Zarządzenie Nr 15/2011
Burmistrza Brzostku
z dnia 15 luty 2011r.
w sprawie powołania Komisji Weryfikacyjnej w celu dokonania wyboru wykonawców do przeprowadzenia kursu „ drwal-pilarz” i „ prawo jazdy kat. C” oraz ich uczestników.
Na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 1 pkt. 8, 10, 17 i 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591, z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, z 2005r., Nr 172, poz 1457, z 2006r., Nr 17. poz.128, z 2007r., Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458 i z 2009r., Nr 52, poz. 420 Dz. U z 2010 Nr 28, poz. 142, Nr 28, poz. 146, Nr 106, poz. 675) zarządza się, co następuje:
§1
powołuję komisję w składzie:
1. Piotr Szczepkowicz – przewodniczący komisji, zastępca Burmistrza Brzostku
2. Marta Dodolak – sekretarz komisji, kierownik ds. szkoleń Projektu
3. Stanisław Cholewiak – członek komisji, OSP w Brzostku- Partner Projektu
4. Marta Czech - członek komisji, koordynator Projektu
§2
1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie weryfikacji uczestników kursu „drwal-pilarz” i „ prawo jazdy kat. C” oraz wyłonienie wykonawców do realizacji przedmiotowych szkoleń-kursów.
Gmina Brzostek jako Lider Projektu w Partnerstwie z OSP w Brzostku realizuje projekt pn.: „Wiedza kluczem sprawnego działania OSP w Gminie Brzostek”, w ramach Działania Nr 9.5, Priorytet IX, PO KL, współfinansowany ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Organizację, skład, tryb pracy, zakres obowiązków Komisji Weryfikacyjnej i odpowiedzialność jej członków określa Regulamin Pracy komisji stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Załącznik do Zarządzenia Nr 15
Burmistrza Brzostku z dnia 15 lutego 2011r.
REGULAMIN
KOMISJI PRZETARGOWEJ
§ 1.
Członkowie Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonują powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, wiedzą i doświadczeniem.
1. Do obowiązków członków komisji należy w szczególności:
1) czynny udział w pracach Komisji;
2) wykonywanie poleceń przewodniczącego dotyczących prac Komisji;
3) niezwłoczne informowanie przewodniczącego o okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka Komisji.
2. Członkowie Komisji nie mogą, bez zgody przewodniczącego Komisji, ujawniać żadnych informacji związanych z pracami Komisji.
§ 2.
1. Członkowie Komisji mają prawo do uczestniczenia we wszystkich pracach Komisji.
2. Członkowie Komisji mają prawo wglądu do wszystkich dokumentów związanych z pracą Komisji, w tym do ofert, załączników, wyjaśnień złożonych przez wykonawców, opinii biegłych.
3. Członkowie Komisji mają prawo do zgłoszenia przewodniczącemu Komisji pisemnych zastrzeżeń do pracy Komisji.
§ 3.
1. Pracami Komisji kieruje jej Przewodniczący.
2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:
1) wyznaczenie miejsc i terminów posiedzeń Komisji;
2) prowadzenie posiedzeń Komisji;
3) podział pomiędzy członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym;
4) przedkładanie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia dokumentów przygotowanych przez Komisję;
5) nadzorowanie prawidłowego opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
6) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
7) nadzór nad przechowywaniem protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 4.
Do obowiązków sekretarza Komisji należy:
1) prowadzenie protokołu postępowania;
2) organizowanie – w uzgodnieniu z przewodniczącym – posiedzeń Komisji;
3) opracowanie projektów dokumentów przygotowywanych przez Komisję, w zakresie zleconym przez przewodniczącego;
4) obsługa techniczno-organizacyjna Komisji;
5) prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez przewodniczącego;
6) przesyłanie, po zatwierdzeniu przez kierownika zamawiającego, ogłoszeń i innych dokumentów przygotowanych przez Komisję;
7) w razie zwołania zebrania wykonawców – prowadzenie protokołu zebrania;
8) przechowywanie protokołu z otwarcia ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w trakcie jego trwania;
9) po zakończeniu postępowania zarchiwizowanie całości dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
§ 5.
1. Komisja rozpoczyna pracę z dniem jej powołania.
2. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy/ umów w sprawie zamówienia, które było przedmiotem postępowania lub z chwilą unieważnienia postępowania.
3. Komisja podejmuje decyzje w obecności co najmniej połowy jej członków.
4. Komisja podejmuje decyzje w drodze uzgodnienia, głosowania lub na podstawie sumy indywidualnych ocen członków Komisji.
5. Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta ze względu na równą liczbę głosów, rozstrzyga głos przewodniczącego.
6. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, przewodniczący Komisji zwraca się do kierownika zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zasięgnięcie opinii biegłego (rzeczoznawcy).
7. Przepisy dotyczące praw i obowiązków członków Komisji stosuje się odpowiednio do biegłych (rzeczoznawców).
§ 6.
1. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia sporządza na bieżąco sekretarz Komisji.
2. Przewodniczący przedkłada protokół postępowania kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia.
§ 7.
Do udzielania wyjaśnień i informowania o pracach Komisji uprawnieni są przewodniczący Komisji i sekretarz Komisji lub osoba upoważniona przez przewodniczącego.
§ 8.
1. Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie oceny ofert dokonanej przez członków Komisji, po szczegółowym zapoznaniu się z ofertami.
2. Ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w zapytaniu cenowym skierowanym do wykonawców .
§ 9.
1. Jeżeli kierownik zamawiającego zatwierdzi propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej, sekretarz Komisji niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru. Zamieści również ww. informacje na stronie internetowej i w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2. Jeżeli kierownik zamawiającego podejmie decyzję o unieważnieniu postępowania, sekretarz Komisji zawiadamia o tym równocześnie wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
§ 10.
1.Jeżeli nie dokonano odwołania na wybór oferty, przewodniczący Komisji przedkłada do podpisu kierownikowi zamawiającego umowę oraz zakończony protokół postępowania.
§ 11
1. W przypadku wniesienia odwołania przewodniczący Komisji niezwłocznie zwołuje posiedzenie Komisji.
2. Sekretarz Komisji wysyła niezwłocznie kopię odwołania wszystkim wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
3. Odwołanie, wraz ze stanowiskiem Komisji, przewodniczący przekazuje do rozpatrzenia kierownikowi zamawiającego.