Zawiadomienie o wyborze oferty
Gmina Brzostek Brzostek, 10.08.2017 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek Zapytanie ofertowe numer IZP.2600.77.2017 Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn.:
Gmina Brzostek ul. Rynek 1 39-230 Brzostek NIP: 872-22-23-191 REGON: 851661085 e-mail: zamowienia@brzostek.pl tel./fax 14 680 30 26, 14 680 30 25
„Modernizacja infrastruktury sportowej we wsi Siedliska Bogusz”.
1) wykonanie 80 m ogrodzenia panelowego z prętów na słupkach stalowych (rozstaw 2,5 m) o wys. 1 m., furtki na słupkach z profilu 60x40 mm szerokości 1 m i wysokości 1m, bramy ogrodzeniowej dwuskrzydłowej 4m x 1m, 2) wykonanie 36 m piłkochwytu z siatki na słupkach stalowych o rozstawie 3 m z kształtownika 80 x 80 mm, grubości ścianki 4 mm, wzmacnianych wspornikami, wysokość piłkochwytu 4 m, 3) dostawę i montaż dwóch wiat dla zawodników rezerwowych (8 miejsc), o konstrukcji z profili stalowych ocynkowanych, pokrytych płytą z poliwęglany. Ławka z pojedynczych siedzisk plastikowych, 4) dostawę i montaż trzech trybun boiskowych modułowych, 2 rzędowych – 18 miejsc, wykonanych z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych. Krzesełka z tworzywa odporne na czynniki atmosferyczne, podesty wykonane z krat zgrzewanych ocynkowanych. Bariera ochronna z rur ocynkowanych wysokości 110 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
- posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie – w załączniku nr 1.
1) treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania cenowego; 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę; 3) oferta musi być złożona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej; 4) oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem; 5) oferta winna być podpisana przez osobę do tego upoważnioną (która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z CEIDG lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym); 6) kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7) wszelkie poprawki i zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę; 8) oferta oraz wszelkie oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, zaleca się aby były sporządzone zgodnie z tymi wzorami; 9) oferta powinna być spięta w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek; 10) koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
1) formularz oferty - załącznik nr 1 do Zapytania, 2) kosztorys ofertowy – załącznik nr 4 do Zapytania.
Ostateczny termin realizacji zamówienia – do 19 września 2017 r.
Wykonawca zobowiązuje się udzielić pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na okres 60 miesięcy, liczony od daty końcowego, bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 5).
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Punkty będą przyznawane wg wzoru: cena oferowana najniższa c = -------------------------------- x 100 cena oferty badanej
- oczywiste omyłki pisarskie, - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; - inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
a) odwołania postępowania w każdym czasie; b) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy; c) unieważnienie postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, bez podania przyczyny. W przypadkach, o których mowa wyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze, jak też nie przysługuje zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, zamieści informację o jej wyborze na swojej stronie internetowej na której umieszczone zostało zapytanie cenowe, oraz wyśle ją do każdego z wykonawców, którzy złożyli ofertę.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się dokładnie z treścią dokumentu. Wykonawca ponosi ryzyko przedłożenia oferty nie w pełni spełniającej wymagania określone w zapytaniu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT. 2) Terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególności związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia oraz będące następstwem tych zdarzeń przerwy w dostawie energii elektryczne. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 4) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. O wprowadzonych zmianach niezwłocznie poinformuje na swojej stronie internetowej.
Załączniki:
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski | |