Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2016: Nr 17/16 z dnia 1 marca 2016r- ogloszenie przetargu na sprzedaż działki rolnej połoźonej w Januszkowicach

Z a r z ą d z e n i e  Nr 17/16

Burmistrza  Brzostku

z dnia 01 marca 2016 roku

 

w sprawie ogłoszenia II Publicznego Przetargu (Licytacji) na sprzedaż w drodze przetargowej działki rolnej, oznaczonej numerem ewidencyjnym 341/3 o pow. 1,29 ha (12900 m 2), położonej w Januszkowicach, objętej KW Nr RZ1D/00016074/1, stanowiącej własność Gminy, wolnej od obciążeń, oraz powołania składu komisji do przeprowadzenia czynności związanych z przetargiem.                          

 

Na podstawie  art. 30 ust.1 i 2 ust.1 i 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015r., poz.1515, t.j.)  art. 39 ust.1 i  art. 67 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. 2015 r,. poz.1774  z  późn. zm.), i § 8 ust. 1, 2  rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości  (Dz. U. Nr 207 poz. 2108 z 2004 r. ze zm. i § 8 ust. 1, 2  rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz  rokowań na zbycie nieruchomości  (Dz. U. Nr 207 poz. 2108 z 2004 r.), w związku  Uchwałą Nr XXXV/278/14 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 27 maja 2014r. w sprawie  przeznaczenia do sprzedaży w drodze przetargu działki rolnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 341/3 położonej w Januszkowicach , stanowiącej własność Gminy Brzostek   z a r z ą d z a m

§ 1.

1. Obniżyć o 30 % cenę wywoławczą (tj. o kwotę 15 928,00 zł)  I  Publicznego Przetargu Ustnego (Licytacji  na sprzedaż w drodze przetargu działki rolnej, oznaczonej numerem ewidencyjnym 341/3 o pow. 1,29 ha (12900 m 2), położonej w Januszkowicach, objętej KW Nr RZ1D/00016074/1, stanowiącej własność Gminy Brzostek  .

 

2 Ogłosić II Publiczny Przetarg Ustny (Licytację) na sprzedaż w drodze przetargu działki rolnej, oznaczonej numerem ewidencyjnym 341/3 o pow. 1,29 ha (12900 m 2), położonej w Januszkowicach, objętej KW Nr RZ1D/00016074/1, stanowiącej własność Gminy Brzostek  i ustalam cenę wywoławczą i wadium :

 

Lp.

Nr

działki

Pow.

( m 2)

Nr KW

Opis nieruchomości

Przeznaczenie

w planie

Położenie

Cena wywoławcza brutto (zł)

Wadium (zł)

 

1

 

341/3

 

12900

 

RZ1D

/00027795/1

 

rolna

 

 

brak

 

Januszkowice

 

37 910,00

 

3 791,00

 

 

 

§ 2.

Do czynności związanych z przeprowadzeniem II przetargu na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem ewidencyjnym 444/2 położonej w Przeczycy,  objętej KW Nr RZ1D/00048273/9, stanowiącej własność Gminy Brzostek  powołuję komisję w składzie:

 

1.  Przewodniczący: Marzena Kolbusz              -       Kierownik Referatu  MKiOŚ

2.  Z-ca  Przewodniczącego Jan Król                 -       Kierownik Referatu  IZP

3.  Członek:  Halina Furman                              -       Inspektor Referatu  MKiOŚ

4.  Członek:  Monika Lemek                              -       Inspektor  Referatu MKiOŚ

 

§3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska.

 

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

wstecz