Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
UrzÄ…d Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

WÅ‚adze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygniÄ™te »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Åšrodowiska »

Organizacje pozarzÄ…dowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

BiaÅ‚a KsiÄ™ga BezpieczeÅ„stwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

NieodpÅ‚atne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 000 euro: Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn: Dostawa i montaż 5 sztuk ulicznych, solarnych lamp hybrydowych w Gminie Brzostek.

  

Wybór najkorzystniejszej oferty

 


 

Wyjaśnienia do zapytania cenowego

 


 

                                                                                                                   Brzostek, 07.10.2016 r.

Znak sprawy: IZP.2600.55.2016

ZAMAWIAJÄ„CY:
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
NIP: 871-22-23-191
tel. 14 6803 026, faks 14 6803 025
e-mail: gmina@brzostek.alpha.pl

 

ZAPYTANIE CENOWE
o wartoÅ›ci szacunkowej do 30 000 euro

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn: Dostawa i montaż 5 sztuk ulicznych, solarnych lamp hybrydowych w Gminie Brzostek.

  1. I.                   Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż  piÄ™ciu ulicznych autonomicznych solarnych lamp hybrydowych LED o zalecanych parametrach:

1)      wysokość sÅ‚upa min. 6 m ,

2)      materiaÅ‚ – ocynkowana stal ,

3)      czas pracy lampy, 8 – 14 h/ dzieÅ„ ,

4)      oprawa wykonana z aluminium i hartowanego szkÅ‚a,

5)      źródÅ‚o Å›wiatÅ‚a , LED 40 – 60 W (odpowiednik lampy sodowej o mocy100 – 150 W), minimum 4200 lm

6)      akumulator żelowy lub AGM 180 Ah – 250 Ah/ 12 V, przystosowanie do pracy w temperaturach od – 25 ° C  do + 40 °C,

7)      moc panela 2 x min.190-195 W,

8)      turbina wiatrowa 300 – 600 W /24V o prÄ™dkoÅ›ci Å‚adowania 2,5 m/s,

9)      kontroler zabezpieczajÄ…cy przed przeÅ‚adowaniem i rozÅ‚adowaniem,

10)  wyÅ‚Ä…cznik zmierzchowo – programowy, sterowanie lampy, regulator solarny, programator czasu pracy lampy

Montaż urządzeń w miejscowościach Gminy Brzostek:

Kamienica Górna – 1 szt.,

Kamienica Dolna – 1 szt.,

Wola Brzostecka – 3 szt.

 

2. Kody wg CPV: 45 31 61 10 – 9  - instalowanie drogowego sprzÄ™tu oÅ›wietleniowego.

 

3. Inne elementy zwiÄ…zane z realizacjÄ… zamówienia:

W zakres zamówienia wchodzÄ… wszystkie prace, usÅ‚ugi i materiaÅ‚y konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiaÅ‚y i urzÄ…dzenia niezbÄ™dne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Podane w opisie parametry wskazano jako zalecane i majÄ… na celu sprecyzowanie oczekiwaÅ„ jakoÅ›ciowych i techniczno – technologicznych ZamawiajÄ…cego. ZamawiajÄ…cy dopuszcza zastosowanie materiaÅ‚ów „równoważnych”, pod warunkiem speÅ‚nienia tego samego poziomu technicznego, jakoÅ›ciowego i technologicznego.

 

  1. II.                Termin realizacji zamówienia:

 

Wymagany termin wykonania zamówienia – 21 dni od podpisania umowy.

 

 

 

  1. III.             Miejsce i termin zÅ‚ożenia oferty:

 

  1. Oferty należy skÅ‚adać w  sekretariacie UrzÄ™du Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek  do dnia 13.10.2016 r. do godz. 12.00, lub przesÅ‚ać drogÄ… pocztowÄ… na powyższy adres.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

  1. IV.              Warunki pÅ‚atnoÅ›ci

Rozliczenie transakcji nastÄ…pi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku i w umowie w ciÄ…gu 30 dni od dnia otrzymania prawidÅ‚owo wystawionej faktury/rachunku przez WykonawcÄ™. PodstawÄ… do wystawienia faktury  bÄ™dzie protokóÅ‚ odbioru zamówienia, podpisany przez ZamawiajÄ…cego i WykonawcÄ™.

  1. V.                 Gwarancja

 

Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ udzielić co najmniej 24 - miesiÄ™cznej gwarancji. Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta ww. asortymentu.

 

  1. VI.              Sposób przygotowania oferty

 

  1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
  2. 2.      Oferta winna być zÅ‚ożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczonÄ… nazwÄ… i adresem ZamawiajÄ…cego oraz z nazwÄ… i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Dostawa i montaż 5 sztuk ulicznych, solarnych lamp hybrydowych w Gminie Brzostek” z zaznaczeniem - Nie otwierać przed godz. 12.00, 13.10.2016 r.
  3. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  4. W przypadku zÅ‚ożenia ofert przez co najmniej dwóch Wykonawców w równych cenach, ZamawiajÄ…cy zwróci siÄ™ z wnioskiem o zÅ‚ożenie ofert dodatkowych.
  5. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  6. CenÄ™ należy podać za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbÄ™dne do zrealizowania zamówienia wynikajÄ…ce wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujÄ™te.
  7. CaÅ‚ość dokumentacji niniejszego postÄ™powania jest dostÄ™pna na stronie internetowej ZamawiajÄ…cego pod adresem:  http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2660||m=9

 

  1. VII.           Kryteria oraz sposób oceny ofert

 

  1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.

 

Punkty w kryterium „cena” zostanÄ… obliczone wedÅ‚ug wzoru:

                               Cmin

Ilość punktów = ------------- x  100 %

                                Cb

      gdzie:

     Cmin – najniższa cena w zÅ‚ożonych ofertach

     Cb – cena badanej oferty

CenÄ… branÄ… pod uwagÄ™ przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjÄ™ caÅ‚oÅ›ci zamówienia.

W trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™ksza iloÅ›ciÄ… punktów.
  2. Z WykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zaÅ‚. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.

 

  1. VIII.        RozstrzygniÄ™cie postÄ™powania

 

O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo lub za pośrednictwem faxu.

 

  1. IX.              Inne postanowienia

 

  1. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z  tego tytuÅ‚u.
  2. Wykonawca może zwrócić siÄ™ do ZamawiajÄ…cego o wyjaÅ›nienie treÅ›ci niniejszego zapytania cenowego. ZamawiajÄ…cy udzieli niezwÅ‚ocznie wyjaÅ›nieÅ„, chyba  że proÅ›ba o wyjaÅ›nienie treÅ›ci wpÅ‚ynęła do niego na mniej niż 3 dni przed terminem skÅ‚adania ofert. 
  3. ZamawiajÄ…cy przekazuje niezwÅ‚ocznie  treść wyjaÅ›nienia na wÅ‚asnej stronie internetowej.

 

  1. X.                 Informacje o sposobie porozumienia siÄ™ ZamawiajÄ…cego z Wykonawcami

 

  1. W postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oÅ›wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje ZamawiajÄ…cy i Wykonawcy bÄ™dÄ… przekazywać pisemnie, faksem (14 6803 025) lub drogÄ… elektronicznÄ…: zamowienia@brzostek.pl, za wyjÄ…tkiem zÅ‚ożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.
  2. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Stanisław Cholewiak, tel. 14 6803 004

 

  1. XI.      ZaÅ‚Ä…czniki:

 

  1. Formularz ofertowy – zaÅ‚. nr 1
  2. Projekt umowy – zaÅ‚. nr 2

 

 

ZAMAWIAJÄ„CY

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 
drukuj pobierz pdf