Zawiadomienie o unieważnieniu
Gmina Brzostek Brzostek, dnia 04.09.2017 r.
ul. Rynek 1, 38-230 Brzostek
tel./fax (14) 68-03-026, (14) 68-03-025
REGON 851661085, NIP 872-22-23-191
Znak sprawy: IZP.2600.81.2017
ZAPYTANIE CENOWE
Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac geodezyjnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.
PostÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartoÅ›ci poniżej 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Lp.
|
Przedmiot zamówienia
|
1.
|
Zadanie nr 1: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 328/1, 319 (droga gminna na zbiorniki) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 129/2, 126, 120, 235, 313, 314, 327, 326/2 oraz ozn. nr ewid 112/4, 114/2, 114/1, 118, 329, 330 poÅ‚ożonych w m. Grudna Górna, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
2.
|
Zadanie nr 2: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 221 (droga gminna na RzoÅ„cÄ™) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 181, 183, 184, 186, 187, 222 oraz ozn. nr ewid. 246, 248, 249, 250, 251, 252 poÅ‚ożonych w m. Klecie, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
3.
|
Zadanie nr 3: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 372 (droga gminna na PorÄ™by) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 370, 371, 369/2, 365/1 poÅ‚ożonych w m. Klecie , Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
4.
|
Zadanie nr 4: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 710 (droga gminna na WÄ…sika) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 709, 708, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 oraz ozn. nr ewid. 786, 785, 783, 776, 775, 773poÅ‚ożonych w m. Kamienica Górna, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
5.
|
Zadanie nr 5: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 412 (droga gminna na FortunÄ™) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 414, 413, 411/5, 411/6, 411/1 oraz ozn. nr ewid 415, 416, 418 poÅ‚ożonych w m. Siedliska-Bogusz, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
- Wykonawca zobowiąże siÄ™ że w okresie trzech lat, liczÄ…c od dnia przekazania ZamawiajÄ…cemu przedmiotu zamówienia do bezpÅ‚atnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez ZamawiajÄ…cego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.
- Termin wykonania caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia do 30 listopada 2017 r.
- Rozliczenie transakcji nastÄ…pi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku
i w umowie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę.
- Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - Wykonawca wystawi maksymalnie 5 faktur, po jednej dla każdego zadania.
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
- 7. Oferta winna być zÅ‚ożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczonÄ… nazwÄ… i adresem ZamawiajÄ…cego oraz z nazwÄ… i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Wykonanie usÅ‚ug z zakresu prac geodezyjnych nieruchomoÅ›ci poÅ‚ożonych na terenie Gminy Brzostek” z zaznaczeniem - nie otwierać przed godz. 12.15, 11 wrzeÅ›nia 2017 r.
- Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- W przypadku, gdy nie bÄ™dzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglÄ™du na to, że zostaÅ‚y zÅ‚ożone oferty o takiej samej cenie, ZamawiajÄ…cy wezwie wykonawców, którzy zÅ‚ożyli te oferty do zÅ‚ożenia w terminie okreÅ›lonym przez ZamawiajÄ…cego ofert dodatkowych.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- CenÄ™ należy podać za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe zgodnie z drukiem formularza ofertowego stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbÄ™dne do zrealizowania zamówienia wynikajÄ…ce wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujÄ™te.
- Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, w terminie do dnia 11.09.2017 r. do godziny 12:00.
ZamawiajÄ…cy dokona otwarcia ofert w dniu 11.09.2017 o godz. 12:15 w swojej siedzibie (sala konferencyjna, biuro nr 5/parter).
- Dodatkowych informacji udziela: Halina Furman tel. 14 680 30 05.
- Kryterium wyboru ofert:
1) przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.
Punkty w kryterium „cena” zostanÄ… obliczone wedÅ‚ug wzoru:
Cmin
Ilość punktów = ------------- x 100 %
Cb
gdzie:
Cmin – najniższa cena w zÅ‚ożonych ofertach
Cb – cena badanej oferty
CenÄ… branÄ… pod uwagÄ™ przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjÄ™ caÅ‚oÅ›ci zamówienia.
2) w trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3) za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™ksza iloÅ›ciÄ… punktów.
4) z WykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zaÅ‚. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postÄ™powania ZamawiajÄ…cy poinformuje wszystkich Wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia w formie elektronicznej, faksu lub papierowej.
- ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytuÅ‚u,
b) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
ZamawiajÄ…cy
z up. Burmistrza
mgr Adam KostrzÄ…b
Zastępca Burmistrza
załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa Wykonawcy:………………………………………………………..
Adres Wykonawcy:…………………………………………………………
Nr faksu:……………………Nr telefonu:………………………………….
E-mail:………………….strona internetowa:………………………….....
Nr REGON:……………………..Nr NIP:……………………………………
UrzÄ…d Miejski w Brzostku
ul. Rynek 1
39-230Brzostek
W odpowiedzi na zapytanie cenowe oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego na: wykonanie usÅ‚ug z zakresu prac geodezyjnych nieruchomoÅ›ci poÅ‚ożonych na terenie Gminy Brzostek.
- ZapoznaliÅ›my siÄ™ z wymaganiami ZamawiajÄ…cego, dotyczÄ…cymi przedmiotu zamówienia, zamieszczonymi w zapytaniu cenowym i nie wnosimy żadnych zastrzeżeÅ„.
- Oferujemy wykonanie niniejszego zamówienia za cenÄ™:
Lp.
|
Przedmiot zamówienia
|
Kwota netto
|
Kwota brutto
|
1.
|
Zadanie nr 1: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 328/1, 319 (droga gminna na zbiorniki) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 129/2, 126, 120, 235, 313, 314, 327, 326/2 oraz ozn. nr ewid 112/4, 114/2, 114/1, 118, 329, 330 poÅ‚ożonych w m. Grudna Górna, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej
|
|
|
2.
|
Zadanie nr 2: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 221 (droga gminna na RzoÅ„cÄ™)z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 181, 183, 184, 186, 187, 222 oraz ozn. nr ewid. 246, 248, 249, 250, 251, 252 poÅ‚ożonych w m. Klecie, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
|
|
3.
|
Zadanie nr 3: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 372 (droga gminna na PorÄ™by) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 370, 371, 369/2, 365/1 poÅ‚ożonych w m. Klecie , Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
|
|
4.
|
Zadanie nr 4: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 710 (droga gminna na WÄ…sika) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 709, 708, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 oraz ozn. nr ewid. 786, 785, 783, 776, 775, 773poÅ‚ożonych w m. Kamienica Górna, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
|
|
5.
|
Zadanie nr 5: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 412 (droga gminna na FortunÄ™) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 414, 413, 411/5, 411/6, 411/1 oraz ozn. nr ewid 415, 416, 418 poÅ‚ożonych w m. Siedliska-Bogusz, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
|
|
|
|
RAZEM:
|
………….
|
………......
|
- Wartość caÅ‚oÅ›ci zamówienia wynosi brutto:………………………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie:……………………………………………………………………………..).
- Nazwa banku i nr rachunku bankowego do rozliczeń z Zamawiającym:
…………………………………………………………………………………………………..
- Cena Å‚Ä…czna za wykonanie przedmiotu zamówienia jest sumÄ… wartoÅ›ci wynikajÄ…cych z wyceny poszczególnych zleceÅ„ wymieniowych w powyższej tabeli cennika usÅ‚ug.
- Oświadczamy, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.
- OÅ›wiadczamy, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadajÄ… wymagane przepisami prawa uprawnienia niezbÄ™dne do realizacji przedmiotu zamówienia.
- Oświadczamy, że:
a) przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do 30.11.2017 r.
b) zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na warunkach określonych w zapytaniu, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
c) akceptujemy 14 dniowy okres płatności od terminu złożenia faktury/rachunku po pozytywnym protokole odbioru,
d) zobowiÄ…zujemy siÄ™ w okresie trzech lat liczÄ…c od dnia przekazania, ZamawiajÄ…cemu przedmiotu zamówienia do bezpÅ‚atnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez ZamawiajÄ…cego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.
……………………….. ………….……………………………………………………
(miejscowość, data) (pieczęć imienna i podpis osób uprawnionych do skÅ‚adania oÅ›wiadczeÅ„ woli w imieniu Wykonawcy)
zał. nr 2
PROJEKT UMOWY
zawarta w dniu ……………..……….... w Brzostku pomiÄ™dzy:
GminÄ… Brzostek z siedzibÄ… w Brzostku przy ul. Rynek 1,
reprezentowanÄ… przez:
Wojciecha Staniszewskiego - Burmistrza Brzostku,
zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym,
a
………………………………………………………………………………………...
posiadajÄ…cym siedzibÄ™ w: ……………………………………………………………,
zwanym dalej WykonawcÄ…,
reprezentowanym przez:
………………………………………
………………………………………
w rezultacie dokonania wyboru oferty w zapytaniu ofertowym, została zawarta umowa następującej treści:
- Przedmiotem umowy jest wykonanie usÅ‚ugi polegajÄ…cej na ustaleniu granicy pomiÄ™dzy dziaÅ‚kami, które stanowiÄ… drogi gminne, poÅ‚ożone na terenie Gminy Brzostek w miejscowoÅ›ciach Grudna Górna, Klecie, Klecie, Kamienica Górna, Siedliska - Bogusz , z dziaÅ‚kami sÄ…siednimi.
- Przedmiot umowy obejmuje:
1) Zadanie nr 1: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 328/1, 319 (droga gminna na zbiorniki) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 129/2, 126, 120, 235, 313, 314, 327, 326/2 oraz ozn. nr ewid 112/4, 114/2, 114/1, 118, 329, 330 poÅ‚ożonych w m. Grudna Górna, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej,
2) Zadanie nr 2: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 221 (droga gminna na RzoÅ„cÄ™)z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 181, 183, 184, 186, 187, 222 oraz ozn. nr ewid. 246, 248, 249, 250, 251, 252 poÅ‚ożonych w m. Klecie, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
3) Zadanie nr 3: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 372 (droga gminna na PorÄ™by) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 370, 371, 369/2, 365/1 poÅ‚ożonych w m. Klecie , Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej..
4) Zadanie nr 4: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 710 (droga gminna na WÄ…sika) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 709, 708, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 oraz ozn. nr ewid. 786, 785, 783, 776, 775, 773poÅ‚ożonych w m. Kamienica Górna, Gm. Brzostek.
5) Zadanie nr 5: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 412 (droga gminna na FortunÄ™) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 414, 413, 411/5, 411/6, 411/1 oraz ozn. nr ewid 415, 416, 418 poÅ‚ożonych w m. Siedliska-Bogusz, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.
- Wykonawca zobowiÄ…zany jest do wykonania prac geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa, z zachowaniem reguÅ‚ okreÅ›lonych w kodeksie etyki zawodowej, przy zachowaniu szczególnej starannoÅ›ci wÅ‚aÅ›ciwej ze wzglÄ™du na zawodowy charakter czynnoÅ›ci, w sposób obiektywny, niezależny i zgodny z postanowieniami niniejszej umowy oraz przyjmowanego zlecenia.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zlecenia do Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1.
- Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ w okresie trzech lat liczÄ…c od dnia przekazania, ZamawiajÄ…cemu przedmiotu zamówienia do bezpÅ‚atnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez ZamawiajÄ…cego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.
§ 3
Strony ustalają następujący termin wykonania całości przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 30.11.2017r.
§ 4
1. Wynagrodzenie za wykonanie całości przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą wynosi łącznie:
brutto …………………..….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………………zÅ‚),
netto ………………………… zÅ‚ (sÅ‚ownie: ………………………………………………………………. zÅ‚),
w tym za:
1) Zadanie nr 1: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),
netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).
2) Zadanie nr 2: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),
netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).
3) Zadanie nr 3: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),
netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).
4) Zadanie nr 4: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),
netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).
5) Zadanie nr 5: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),
netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).
- Ceny jednostkowe za każde zadanie wyszczególnione w § 1 umowy pozostajÄ… niezmienne i zawierajÄ… wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca.
- Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - Wykonawca wystawi maksymalnie 5 faktur, po jednej dla każdego zadania.
- PodstawÄ™ wystawienia przez WykonawcÄ™ faktury, o której mowa w ust. 3 stanowi podpisany przez Strony protokóÅ‚ zdawczo-odbiorczy.
- Faktury bÄ™dÄ… pÅ‚atne w terminie 14 dni od daty ich otrzymania po pozytywnym protokole zdawczo-odbiorczym, na rachunek bankowy Wykonawcy nr …………………………………… oraz po przedÅ‚ożeniu miesiÄ™cznego harmonogramu wykonania prac.
- Za dzień zapłaty strony uznają datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
- WierzytelnoÅ›ci objÄ™te umowÄ… nie mogÄ… być przedmiotem cesji (przelewu) na rzecz osób trzecich.
- Strony postanawiają, że obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne.
- Zamawiający naliczy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za zwÅ‚okÄ™ w wykonaniu przedmiotu umowy – w wysokoÅ›ci 0,5 % Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §4 ust. 1 za każdy dzieÅ„ zwÅ‚oki,
b) za odstÄ…pienie przez ZamawiajÄ…cego od umowy z przyczyn dotyczÄ…cych Wykonawcy – w wysokoÅ›ci 10% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.
- ObowiÄ…zek zapÅ‚aty kary umownej, o której mowa w ust. 2 pkt a) nie bÄ™dzie miaÅ‚ miejsca w przypadku wykazania przez WykonawcÄ™, że z przyczyn zależnych od organów administracji paÅ„stwowej i samorzÄ…dowej oraz sÄ…dów nie byÅ‚ on w stanie wykonać zlecenia w terminie umownym.
- Strony ustalają, że Zamawiający ma prawo potrącenia wierzytelności z tytułu kar umownych lub odszkodowań z należności Wykonawcy a Wykonawca wyraża na to zgodę.
- ZamawiajÄ…cy zapÅ‚aci Wykonawcy karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 10% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto okreÅ›lonego w § 4 ust. 1, za odstÄ…pienie przez WykonawcÄ™ od umowy z przyczyn leżących wyÅ‚Ä…cznie po stronie ZamawiajÄ…cego.
- Jeżeli wysokość szkody przekracza wysokość kar umownych, Zamawiający będzie uprawniony do dochodzenia swoich praw na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu jednej z niżej wymienionych sytuacji, jeżeli:
a) zostanie ogłoszona likwidacja firmy Wykonawcy,
b) w razie wszczÄ™cia postÄ™powania upadÅ‚oÅ›ciowego lub naprawczego Wykonawcy, zajÄ™cia majÄ…tku Wykonawcy w wyniku prowadzonego przeciwko niemu postÄ™powania egzekucyjnego, a także wystÄ…pienia innych okolicznoÅ›ci uniemożliwiajÄ…cych lub ograniczajÄ…cych swobodne wykonywanie przez WykonawcÄ™ jego obowiÄ…zków wynikajÄ…cych z niniejszej umowy,
c) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
d) Wykonawca Å›wiadczy usÅ‚ugi w sposób niezgodny z niniejszÄ… umowÄ…,
e) jeżeli zwÅ‚oka w oddaniu przedmiotu umowy trwa dÅ‚użej niż 14 dni w stosunku odpowiednio do terminu okreÅ›lonego w § 3.
- Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy gdy:
a) ZamawiajÄ…cy odmawia dokonania odbioru przedmiotu umowy bez podania uzasadnienia,
b) Zamawiający nie wywiązuje się z zapłaty faktur w terminie dłuższym niż 14 dni, licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
- Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz powinno zawierać uzasadnienie.
- Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
- W sprawach nieuregulowanych niniejsza umowÄ… majÄ… zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Wykonawca, bez zgody Zamawiającego nie ma prawa przelewu wierzytelności na osobę trzecią.
- W razie powstania sporu zwiÄ…zanego z wykonaniem niniejszej umowy strona kieruje swoje roszczenia do drugiej strony, która jest zobowiÄ…zana ustosunkować siÄ™ w terminie 7 dni od chwili zgÅ‚oszenia roszczeÅ„.
- W razie odmowy uznania roszczeÅ„ lub nie udzielenia odpowiedzi na roszczenie w terminie, o którym mowa wyżej, druga strona jest uprawniona do wystÄ…pienia na drogÄ™ sÄ…dowÄ….
- Spory wynikłe z niniejszej umowy będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- UmowÄ™ sporzÄ…dzono w dwóch jednobrzmiÄ…cych egzemplarzach, po jednym dla ZamawiajÄ…cego i dla Wykonawcy.
- Osobą upoważnioną do kontaktu i odbioru prac objętych zleceniem jest Pani Halina Furman.
- Integralną część umowy stanowią załączniki:
1) Zapytanie ofertowe 2) Oferta Wykonawcy
Wykonawca ZamawiajÄ…cy |