Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
UrzÄ…d Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

WÅ‚adze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygniÄ™te »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Åšrodowiska »

Organizacje pozarzÄ…dowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

BiaÅ‚a KsiÄ™ga BezpieczeÅ„stwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

NieodpÅ‚atne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 000 euro: Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac geodezyjnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.

Zawiadomienie o unieważnieniu

 


 

 

Gmina Brzostek                                                                                            Brzostek, dnia 04.09.2017 r.

ul. Rynek 1, 38-230 Brzostek

tel./fax (14) 68-03-026, (14) 68-03-025

REGON 851661085, NIP 872-22-23-191

                                  

Znak sprawy: IZP.2600.81.2017                                                       

ZAPYTANIE CENOWE

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac geodezyjnych
nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.

PostÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartoÅ›ci poniżej 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Lp.

Przedmiot zamówienia

1.

Zadanie nr 1: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 328/1, 319 (droga gminna na zbiorniki) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 129/2, 126, 120, 235, 313, 314, 327, 326/2  oraz ozn. nr ewid 112/4, 114/2, 114/1, 118, 329, 330 poÅ‚ożonych w m. Grudna Górna, Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

2.

Zadanie nr 2: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 221 (droga gminna na RzoÅ„cÄ™)                     z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 181, 183, 184, 186, 187, 222 oraz ozn. nr ewid. 246, 248, 249, 250, 251, 252 poÅ‚ożonych w m. Klecie, Gm. Brzostek  wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

3.

Zadanie nr 3: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 372   (droga gminna na PorÄ™by)                  z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 370, 371, 369/2, 365/1 poÅ‚ożonych w m. Klecie , Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

4.

Zadanie nr 4: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 710  (droga gminna na WÄ…sika)  z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 709, 708, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 oraz  ozn. nr ewid. 786, 785, 783, 776, 775, 773poÅ‚ożonych w m. Kamienica Górna, Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

5.

Zadanie nr 5: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 412  (droga gminna na FortunÄ™)                     z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 414, 413, 411/5, 411/6, 411/1 oraz  ozn. nr ewid  415, 416, 418 poÅ‚ożonych w m. Siedliska-Bogusz, Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

  1. Wykonawca zobowiąże siÄ™  Å¼e w okresie trzech lat, liczÄ…c od dnia przekazania ZamawiajÄ…cemu przedmiotu zamówienia do bezpÅ‚atnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez ZamawiajÄ…cego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.
  2. Termin wykonania caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia do 30 listopada 2017 r.
  3. Rozliczenie transakcji nastÄ…pi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku
    i w umowie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę.
  4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - Wykonawca wystawi maksymalnie 5 faktur, po jednej dla każdego zadania.
  5. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
  6. 7.        Oferta winna być zÅ‚ożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczonÄ… nazwÄ… i adresem ZamawiajÄ…cego oraz z nazwÄ… i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Wykonanie usÅ‚ug z zakresu prac geodezyjnych nieruchomoÅ›ci poÅ‚ożonych na terenie Gminy Brzostek” z zaznaczeniem - nie otwierać przed godz. 12.15, 11 wrzeÅ›nia 2017 r.
  7. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  8. W przypadku, gdy nie bÄ™dzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglÄ™du na to, że zostaÅ‚y zÅ‚ożone oferty o takiej samej cenie, ZamawiajÄ…cy wezwie wykonawców, którzy zÅ‚ożyli te oferty do zÅ‚ożenia w terminie okreÅ›lonym przez ZamawiajÄ…cego ofert dodatkowych.
  9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  10. CenÄ™ należy podać za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe zgodnie z drukiem formularza ofertowego stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbÄ™dne do zrealizowania zamówienia wynikajÄ…ce wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujÄ™te.
  11. Miejsce i termin skÅ‚adania i otwarcia ofert: OfertÄ™ należy zÅ‚ożyć w nieprzejrzystym, zamkniÄ™tym opakowaniu w siedzibie ZamawiajÄ…cego: UrzÄ…d Miejski w Brzostku,  ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, w terminie do dnia 11.09.2017 r. do godziny 12:00.

ZamawiajÄ…cy dokona otwarcia ofert w dniu 11.09.2017 o godz. 12:15 w swojej siedzibie (sala konferencyjna, biuro nr 5/parter).

  1. Dodatkowych informacji udziela: Halina Furman tel. 14 680 30 05.
  2. Kryterium wyboru ofert:

1)      przy wyborze i ocenie oferty ZamawiajÄ…cy kierować siÄ™ bÄ™dzie nastÄ™pujÄ…cym kryterium: cena 100%.

Punkty w kryterium „cena” zostanÄ… obliczone wedÅ‚ug wzoru:

                                      Cmin

Ilość punktów = ------------- x  100 %

                                       Cb

       gdzie:

       Cmin – najniższa cena w zÅ‚ożonych ofertach

       Cb – cena badanej oferty

CenÄ… branÄ… pod uwagÄ™ przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjÄ™ caÅ‚oÅ›ci zamówienia.

2)      w trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

3)      za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™ksza iloÅ›ciÄ… punktów.

4)      z WykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zaÅ‚. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postÄ™powania ZamawiajÄ…cy poinformuje wszystkich Wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia w formie elektronicznej, faksu lub papierowej.
  2. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo do:

a)      unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z  tego tytuÅ‚u,

b)      nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,

c)      pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

ZamawiajÄ…cy

                                                                                                                      z up. Burmistrza

mgr Adam KostrzÄ…b

Zastępca Burmistrza


 zaÅ‚Ä…cznik nr 1

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Nazwa Wykonawcy:………………………………………………………..

Adres Wykonawcy:…………………………………………………………

Nr faksu:……………………Nr telefonu:………………………………….

E-mail:………………….strona internetowa:………………………….....

Nr REGON:……………………..Nr NIP:……………………………………

 

 

                                                                                                          UrzÄ…d Miejski w Brzostku

                                                                                                          ul. Rynek 1

39-230Brzostek

 

W odpowiedzi na zapytanie cenowe oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego na: wykonanie usÅ‚ug z zakresu prac geodezyjnych nieruchomoÅ›ci poÅ‚ożonych na terenie Gminy Brzostek.

  1. ZapoznaliÅ›my siÄ™ z wymaganiami ZamawiajÄ…cego, dotyczÄ…cymi przedmiotu zamówienia, zamieszczonymi w zapytaniu cenowym i nie wnosimy żadnych zastrzeżeÅ„.
  2. Oferujemy wykonanie niniejszego zamówienia za cenÄ™:

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Kwota  netto

Kwota brutto

1.

Zadanie nr 1: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 328/1, 319 (droga gminna na zbiorniki) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 129/2, 126, 120, 235, 313, 314, 327, 326/2  oraz ozn. nr ewid 112/4, 114/2, 114/1, 118, 329, 330 poÅ‚ożonych w m. Grudna Górna, Gm. Brzostek wraz ze sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej

 

 

2.

Zadanie nr 2: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 221 (droga gminna na RzoÅ„cÄ™)z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 181, 183, 184, 186, 187, 222 oraz ozn. nr ewid. 246, 248, 249, 250, 251, 252 poÅ‚ożonych w m. Klecie, Gm. Brzostek  wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

 

 

3.

Zadanie nr 3: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 372   (droga gminna na PorÄ™by) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 370, 371, 369/2, 365/1 poÅ‚ożonych w m. Klecie , Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

 

 

4.

Zadanie nr 4: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 710  (droga gminna na WÄ…sika)  z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 709, 708, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 oraz  ozn. nr ewid. 786, 785, 783, 776, 775, 773poÅ‚ożonych w m. Kamienica Górna, Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

 

 

5.

Zadanie nr 5: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 412  (droga gminna na FortunÄ™) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 414, 413, 411/5, 411/6, 411/1 oraz  ozn. nr ewid  415, 416, 418 poÅ‚ożonych w m. Siedliska-Bogusz, Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

 

 

 

RAZEM:

………….

………......

 

  1. Wartość caÅ‚oÅ›ci zamówienia wynosi brutto:………………………….. zÅ‚       (sÅ‚ownie:……………………………………………………………………………..).
    1. Nazwa banku i nr rachunku bankowego do rozliczeń z Zamawiającym:

…………………………………………………………………………………………………..

  1. Cena Å‚Ä…czna za wykonanie przedmiotu zamówienia jest sumÄ… wartoÅ›ci wynikajÄ…cych z wyceny poszczególnych zleceÅ„ wymieniowych w powyższej tabeli cennika usÅ‚ug.
  2. Oświadczamy, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.
  3. OÅ›wiadczamy, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadajÄ… wymagane przepisami prawa uprawnienia niezbÄ™dne do realizacji przedmiotu zamówienia.
  4. Oświadczamy, że:

a)      przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do 30.11.2017 r.

b)      zobowiÄ…zujemy siÄ™, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na warunkach okreÅ›lonych w zapytaniu, w miejscu i terminie wyznaczonym przez ZamawiajÄ…cego,

c)      akceptujemy 14 dniowy okres pÅ‚atnoÅ›ci od terminu zÅ‚ożenia faktury/rachunku po pozytywnym protokole odbioru,

d)      zobowiÄ…zujemy siÄ™ w okresie trzech lat liczÄ…c od dnia przekazania, ZamawiajÄ…cemu przedmiotu zamówienia do bezpÅ‚atnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez ZamawiajÄ…cego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.

 

 

 

 

………………………..                                                   ………….……………………………………………………

(miejscowość, data)                                                                          (pieczęć imienna i podpis osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)

 

 

 

 

zał. nr 2

PROJEKT UMOWY

zawarta w dniu ……………..……….... w Brzostku pomiÄ™dzy:

GminÄ… Brzostek z siedzibÄ… w Brzostku przy ul. Rynek 1,

reprezentowanÄ… przez:

Wojciecha Staniszewskiego - Burmistrza Brzostku,

zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym,

a

………………………………………………………………………………………...

posiadajÄ…cym siedzibÄ™ w: ……………………………………………………………,

zwanym dalej WykonawcÄ…,

reprezentowanym przez:

………………………………………

………………………………………

w rezultacie dokonania wyboru oferty w zapytaniu ofertowym, została zawarta umowa następującej treści:

  • § 1
  1. Przedmiotem umowy jest wykonanie usÅ‚ugi polegajÄ…cej na ustaleniu granicy pomiÄ™dzy dziaÅ‚kami, które  stanowiÄ… drogi gminne, poÅ‚ożone na terenie Gminy Brzostek w miejscowoÅ›ciach Grudna Górna, Klecie, Klecie, Kamienica Górna, Siedliska - Bogusz , z dziaÅ‚kami sÄ…siednimi.
  2. Przedmiot umowy obejmuje:

1)      Zadanie nr 1: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 328/1, 319 (droga gminna na zbiorniki) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 129/2, 126, 120, 235, 313, 314, 327, 326/2  oraz ozn. nr ewid 112/4, 114/2, 114/1, 118, 329, 330 poÅ‚ożonych w m. Grudna Górna, Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej,

2)      Zadanie nr 2: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 221 (droga gminna na RzoÅ„cÄ™)z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 181, 183, 184, 186, 187, 222 oraz ozn. nr ewid. 246, 248, 249, 250, 251, 252 poÅ‚ożonych w m. Klecie, Gm. Brzostek  wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

3)      Zadanie nr 3: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 372   (droga gminna na PorÄ™by) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 370, 371, 369/2, 365/1 poÅ‚ożonych w m. Klecie , Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej..

4)      Zadanie nr 4: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 710  (droga gminna na WÄ…sika)  z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 709, 708, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 oraz  ozn. nr ewid. 786, 785, 783, 776, 775, 773poÅ‚ożonych w m. Kamienica Górna, Gm. Brzostek.

5)      Zadanie nr 5: ustalenie granicy dziaÅ‚ki ozn. nr ewid. 412  (droga gminna na FortunÄ™) z dziaÅ‚kami ozn. nr ewid. 414, 413, 411/5, 411/6, 411/1 oraz  ozn. nr ewid  415, 416, 418 poÅ‚ożonych w m. Siedliska-Bogusz, Gm. Brzostek wraz ze  sporzÄ…dzeniem operatu pomiarowego i dokumentacji geodezyjno – prawnej.

  1. Wykonawca zobowiÄ…zany jest do wykonania prac geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa, z zachowaniem reguÅ‚ okreÅ›lonych w kodeksie etyki zawodowej, przy zachowaniu szczególnej starannoÅ›ci wÅ‚aÅ›ciwej ze wzglÄ™du na zawodowy charakter czynnoÅ›ci, w sposób obiektywny, niezależny i zgodny z postanowieniami niniejszej umowy oraz przyjmowanego zlecenia.
  2. Wykonawca zobowiÄ…zany jest do dostarczenia przedmiotu zlecenia do Referatu Mienia Komunalnego i Ochrony Åšrodowiska UrzÄ™du Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1.
  3. Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ w okresie trzech lat liczÄ…c od dnia przekazania, ZamawiajÄ…cemu przedmiotu zamówienia do bezpÅ‚atnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez ZamawiajÄ…cego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.

§ 3

Strony ustalajÄ… nastÄ™pujÄ…cy termin wykonania caÅ‚oÅ›ci przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 30.11.2017r.

§ 4

1.  Wynagrodzenie za wykonanie caÅ‚oÅ›ci przedmiotu umowy zgodnie ze zÅ‚ożonÄ… ofertÄ… wynosi Å‚Ä…cznie:

brutto …………………..….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………………zÅ‚),

netto ………………………… zÅ‚ (sÅ‚ownie: ………………………………………………………………. zÅ‚),

     w tym za:

1)      Zadanie nr 1: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),

                      netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).

2)      Zadanie nr 2: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),

                      netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).

3)      Zadanie nr 3: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),

                      netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).

4)      Zadanie nr 4: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),

                      netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).

5)      Zadanie nr 5: brutto …………. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚),

                      netto ………….. zÅ‚ (sÅ‚ownie: …………………………………………………………. zÅ‚).

  1. Ceny jednostkowe za każde zadanie wyszczególnione w § 1 umowy pozostajÄ… niezmienne i zawierajÄ… wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca.
  2. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - Wykonawca wystawi maksymalnie 5 faktur, po jednej dla każdego zadania.
  3. PodstawÄ™ wystawienia przez WykonawcÄ™ faktury, o której mowa w ust. 3 stanowi podpisany przez Strony protokóÅ‚ zdawczo-odbiorczy.
  4. Faktury bÄ™dÄ… pÅ‚atne w terminie 14 dni od daty ich otrzymania po pozytywnym protokole zdawczo-odbiorczym, na rachunek bankowy Wykonawcy nr …………………………………… oraz po przedÅ‚ożeniu miesiÄ™cznego harmonogramu wykonania prac.
    1. Za dzień zapłaty strony uznają datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.
    2. WierzytelnoÅ›ci objÄ™te umowÄ… nie mogÄ… być przedmiotem cesji (przelewu) na rzecz osób trzecich.
  • § 5
  1. Strony postanawiają, że obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne.
  2. Zamawiający naliczy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a)      za zwÅ‚okÄ™ w wykonaniu przedmiotu umowy – w wysokoÅ›ci 0,5 % Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §4 ust. 1 za każdy dzieÅ„ zwÅ‚oki,

b)      za odstÄ…pienie przez ZamawiajÄ…cego od umowy z przyczyn dotyczÄ…cych Wykonawcy – w wysokoÅ›ci 10% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1.

  1. ObowiÄ…zek zapÅ‚aty kary umownej, o której mowa w ust. 2 pkt a) nie bÄ™dzie miaÅ‚ miejsca w przypadku wykazania przez WykonawcÄ™, że z przyczyn zależnych od organów administracji paÅ„stwowej i samorzÄ…dowej oraz sÄ…dów nie byÅ‚ on w stanie wykonać zlecenia w terminie umownym.
  2. Strony ustalają, że Zamawiający ma prawo potrącenia wierzytelności z tytułu kar umownych lub odszkodowań z należności Wykonawcy a Wykonawca wyraża na to zgodę.
  3. ZamawiajÄ…cy zapÅ‚aci Wykonawcy karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 10% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto okreÅ›lonego w § 4 ust. 1, za odstÄ…pienie przez WykonawcÄ™ od umowy z przyczyn leżących wyÅ‚Ä…cznie po stronie ZamawiajÄ…cego.
  4. Jeżeli wysokość szkody przekracza wysokość kar umownych, ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie uprawniony do dochodzenia swoich praw na zasadach okreÅ›lonych w Kodeksie cywilnym.
  • § 6
  1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu jednej z niżej wymienionych sytuacji, jeżeli:

a)        zostanie ogÅ‚oszona likwidacja firmy Wykonawcy,

b)        w razie wszczÄ™cia postÄ™powania upadÅ‚oÅ›ciowego lub naprawczego Wykonawcy, zajÄ™cia majÄ…tku Wykonawcy w wyniku prowadzonego przeciwko niemu postÄ™powania egzekucyjnego, a także wystÄ…pienia innych okolicznoÅ›ci uniemożliwiajÄ…cych lub ograniczajÄ…cych swobodne wykonywanie przez WykonawcÄ™ jego obowiÄ…zków wynikajÄ…cych z niniejszej umowy,

c)        zostanie wydany nakaz zajÄ™cia majÄ…tku Wykonawcy,

d)        Wykonawca Å›wiadczy usÅ‚ugi w sposób niezgodny z niniejszÄ… umowÄ…,

e)        jeżeli zwÅ‚oka w oddaniu przedmiotu umowy trwa dÅ‚użej  niż 14 dni w stosunku odpowiednio do terminu okreÅ›lonego w § 3.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy gdy:

a)      ZamawiajÄ…cy odmawia dokonania odbioru przedmiotu umowy bez podania uzasadnienia,

b)      ZamawiajÄ…cy nie wywiÄ…zuje siÄ™ z zapÅ‚aty faktur w terminie dÅ‚uższym niż 14 dni, liczÄ…c od daty otrzymania faktury przez ZamawiajÄ…cego.

  1. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz powinno zawierać uzasadnienie.
  • § 7
  1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejsza umowÄ… majÄ… zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  3. Wykonawca, bez zgody Zamawiającego nie ma prawa przelewu wierzytelności na osobę trzecią.
  4. W razie powstania sporu zwiÄ…zanego z wykonaniem niniejszej umowy strona kieruje swoje roszczenia do drugiej strony, która jest zobowiÄ…zana ustosunkować siÄ™ w terminie 7 dni od chwili zgÅ‚oszenia roszczeÅ„.
  5. W razie odmowy uznania roszczeÅ„ lub nie udzielenia odpowiedzi na roszczenie w terminie, o którym mowa wyżej, druga strona jest uprawniona do wystÄ…pienia na drogÄ™ sÄ…dowÄ….
  6. Spory wynikłe z niniejszej umowy będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  7. UmowÄ™ sporzÄ…dzono w dwóch jednobrzmiÄ…cych egzemplarzach, po jednym dla ZamawiajÄ…cego i dla Wykonawcy.
  8. Osobą upoważnioną do kontaktu i odbioru prac objętych zleceniem jest Pani Halina Furman.
  9. IntegralnÄ… część umowy stanowiÄ… zaÅ‚Ä…czniki:      
     1) Zapytanie ofertowe      
     2) Oferta Wykonawcy     

 

Wykonawca                                                                                                                          ZamawiajÄ…cy

 
drukuj pobierz pdf