BURMISTRZ
BRZOSTKU
INFORMACJA O WYNIKACH I PUBLICZNEGO PRZETARGU PISEMNEGO
NA SPRZEDAŻ ŚRODKA TRWAŁEGO
SAMOCHODU SPECJALNEGO POŻARNICZEGO
STANOWIĄCEGO WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 października 1993 r. w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu (Dz.U.1993.97.443) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach I Publicznego Przetargu Pisemnego na sprzedaż samochodu specjalnego pożarniczego – stanowiącego własność Gminy Brzostek
1. I Publiczny Przetarg Pisemny odbył się w dniu 09 maja 2016 r. o godz.1100
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku,
2. Przedmiotem przetargu była sprzedaż samochodu specjalnego pożarniczego marki FS
LUBLIN , model Żuk 2,5 t, o nr rejestracyjnym TAA 809B.
3. Cena wywoławcza samochodu terenowego wynosiła netto 975,61 zł ( słownie :
dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych 61/100 )
4.Wadium dla pojazdu wynosiło 120,00 zł (sto dwadzieścia złoty ) i było
płatne do dnia 09.05.2016 r.
5. Do przetargu zostały dopuszczone dwie oferty spełniająca warunki przetargu .
6. Przetarg wygrał Przedsiębiorca Ślusarstwo Produkcja –Handel-Usługi Władysław
Radzik, 39-218 Straszęcin 9A, który zaoferował cenę zakupu samochodu
pożarniczego w wysokości netto 1150,00 zł +23 %VAT-u.
Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Brzostku na okres 7 dni.
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Brzostek, dnia 10.05.2016 r.
Burmistrz Brzostku
ogłasza
I PUBLICZNY PRZETARG PISEMNY
na sprzedaż samochodu specjalnego pożarniczego – stanowiącego własność Gminy Brzostek
I. Nazwa i siedziba Sprzedającego:
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
NIP : 872-222-31-91 REGON : 851661085
II. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Sprzedającego w Sali Konferencyjnej w dniu 09.05.2016r.
o godz.11:00, przez komisję powołaną Zarządzeniem Nr 36/16 Burmistrza Brzostku z dnia 18 kwietnia 2016 r.
III. Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawany pojazd:
Samochód specjalny pożarniczy można oglądać w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Januszkowicach, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 781049444
IV. Dane dotyczące sprzedawanego pojazdu:
1) marka i typ – FS LUBLIN model : Żuk 2,5 t , wersja: A 15C
2) rodzaj pojazdu – samochód SPECJALNY POŻARNICZY
3) nr rejestracyjny : TAA 809B
4) nr identyfikacyjny (VIN) – SUL01561L0524866
5) data pierwszej rejestracji -1990/02/06
6) data ważności badania technicznego – 2016/03/04
7) wskazanie drogomierza – 11 589 km
8) okres eksploatacji pojazdu (90/02/06-16/04/01 ) – 314 mies.
9) charakter wykorzystania – pojazd pożarniczy
10) kolor powłoki lakierowej, (rodzaj lakieru) – czerwony 1- warstwowy syntetyczny
11) dopuszczalna masa całk.(ładowność) – 2500 kg/925 kg
12) rodzaj nadwozia – furgon 4 drzwiowy
13) liczba osi ( rodzaj napędu)skrzynia biegów- 2/ tylny(4x2)/ manualna
14) zawieszenie osi/rozstaw osi – sprężyny/ 2700 mm
15) oznaczenie silnika/ numer silnika- S21/21 1121159
16) rodzaj silnika- z zapłonem iskrowym (gaźnik)
17) pojemność/ moc silnika – 2120 ccm/52Kw (71KM)
18) liczba cylindrów/ układ cylindrów – 4/rzędowy
19) długość/ szerokość/wysokość – 4320 mm/1820 mm/2200 mm
20) ogumienie – 26 letnie popękane
W wyniku badania zewnętrznego pojazdu stwierdzono:
-silnik ciężko odpala i pracuje nierównomiernie
- wycieki oleju z silnika
- wycieki oleju ze skrzyni biegów
- wycieki z mostu napędowego
-wycieki oleju z przekładni kierowniczej
- luzy w układzie kierowniczym
- podsufitka zdeformowana
- fotel kierowcy drobne uszkodzenia tapicerki
- korozja układu wydechowego
- ubytki lakieru na nadwoziu
- korozja nadwozia na łączeniu poszyć
- powierzchowna korozja podłogi szoferki
V. Cena wywoławcza pojazdu :
– 975,61 zł netto (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych 61/100)
+ podatek 23 % VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
VI. Wadium:
VII. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:
Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
1) imię i nazwisko i adres lub nazwę (firmy) i siedzibę oferenta
2) numer telefonu
3) numer PESEL i NIP oraz w przypadku firm numer REGON
4) oferowaną cenę
5) oświadczenie oferenta, że przystępując do przetargu zapoznał się ze stanem technicznym
pojazdu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin
6) dowód wpłaty wadium w wysokości 120,00 zł
VIII. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie najpóźniej do dnia 09.05.2016 r. do godz. 10:00 Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
z dopiskiem „Oferta przetargowa na zakup samochodu pożarniczego marki FS LUBLIN Żuk 2.5t– nie otwierać przed 09.05.2016 r. godz.11:00”
2. Oferty należy składać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 – w poniedziałki i w godz. 7:30-15:30 od wtorku do piątku.
3. Okres związania ofertą – 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert
IX. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania
którejkolwiek z ofert.
X. Informacje dodatkowe:
1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę.
2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od
daty przetargu na konto bankowe Gminy Brzostek.
3. Sprzedawcy przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargu
zaoferowali tę samą cenę,
4. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wpłaty
i podpisaniu umowy sprzedaży.
Brzostek, dnia 18.04.2016 r.
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Do pobrania: