Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zarządzenia 2011: Nr 15/2011 z dnia 15 lutego 2011r. - powołanie Komisji Weryfikacyjnej w celu dokonania wyboru wykonawców do przeprowadzenia kursu \\


Zarządzenie  Nr  15/2011

Burmistrza Brzostku

z  dnia  15 luty  2011r.

 

 

w sprawie powołania Komisji Weryfikacyjnej w celu  dokonania wyboru wykonawców do  przeprowadzenia kursu  „ drwal-pilarz” i „ prawo jazdy kat. C” oraz ich  uczestników.   

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z  art. 7 ust. 1 pkt. 8, 10, 17 i 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591, z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, z 2005r., Nr 172, poz 1457, z 2006r., Nr 17. poz.128, z 2007r., Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr  173, poz. 1218, Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458 i z 2009r., Nr 52, poz. 420 Dz. U z 2010 Nr  28, poz. 142, Nr 28, poz. 146, Nr 106, poz. 675) zarządza się, co następuje:

 

§1

powołuję komisję w składzie:

 

1.      Piotr Szczepkowicz    przewodniczący komisji,  zastępca Burmistrza Brzostku

2.      Marta Dodolak – sekretarz komisji, kierownik ds. szkoleń  Projektu

3.      Stanisław Cholewiak – członek komisji, OSP w Brzostku- Partner Projektu

4.      Marta Czech - członek komisji, koordynator Projektu

 

§2

 

1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie weryfikacji uczestników kursu „drwal-pilarz” i  „ prawo jazdy kat. C”  oraz wyłonienie wykonawców  do realizacji przedmiotowych szkoleń-kursów.

 

Gmina Brzostek jako Lider Projektu w Partnerstwie z OSP w Brzostku realizuje projekt  pn.:                            „Wiedza kluczem sprawnego działania OSP w Gminie Brzostek”,  w ramach Działania Nr 9.5, Priorytet IX, PO KL,  współfinansowany ze  środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

2. Organizację, skład, tryb pracy, zakres obowiązków Komisji Weryfikacyjnej i odpowiedzialność jej członków określa Regulamin Pracy komisji stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego   Zarządzenia.

 

§3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 


 

Załącznik do Zarządzenia Nr  15        

Burmistrza Brzostku z dnia  15 lutego 2011r.

 

 

REGULAMIN

KOMISJI    PRZETARGOWEJ

 

§ 1.

  Członkowie Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonują powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, wiedzą i doświadczeniem.

1.       Do obowiązków członków komisji należy w szczególności:

1)       czynny udział w pracach Komisji;

2)       wykonywanie poleceń przewodniczącego dotyczących prac Komisji;

3)       niezwłoczne informowanie przewodniczącego o okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka Komisji.

2.       Członkowie Komisji nie mogą, bez zgody przewodniczącego Komisji, ujawniać żadnych informacji związanych z pracami Komisji.

 

§ 2.

1.       Członkowie Komisji mają prawo do uczestniczenia we wszystkich pracach Komisji.

2.       Członkowie Komisji mają prawo wglądu do wszystkich dokumentów związanych z pracą Komisji, w tym do ofert, załączników, wyjaśnień złożonych przez wykonawców, opinii biegłych.

3.       Członkowie Komisji mają prawo do zgłoszenia przewodniczącemu Komisji pisemnych zastrzeżeń do pracy Komisji.

 

 

§ 3.

1.       Pracami Komisji kieruje jej Przewodniczący.

2.       Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

1)       wyznaczenie miejsc i terminów posiedzeń Komisji;

2)       prowadzenie posiedzeń Komisji;

3)       podział pomiędzy członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym;

4)       przedkładanie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia dokumentów przygotowanych przez Komisję;

5)       nadzorowanie prawidłowego opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

6)       informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

7)       nadzór nad przechowywaniem protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

 

§ 4.

Do obowiązków sekretarza Komisji należy:

1)         prowadzenie protokołu postępowania;

2)         organizowanie – w uzgodnieniu z przewodniczącym – posiedzeń Komisji;

3)         opracowanie projektów dokumentów przygotowywanych przez Komisję, w zakresie zleconym przez przewodniczącego;

4)         obsługa techniczno-organizacyjna Komisji;

5)         prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez przewodniczącego;

6)         przesyłanie, po zatwierdzeniu przez kierownika zamawiającego, ogłoszeń i innych dokumentów przygotowanych przez Komisję;

7)         w razie zwołania zebrania wykonawców – prowadzenie protokołu zebrania;

8)         przechowywanie protokołu z otwarcia  ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w trakcie jego trwania;

9)         po zakończeniu postępowania zarchiwizowanie całości dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

 

§ 5.

1.       Komisja rozpoczyna pracę z dniem jej powołania.

2.       Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy/ umów w sprawie zamówienia, które było przedmiotem postępowania lub z chwilą unieważnienia postępowania.

3.       Komisja podejmuje decyzje w obecności co najmniej połowy jej członków.

4.       Komisja podejmuje decyzje w drodze uzgodnienia, głosowania lub na podstawie sumy indywidualnych ocen członków Komisji.     

5.       Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta ze względu na równą liczbę głosów, rozstrzyga głos przewodniczącego.

6.       Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, przewodniczący Komisji zwraca się do kierownika zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zasięgnięcie opinii biegłego (rzeczoznawcy).

7.       Przepisy dotyczące praw i obowiązków członków Komisji stosuje się odpowiednio do biegłych (rzeczoznawców).

 

 

§ 6.

1.       Protokół postępowania o udzielenie zamówienia sporządza na bieżąco sekretarz Komisji.

2.       Przewodniczący przedkłada protokół postępowania kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia.

 

 

§ 7.

Do udzielania wyjaśnień i informowania o pracach Komisji uprawnieni są przewodniczący Komisji i sekretarz Komisji lub osoba upoważniona przez przewodniczącego.

 

§ 8.

 

1.       Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie oceny ofert dokonanej przez członków Komisji, po szczegółowym zapoznaniu się z ofertami.

2.       Ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w zapytaniu cenowym skierowanym do wykonawców .

 

§ 9.

1. Jeżeli kierownik zamawiającego zatwierdzi propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej, sekretarz Komisji niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru. Zamieści również ww. informacje na  stronie  internetowej i w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

 

2. Jeżeli kierownik zamawiającego podejmie decyzję o unieważnieniu postępowania, sekretarz Komisji zawiadamia o tym równocześnie wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

 

§ 10.

1.Jeżeli nie dokonano odwołania na wybór oferty, przewodniczący Komisji przedkłada do podpisu kierownikowi zamawiającego umowę oraz zakończony protokół postępowania.

 

 

§ 11

1.       W przypadku wniesienia odwołania przewodniczący Komisji niezwłocznie zwołuje posiedzenie Komisji.

2.       Sekretarz Komisji wysyła niezwłocznie  kopię odwołania wszystkim wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.

3.       Odwołanie, wraz ze stanowiskiem Komisji, przewodniczący przekazuje do rozpatrzenia kierownikowi zamawiającego.

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

wstecz