawu pomp ciepła oraz zewnętrznego kotła gazowego. Instalacja jest ujęta w przedmiarze na c.o. i kotłownię w poz 13.

 

Pytanie:

Z rys. K-5 wynika, że na poziomie poddasza zaprojektowane są wieńce żelbetowe na dwóch poziomach oraz rdzenie (słupy) żelbetowe wraz z podmurowaniem (ścianka kolankowa). W przedmiarze brak pozycji rozbiórki i wykonanie tej pozycji. Pożądany jest również rysunek-schemat konstrukcyjny poddasza oraz przekroje B-B i C-C2.

Odpowiedź:

W związku z powyższym w przedmiarze branża budowlana pozycję 36 należy wycenić w niżej podany sposób:

36

d.2

KNR 4-01

0349-02

Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej – istniejąca ścianka attykowa.

m3

12,81

pozycję 37 należy wycenić w niżej podany sposób:

37

d.2

KNR 4-01

0108-09

Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km

m3

12,81

Wstawić i wycenić dodatkowe pozycje: 37a d.2, 37b d.2, 37c d.2, 37d d.2, 37e d.2

37a

d.2

KNR 4-01

0108-09

Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi –za każdy następny 1 km

Krotność = 4

m3

12,81

37b

d.2

KNR 4-01

0131-05

Ściany budynków z pustaków ściennych ceramicznych o grubości 25 cm-ścianka kolankowe

m2

92,44

37c

d.2

KNR W 2-02

0259-02

Wieniec żelbetowy 25x25 oraz 41x25 cm –beton B30

m3

12,39

37d

d.2

KNR 2-02

0258-09

Słupy żelbetowe-trzpienie w ściance kolankowej w rozstawie co 100 cm –beton B30

m3

4,22

37e

d.2

KNR 2-02

0290-02

Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli

t

3,941

 

Pytanie:

Zaprojektowano gzyms z profili z płyty glinokrzemianowej klejony do podłoża z wełny (na części powierzchni) co ze względu na wagę elementów jest niemożliwe. Czy można zastosować systemowe profile styropianowe powlekane siatką i masą fasadową.

Odpowiedź:

Przyjęty w projekcie odtworzony nowy gzyms dekoracyjny jest przewidziany z płyty glinokrzemianowej o gęstości 685kg/m3 mocowany za pomocą kleju systemowego oraz kołków ramowych do mocowania w murze. System płyty umożliwia wykonanie pustki powietrznej wewnątrz profilu w celu zmniejszenia ciężaru gzymsu.

Nie dopuszcza się stosowania alternatywnego profilu styropianowego.

 

Pytanie:

Rys. K-6 pokazuje schemat podparcia słupów więźby dachowej. Brak pozycji na ten temat w przedmiarach.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza.

W związku z powyższym należy do przedmiaru branża budowlana wstawić i wycenić poz. 253, 254, 255

253

KNR 4-01

0206-02

Wykonanie podlewek betonowych 0,3x0,3.0,2 m pod belki stalowe – beton B30

szt.

63,0

254

KNR 7-28

0104-01

Osadzenie śrub M12 klasy 4.8 w gotowych otworach – zestaw 4 śrub

zst. śr.

21,0

255

KNNR 7

0208-07

Wykonanie na budowie i montaż konstrukcji stalowych-masa elementu 200 kg –belki podpierające więźbę dachową

HEB 180-115.15 m

HEB 160-12,80 m

t

6,44

 

Pytanie:

Proszę o podanie parametrów windy gastronomicznej.

Odpowiedź:

Winda gastronomiczna o dwóch kieszeniach – część czysta , część brudna, drzwi gilotynowe, udźwig do 100 kg, wymiary szybu 80 x 120 cm , mechanizm napędowy w nadszybiu z dostępem od strony korytarza.

 

Pytanie:

W odniesieniu do stolarki z opisu technicznego wynika, że: Wszystkie drzwi o wymaganej klasie odporności ogniowej, dymoszczelności oraz inne drzwi, które po całkowitym otwarciu zawężają szerokość drogi ewakuacyjnej należy zaopatrzyć w samozamykacze.

Proszę o uszczegółowienie wyposażenia poszczególnych drzwi (samozamykacze, czy samozamykacze tylko na skrzydle czynnym czy na biernym też, mechanizmy antypaniczne-czy mają być i czy tylko na skrzydle czynnym czy na biernym też, ilości i rodzaje zamków).

Odpowiedź:

Mechanizmy antypaniczne – na skrzydle czynnym.

Samozamykacze na skrzydle czynnym i biernym.

 

Pytanie:

W zestawieniu projektowanej stolarki okiennej występują okna PCV w kolorze RAL 7005. Na rysunku brak profili PCV do produkcji okien z okleiną w takim kolorze. Proponujemy zamianę stolarki PCV na aluminiową.

Odpowiedź:

Dopuszcza się zamianę stolarki okiennej z pcv na aluminiową . Nie dopuszcza się zamiany stolarki drewnianej.

 

Pytanie:

W opisie dot. instalacji c.o. istnieje zapis: grzejniki z podłączeniem dolnym od podłogi. Na rozwinięciu instalacji c.o. wrysowane są również grzejniki z zasilaniem bocznym. Jakie należy przyjąć?

Odpowiedź:

Należy przyjąć podłączenia grzejników  zgodnie z rozwinięciem.

 

Pytanie:

Czy instalacja wody może być zrobiona na PP?. W opisie istnieje zapis: „Instalację wodociągową wody zimnej wykonać np. z wielowarstwowych rur zespolonych, układanych w ścianach i w wylewce. Rury łączy się za pomocą złączek zaciskowych.”

Odpowiedź:

Instalacje wody należy wykonać zgodnie z projektem, stosując wielowarstwowe rury łączone za pomocą złączek zaciskowych.

W związku z powyższym w przedmiarze branża sanitarna roboty sanitarne wod.-kan. pozycje 40, 41, 42, 43, 44 winny być wycenione następująco:

40

KNNR 4 111-1

Specyfikacja nr 01.00.00

Rurociągi z tworzyw sztucznych z wielowarstwowych rur zespolonych (PE-X/Al./PE-RT), o średnicy zewnętrznej 16mm

m 249,00

41

KNNR 4 111-1

Specyfikacja nr 01.00.00

Rurociągi z tworzyw sztucznych z wielowarstwowych rur zespolonych (PE-X/Al./PE-RT), o średnicy zewnętrznej 20mm

m 136,00

42

KNNR 4 111-2

Specyfikacja nr 01.00.00

Rurociągi z tworzyw sztucznych z wielowarstwowych rur zespolonych (PE-X/Al./PE-RT), o średnicy zewnętrznej 25mm

m 70,00

43

KNNR 4 111-3

Specyfikacja nr 01.00.00

Rurociągi z tworzyw sztucznych z wielowarstwowych rur zespolonych (PE-X/Al./PE-RT), o średnicy zewnętrznej 32mm

m 82,00

44

KNNR 4 111-4

Specyfikacja nr 01.00.00

Rurociągi z tworzyw sztucznych z wielowarstwowych rur zespolonych (PE-X/Al./PE-RT), o średnicy zewnętrznej 40mm

m 10,00

 

Pytanie:

Oddymianie klatki schodowej. Czy pow. czynna klapy dymowej podana na rzutach połaci dachowej tyczy się sumy klap czy jednej klapy. Czy oddymianie dotyczy klap dymowych kopułowych czy okien dachowych oddymiających. Czy oddymianie może być realizowane za pomocą jednej klapy spełniającej parametr pow. czynnej oddymiania. Czy wysterowanie koniecznie musi być realizowane oddzielnie dla każdej klapy czy ze względu, że oddymianie jest w ramach jednej klatki może być na jednej centrali sterującej. Czy w oddymianiu ma być zaplanowane opcjonalnie przewietrzanie i czy ma być centrala pogodowa do zamknięcia klapy.

Odpowiedź:

Powierzchnia czynna klapy dymowej na rzucie połaci dotyczy 1 klapy. Suma powierzchni czynnej klap = min. 2,6 m2. Klapa płaska (typ okienny). Może być zastosowana jedna klapa pod warunkiem dostosowania więźby dachowej do jej gabarytów. Przy 2 klapach sterowanie z jednej centrali (muszą się otworzyć  jednocześnie). Przewidzieć opcjonalne przewietrzanie . Nie przewidywano zamykania z centrali pogodowej.

 

 

Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o dokonaniu następujących zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Dotyczy odporności ogniowej w zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej:

Dotychczasowy zapis:

Odporność ogniowa drzwi D p.poż. 1, D p.poż. 2, D p.poż. 3, D p.poż.4, Dp.poż. 5, D p.poż. 6       –EI30

Zastępuje się zapisem:

Odporność ogniowa (drzwi D p.poż. 1, D p.poż. 2, D p.poż. 3, D p.poż.4, D p.poż. 6)        –             EI30

Odporność ogniowa drzwi D p.poż. 5             –             EI60        

 

Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) informuję, że w celu umożliwienia Państwu uwzględnienia w treści przygotowywanych ofert wprowadzonych zmian Zamawiający przedłuża termin składania ofert oraz wniesienia wadiumdo dnia 05.02.2016 r. do godz. 9.30.          
Termin otwarcia ofert został przesunięty na dzień 05.02.2016 r. godz. 10.00.

 

 

 

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

IZP.271.1.2016                                                                                                                                 Brzostek, 29.01.2016 r.

Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 12930-2016 z dnia 2016-01-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Brzostek Wykonaniu prac związanych z rozbudową i przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) na cele 7-oddziałowego przedszkola wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, przebudową układu komunikacyjnego samochodowego i...

Adres strony internetowej na której Zamawiający udostępnia Specyfikacje istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl


Numer ogłoszenia: 20566 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 12930 - 2016 data 19.01.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 03.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
  • W ogłoszeniu powinno być: 05.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

 

 

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                      Brzostek, 27. 01. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                                        

 

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu nr  IZP. 271.1.2016

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek.

 

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami poniżej:

 

Pytanie:

Czy w zestawieniu stolarki w klasie odporności ogniowej naświetla boczne i górne stałe nie powinny być w klasie E160 ze względu, że nie jest to zamknięcie ogniowe a część stała ściany (warunki techniczno-budowlane paragraf 232 pkt. 4 z uwzględnieniem pkt. 6).

Odpowiedź:

Dostosować się do zestawienia stolarki.

 

Pytanie:

W zestawieniu stolarki i przedmiarze brak klap oddymiających oraz instalacji systemu oddymiania.

Odpowiedź:

W ofercie należy uwzględnić dostawę i montaż 2 klap dymowych o wymiarach 2,1x1,2 m wyposażonych w siłowniki i centralki sterowania. Zasilanie wg. rys. E12 – obwód G12 oraz rys. E8.

W związku z powyższym należy do przedmiaru branża budowlana wstawić i wycenić poz. 248

248

KNNR 2 1105-0300

Dostawa i montaż klap dymowych o wymiarach 2,1x1,2m  wyposażonych w siłowniki i centralki sterowania

m2

5,04

 

Pytanie:

W „szczegółowej specyfikacji technicznej dot. posadzek 12.00.00” str 3 pkt. 2.4 – opis niejednoznacznie wskazuje na rodzaj wykładziny, opisując parametry wykładziny kauczukowej a określając ją jako PCV – czy rodzaj wykładziny to wykładzina kauczukowa czy też wykładzina PCV niejednorodna?. Dodam, że w przedmiarze jest napisane – wykładzina kauczukowa.

Odpowiedź:

Należy wycenić tak jak w przedmiarze (poz. 94 i 95 branża budowlana – Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych – wykładzina kauczukowa).

 

Pytanie:

Wg SIWZ obiekt jest objęty ochroną konserwatorską z zgodnie z § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków wymaga się aby osoba prowadząca budowę odbyła co najmniej 2 –letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Brak jest w/w wymogów w SIWZ. W związku z powyższym prosimy o informację czy Zamawiający będzie wymagał udokumentowania czy też spełnienia tego warunku.

Odpowiedź:

Zamawiający nie będzie wymagał spełnienia tego warunku.

 

Pytanie:

W pozycji przedmiaru budowlanego nr 74 d.3.2. występują tynki wewnętrzne zwykłe IV kat. Natomiast w opisie architektonicznym występują tynki z gładzi gipsowej. Prosimy o wyjaśnienie tej rozbieżności.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza, iż w pozycji 74 d.3.2. należy wycenić tynki z gładzi gipsowej zgodnie z opisem architektonicznym.

W związku z powyższym poz. 74 przedmiaru branża budowlana d.3.2 należy wycenić:

74

d.3.2

KNR K-04 0301-01

Tynki gipsowe na ścianach jednowarstwowe z gładzi gipsowej

m2

744.330

 

Pytanie:

Brak jest w przedmiarze nakładów na utylizację gruzu. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru o odpowiednią pozycję.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza. W ofercie należy doliczyć:

Utylizacja gruzu – 224,512m3

W związku z powyższym należy do przedmiaru branża budowlana wstawić i wycenić poz. 249

249

analiza indywidualna

Utylizacja gruzu

m3

224,512

 

Pytanie:

Brak jest w przedmiarze nakładów na rusztowania oraz ich pracę. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru o odpowiednie pozycje.

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza. W ofercie należy doliczyć:

Rusztowania zewnętrzne rurowe – 902,40m2

W związku z powyższym należy do przedmiaru branża budowlana wstawić i wycenić poz. 250

250

KNR-W 2-02

1603-01

Rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m

m2

902,4

 

Pytanie:

W przedmiarach robót na wykonanie w/w inwestycji brakuje nakładów na:

- montaż neutralizatora skroplin, instalację odprowadzającą i izolację,

- napełnienie instalacji zewnętrznych c.o. płynem nie zamarzającym, podać pojemność instalacji i urządzeń.

- montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia w instalacji p.poż. Proszę podać typ i parametry tego urządzenia

- wykonanie instalacji elektrycznej do urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej kotłowni.

- przedmiar na instalację gazową przewiduje zawór samozamykający MAG ale brak nakładów na centralę sterującą, detektory, sygnalizator, uruchomienie.

- projekt dla c.o. przewiduje część instalacji wykonanej z rur stalowych a część z rur z tworzywa. W przedmiarze są tylko rury z tworzywa, czy tak ma zostać.

- w przedmiarze ujęto montaż wszystkich umywalek i WC niepełnosprawnych na stelażach natomiast brak nakładów na same stelaże.

- czy w natryskach będą montowane brodziki?

Odpowiedź:

- Montaż neutralizatora skroplin

Należy do przedmiaru branża sanitarna-instalacja c.o. i kotłownia wstawić i wycenić poz. 135

135

KNNR4 512-1

Neutralizator kondensatu do 150 kW

kpl

1,0

- Napełnienie instalacji zewnętrznych c.o. płynem niezamarzającym (Glikol 125 l).

Należy do przedmiaru branża sanitarna-instalacja c.o. i kotłownia wstawić i wycenić poz. 136 i poz. 137

136

KNR 7-24

515-1 analogia

Napełnienie urządzeń i instalacji obiegu glikolem-125 l glikolu

kpl

1,0

137

KNR 7-24

514-1 analogia

Próba szczelności urządzeń i instalacji obiegu glikolu

kpl

1,0

- Zestaw do podnoszenia ciśnienia w instalacji p.poż. – będzie ewentualnie wymagany dopiero po wykonaniu instalacji, tylko w przypadku gdy ciśnienie nie będzie spełniało norm.

- Podłączenie urządzeń w kotłowni w gestii dostawcy i wykonawcy kotłowni. Zasilanie urządzeń kotłowni wg. rys. E13.

- Zawór MAG – nie wyceniać poz. 4 przedmiaru branża sanitarna-instalacja wewn. wod.-kan., gaz. GAZEX nie jest w tej instalacji wymagany.

- w przedmiarach instalacji c.o. i kotłowni (poz. 51-55) są ujęte rury stalowe i tak je należy wycenić.

- w przedmiarze branża sanitarna wod.-kan. urządzenia sanitarne montowane są standardowo nie na stelażach.

- W natryskach będą montowane brodziki.

W związku z powyższym należy do przedmiaru branża sanitarna-instalacja wod.-kan. gaz., wstawić i wycenić poz. 89

89

KNNR 4

232-2

Brodzik natryskowy

kpl.

7,0

 

Pytanie:

Proszę o informację czy Zamawiający wyrazi zgodę na zamianę konstrukcji drzwi pożarowych z konstrukcji stalowej na aluminiową.

Odnoszę się do drzwi: Dp-poż.1, Dp-poż.4, Dp-poż.5, Dp-poż.6. Drzwi w wersji aluminiowej będą znacząco tańsze.

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę pod warunkiem zachowania wszystkich parametrów technicznych a zwłaszcza klasy odporności ogniowej.

 

 

Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o dokonaniu następujących zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

ISTNIEJĄCY ZAPIS:

Pozycja 127 d. 4.2. przedmiaru branża budowlana:

127

d.4.2

KNR-W 2-02

0508-03

Pokrycie dachów blachą ocynkowaną grubości 0.50 mm; rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 90 cm.

m2

539.719

 

Pozycja 141 d. 4.2. przedmiaru branża budowlana:

141

d.4.2

KNR-W 2-02

0508-03

Pokrycie dachów blachą ocynkowaną grubości 0.50mm; rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 90 cm – daszek nad wejściem

m2

14.280

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

Pozycję 127 d. 4.2. przedmiaru branża budowlana należy wycenić:

127

d.4.2

KNR-W 2-02

0508-03

Pokrycie dachów blachą stalową płaską powlekaną grubości 0.55mm, kolor RAL 7005 na rąbek stojący.

m2

539.719

 

Pozycję 141 d. 4.2. przedmiaru branża budowlana należy wycenić:

141

d.4.2

KNR-W 2-02

0508-03

Pokrycie dachów blachą stalową płaską powlekaną grubości 0.55mm, kolor RAL 7005 na rąbek stojący – daszek nad wejściem

m2

14.280

 

 

Zamawiający

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                          Brzostek, 20. 01. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek                                                                                        

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania nr  IZP. 271.1. 2016

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek.

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez dodanie następującego dokumentu:

  1. Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.

 

 

 

Burmistrz Brzostku

 

Wojciech Staniszewski

 Do pobrania: Modyfikacja SIWZ

 

 


 

 

IZP.271.1.2016                                                                                             Brzostek, 19.01.2016 r.

Adres strony internetowej na której Zamawiający udostępnia Specyfikacje istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brzostek: Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek
Numer ogłoszenia: 12930 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej w miejscowości Brzostek, obręb 1, gm. Brzostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaniu prac związanych z rozbudową i przebudową istniejącego budynku oświatowego (stara szkoła) na cele 7-oddziałowego przedszkola wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, przebudową układu komunikacyjnego samochodowego i pieszego przy budynku oraz ogrodzeniem placu zabaw obejmujących: -Rozbudowę budynku od strony północnej, - Prace związane ze zmianą układu i przeznaczenia pomieszczeń zgodnie z nowym sposobem użytkowania obiektu, - Przebudowę drogi zewnętrznej wokół budynku, - Przebudowę chodników wokół budynku, - Wykonanie ogrodzenia placu zabaw, - Wykonanie zewnętrznej instalacji burzowej i sanitarnej, - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - Wykonanie docieplenia ścian, stropów i wykonanie tynków zewnętrznych, - Zmianę konstrukcji dachowej, pokrycia dachowego, rur spustowych i rynien dachowych, - Wykonanie stropów podwieszanych, wykończenia ścian, sufitów i posadzek, - Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, - Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji c.w.u., - Wykonanie kotłowni gazowej z pompą ciepła i kotłem kondensacyjnym, - Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, - Zainstalowanie windy gastronomicznej, - Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, odgromowej, ochrony od porażeń i teletechnicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.26.20.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.00-0, 45.31.16.00-5, 45.31.23.10-3, 45.31.43.00-4, 45.31.57.00-5, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia- tj. wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegająca na przebudowie, budowie, rozbudowie lub remoncie obiektów kubaturowych, w tym 1 o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto. W wykazie stanowiącym zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wykaz robót) należy podać ich rodzaj i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami tymi są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Załączą wykaz osób - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, gazowych i instalacji elektrycznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegająca na przebudowie, budowie, rozbudowie lub remoncie obiektów kubaturowych, w tym 1 o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto. W wykazie stanowiącym zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wykaz robót) należy podać ich rodzaj i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami tymi są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zbiorcze zestawienie kosztów zadania - zał. nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja jakości - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności: 1) Zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie zmianie w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji lub przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c. warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp., d. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, e. wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania prze te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany technologiczne w szczególności: a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b. odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych, c. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 4) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji. 6) Zmiany podwykonawców (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub zakresu robót powierzonych podwykonawcom na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę. 7) Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów, 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                                          Zamawiający

                                                                                                          Burmistrz Brzostku

                                                                                                          Wojciech Staniszewski

                                         

drukuj pobierz pdf    

wstecz