Wybór najkorzystniejszej oferty
Wyjaśnienia do zapytania cenowego
Brzostek, 07.10.2016 r.
Znak sprawy: IZP.2600.55.2016
ZAMAWIAJÄ„CY: Gmina Brzostek ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek NIP: 871-22-23-191 tel. 14 6803 026, faks 14 6803 025 e-mail: gmina@brzostek.alpha.pl
ZAPYTANIE CENOWE o wartości szacunkowej do 30 000 euro
Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn: Dostawa i montaż 5 sztuk ulicznych, solarnych lamp hybrydowych w Gminie Brzostek.
- I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piÄ™ciu ulicznych autonomicznych solarnych lamp hybrydowych LED o zalecanych parametrach:
1) wysokość słupa min. 6 m ,
2) materiaÅ‚ – ocynkowana stal ,
3) czas pracy lampy, 8 – 14 h/ dzieÅ„ ,
4) oprawa wykonana z aluminium i hartowanego szkła,
5) źródÅ‚o Å›wiatÅ‚a , LED 40 – 60 W (odpowiednik lampy sodowej o mocy100 – 150 W), minimum 4200 lm
6) akumulator żelowy lub AGM 180 Ah – 250 Ah/ 12 V, przystosowanie do pracy w temperaturach od – 25 ° C do + 40 °C,
7) moc panela 2 x min.190-195 W,
8) turbina wiatrowa 300 – 600 W /24V o prÄ™dkoÅ›ci Å‚adowania 2,5 m/s,
9) kontroler zabezpieczający przed przeładowaniem i rozładowaniem,
10) wyÅ‚Ä…cznik zmierzchowo – programowy, sterowanie lampy, regulator solarny, programator czasu pracy lampy
Montaż urządzeń w miejscowościach Gminy Brzostek:
Kamienica Górna – 1 szt.,
Kamienica Dolna – 1 szt.,
Wola Brzostecka – 3 szt.
2. Kody wg CPV: 45 31 61 10 – 9 - instalowanie drogowego sprzÄ™tu oÅ›wietleniowego.
3. Inne elementy zwiÄ…zane z realizacjÄ… zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzÄ… wszystkie prace, usÅ‚ugi i materiaÅ‚y konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiaÅ‚y i urzÄ…dzenia niezbÄ™dne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Podane w opisie parametry wskazano jako zalecane i majÄ… na celu sprecyzowanie oczekiwaÅ„ jakoÅ›ciowych i techniczno – technologicznych ZamawiajÄ…cego. ZamawiajÄ…cy dopuszcza zastosowanie materiaÅ‚ów „równoważnych”, pod warunkiem speÅ‚nienia tego samego poziomu technicznego, jakoÅ›ciowego i technologicznego.
- II. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia – 21 dni od podpisania umowy.
- III. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek do dnia 13.10.2016 r. do godz. 12.00, lub przesłać drogą pocztową na powyższy adres.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- IV. Warunki płatności
Rozliczenie transakcji nastÄ…pi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku i w umowie w ciÄ…gu 30 dni od dnia otrzymania prawidÅ‚owo wystawionej faktury/rachunku przez WykonawcÄ™. PodstawÄ… do wystawienia faktury bÄ™dzie protokóÅ‚ odbioru zamówienia, podpisany przez ZamawiajÄ…cego i WykonawcÄ™.
- V. Gwarancja
Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ udzielić co najmniej 24 - miesiÄ™cznej gwarancji. Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta ww. asortymentu.
- VI. Sposób przygotowania oferty
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
- 2. Oferta winna być zÅ‚ożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczonÄ… nazwÄ… i adresem ZamawiajÄ…cego oraz z nazwÄ… i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Dostawa i montaż 5 sztuk ulicznych, solarnych lamp hybrydowych w Gminie Brzostek” z zaznaczeniem - Nie otwierać przed godz. 12.00, 13.10.2016 r.
- Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- W przypadku zÅ‚ożenia ofert przez co najmniej dwóch Wykonawców w równych cenach, ZamawiajÄ…cy zwróci siÄ™ z wnioskiem o zÅ‚ożenie ofert dodatkowych.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- CenÄ™ należy podać za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbÄ™dne do zrealizowania zamówienia wynikajÄ…ce wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujÄ™te.
- Całość dokumentacji niniejszego postępowania jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2660||m=9
- VII. Kryteria oraz sposób oceny ofert
- Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.
Punkty w kryterium „cena” zostanÄ… obliczone wedÅ‚ug wzoru:
Cmin
Ilość punktów = ------------- x 100 %
Cb
gdzie:
Cmin – najniższa cena w zÅ‚ożonych ofertach
Cb – cena badanej oferty
CenÄ… branÄ… pod uwagÄ™ przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjÄ™ caÅ‚oÅ›ci zamówienia.
W trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™ksza iloÅ›ciÄ… punktów.
- Z WykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zaÅ‚. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.
- VIII. Rozstrzygnięcie postępowania
O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo lub za pośrednictwem faxu.
- IX. Inne postanowienia
- ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytuÅ‚u.
- Wykonawca może zwrócić siÄ™ do ZamawiajÄ…cego o wyjaÅ›nienie treÅ›ci niniejszego zapytania cenowego. ZamawiajÄ…cy udzieli niezwÅ‚ocznie wyjaÅ›nieÅ„, chyba że proÅ›ba o wyjaÅ›nienie treÅ›ci wpÅ‚ynęła do niego na mniej niż 3 dni przed terminem skÅ‚adania ofert.
- Zamawiający przekazuje niezwłocznie treść wyjaśnienia na własnej stronie internetowej.
- X. Informacje o sposobie porozumienia siÄ™ ZamawiajÄ…cego z Wykonawcami
- W postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oÅ›wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje ZamawiajÄ…cy i Wykonawcy bÄ™dÄ… przekazywać pisemnie, faksem (14 6803 025) lub drogÄ… elektronicznÄ…: zamowienia@brzostek.pl, za wyjÄ…tkiem zÅ‚ożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.
- Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Stanisław Cholewiak, tel. 14 6803 004
- XI. Załączniki:
- Formularz ofertowy – zaÅ‚. nr 1
- Projekt umowy – zaÅ‚. nr 2
ZAMAWIAJÄ„CY
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
|