BURMISTRZ
BRZOSTKU
INFORMACJA O WYNIKACH PRZETARGU
NA SPRZEDAŻ ŚRODKA TRWAŁEGO – STANOWIĄCEGO
WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK
Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz.2108 ze zm. z 2009 r. Nr 55 poz.450 ) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach II Publicznego Przetargu Pisemnego Nieograniczonego na sprzedaż środka trwałego – stanowiącego własność Gminy Brzostek
dnia 26 maja 2011 r. o godz.1100 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku,
Na czynności związane z przetargiem przysługuje skarga, którą należy złożyć w terminie 7 dni od daty przetargu do Burmistrza Brzostku.
Informacja zostaje zamieszczona na tablicy ogłoszeń na 7 dni.
Burmistrz Brzostku
mgr inż. Leszek Bieniek
Brzostek, dnia 26.05.2011 r.
Burmistrz Brzostku
ogłasza
II PUBLICZNY PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY
na sprzedaż środka trwałego –stanowiącego własność Gminy Brzostek
Przedmiotem sprzedaży w drodze przetargu jest autobus marki AUTOSAN S.A o numerze rejestracyjnym : TNC 5158; rok produkcji 1988
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Stan techniczno- eksploatacyjny pojazdu: silnik i osprzęt silnika kompletny o zużyciu średnim odpowiadającym okresowi eksploatacji i osiągniętemu przebiegowi. Zespoły podwozia zużyte odpowiednio do osiągniętego przebiegu i dokonywanych przeglądów i napraw wynikających z wymogów serwisowych w czasie jego eksploatacji. Nadwozie pojazdu kompletne. Poszycie zewnętrzne blach nosi liczne ogniska korozji i uszkodzeń powłoki lakierniczej zwłaszcza w części dolnej i na szkielecie podłogi. Tapicerka wnętrzna zabrudzona i porozrywana zwłaszcza pokrowce siedzeń. Wykładziny ścian bocznych i sufitu miejscowo popękane i wytarte. Uszczelki szyb i drzwi starzeniowo popękane.
Cena wywoławcza pojazdu wynosi netto: 4 590,16 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt złotych 16/100 ) + 23 % VAT-u
Wadium wynosi 500,00 zł (słownie : pięćset złotych).
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty w zamkniętej kopercie z podaniem proponowanej ceny zakupu oraz wpłacenie wadium w wyżej wymienionej wysokości do dnia 23.05.2011r. w Kasie Urzędu Miejskiego w Brzostu lub na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006)
Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu jedynie z ważnych powodów, podając niezwłocznie przyczynę odwołania przetargu. Wadium wnosi się w pieniądzu – zgodnie z § 4 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U.Nr 207 poz.2108 ).
1. Oferta
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1 ;39-230 Brzostek do dnia 23.05.2011 r. do godz. 1530.
Na kopercie umieszcza się napis:
„OFERTA NA ZAKUP AUTOBUSU O NR REJ TNC
Oferta powinna zawierać:
a. numer rejestracyjny i identyfikacyjny autobusu , którego dotyczy;
b. imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli uczestnikiem przetargu jest osoba prawna lub inny podmiot, adres do korespondencji, telefon kontaktowy;
c. proponowaną cenę netto zakupu autobusu, która nie może być niższa od ceny wywoławczej;( minimalne postąpienie 1%)
d. wymagane oświadczenia, w tym oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń;
e. podanie właściciela i numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócone wadium w przypadkach określonych w zasadach przetargu;
f. podpis oferenta i data sporządzenia oferty.
Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Oferent ma prawo do zmiany swojej oferty przed upływem końcowego terminu składania ofert jedynie w przypadku wycofania poprzednio złożonej oferty.
2. Załączniki do oferty - do oferty należy załączyć:
a. kopię potwierdzenia wpłaty wadium,
b. oryginał lub potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa w przypadku umocowania pełnomocnika do podpisania protokołu i zawarcia umowy kupna-sprzedaży, wraz z potwierdzoną przez oferenta kopią dowodu osobistego pełnomocnika;
Brak spełnienia wymogu załączenia któregokolwiek z ww. dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
3. Wpłata wadium - wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 23.05.2011 r.
Oferent winien dokonać wpłaty wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) na konto Urzędu (BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006) (za datę wpłaty uznaje się datę uznania rachunku przez Organizatora przetargu).
4. Część jawna i część niejawna przetargu
Część jawna odbędzie się w obecności oferentów w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku przy ul. Rynek 1, w dniu 26.05.2011 r. o godz. 1100.
Przetarg może odbyć się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.
Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w przetargu pisemnym nie wpłynęła ani jedna oferta lub żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej, a także, jeżeli komisja przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu.
W części jawnej przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg.
Komisja przetargowa:
- podaje liczbę otrzymanych ofert,
- dokonuje otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które je złożyły,
- przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
- weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,
- zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu,
- zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.
Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli:
- nie odpowiadają warunkom przetargu,
- zostały złożone po wyznaczonym terminie,
- nie zawierają danych, jakie zgodnie z warunkami przetargu powinna zawierać oferta lub dane te są niekompletne,
- do ofert nie dołączono kopii dowodu wpłacenia wadium,
- są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty komisja przetargowa bierze pod uwagę jako jedyne kryterium zaoferowaną cenę.
W części niejawnej przetargu komisja przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert
oraz wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybrała żadnej ze złożonych ofert.
W przypadku złożenia równorzędnych ofert komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli oferty. Komisja zawiadamia tych oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.
W dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień. O wysokości postąpień decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu.
5. Wynik i skargi
Przewodniczący komisji przetargowej zawiadamia na piśmie wszystkich, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.
W terminie 3 dni roboczych od daty wywieszenia komunikatu o zamknięciu przetargu uczestnik przetargu może wnieść do Burmistrza Brzostku skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu.
Burmistrz rozpatruje skargę w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Do czasu rozpatrzenia skargi czynności związane ze sprzedażą ulegają wstrzymaniu.
W przypadku nie zaskarżenia w wyznaczonym terminie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu albo w razie uznania skargi za niezasadną, Burmistrz podaje do publicznej wiadomości, wywieszając na tablicy ogłoszeń Urzędu na okres 7 dni, informację o wyniku przetargu.
Komunikat Burmistrza o wyniku przetargu zostanie umieszczony na okres 7 dni na stronach internetowych www.brzostek.alpha.pl wywieszony na tablicach ogłoszeń Urzędu niezwłocznie po rozpatrzeniu ewentualnych skarg.
6. Umowa
Umowę kupna-sprzedaży z oferentem, którego oferta została wybrana, zawiera Burmistrz Brzostku .
Przy podpisaniu umowy kupna sprzedaży oferent zobowiązany jest okazać dowód wpłaty całej kwoty i oryginały dokumentów, których kopie zostały załączone do oferty.
Organizator zastrzega prawo własności autobusu do chwili uiszczenia ceny z przetargu. Wydanie autobusu nastąpi po uiszczeniu ceny ustalonej w przetargu za protokołem zdawczo-odbiorczym .
7. Zwrot wadium
Wadium wpłacone przez oferenta, który wygrał przetarg nie podlega zwrotowi i zalicza się je na poczet ceny zakupu autobusu.
W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie oferenta, oferent, który wygrał przetarg nie zawarł umowy kupna w terminie 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, wadium nie podlega zwrotowi.
Oferentom, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie, wadium zostaje zwrócone przelewem na wskazany w ofercie rachunek bankowy nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia wywieszenia komunikatu Burmistrza o wyniku przetargu.
8. Burmistrz Brzostku zastrzega sobie prawo wycofania autobusu wystawionego do przetargu oraz prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
9. Informacje o przetargu
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Brzostku (tel. 14 6803005).lub ze strony internetowej gminy www.brzostek.alpha.pl
Brzostek, dnia 18.04.2011 r.
Leszek Bieniek
Dokumenty do pobrania: | |
UMOWA KUPNA (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2011-04-18 13:57:00) rozmiar pliku: NAN | |
oferta (wprowadził: Grzegorz Kudłacz 2011-04-18 13:58:14) rozmiar pliku: NAN |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |