Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 21. 03. 2016 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
Znak sprawy: IZP.271.2.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.),
zwaną dalej ustawą, informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego na następujące zamówienie:
„WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH – TRANSPORT
WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2016 ROK”
jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
Firma Transportowo- Usługowa Jan Dziedzic, Bukowa 42, 39-230 Brzostek
Wartość wybranej oferty brutto:
a) transport 1 t/km - 0,12 zł brutto
b) 1 godz. pracy samochodu – 28,29 zł brutto
c) transport 1m3/km - 1,05 zł brutto
d) 1 m3 kruszywa:
1) kruszywo 0-31,5 mm – 29,52 zł brutto
2) kruszywo 16 - 63mm 60,27 zł brutto
3) kruszywo kruszone 0-31,5 mm – 63,96 zł brutto
4) kruszywo łamane – mieszanka 0-31,5 mm - 83,64 zł brutto
Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach).
Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu:
Lp.
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Punktacja przyznana w kryterium cena ofertowa (95%)
|
Punktacja przyznana w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) (5%)
|
Łączna ilość punktów przyznanych ofercie
|
1.
|
Załadunek Usługi Handel
Joanna Gałuszka
Jaworze Dolne 9A
39-223 Strzegocice
|
79,16 pkt
|
5 pkt
|
84,16 pkt
|
2.
|
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
Marcin Moraniec
Jaźwiny 103, 39-215 Czarna
|
83,81 pkt
|
5 pkt
|
88,81 pkt
|
3.
|
Ślusarstwo
Produkcja Handel Usługi
Władysław Radzik
39-218 Straszęcin 9A
|
66,62 pkt
|
5 pkt
|
71,62 pkt
|
4.
|
Firma Handlowo-Usługowa
LIGĘZKA
Grzegorz Ligęzka
39-223 Strzegocice 110 D
|
83,55 pkt
|
5 pkt
|
88,55 pkt
|
5.
|
Firma Transportowo- Usługowa
Jan Dziedzic
Bukowa 42, 39-230 Brzostek
|
88,79 pkt
|
5 pkt
|
93,79 pkt
|
Zamawiający
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium cena
Nr
oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium cena ofertowa
|
Razem
|
1
|
Załadunek Usługi Handel
Joanna Gałuszka
Jaworze Dolne 9A
39-223 Strzegocice
|
a) transport 1 t/km
0,10 zł
------------x 95 x 5% = 4,32
0,11 zł
b) za 1 godz. pracy samochodu
28,29 zł
------------x 95 x 5% = 4,20
31,98 zł
c) za transport 1 m3/km
0,98 zł
------------x 95 x 20% = 15,14
1,23 zł
d) za 1m3 kruszywa:
1)1m3 kruszywa naturalnego 0-31,5 mm
29,52 zł
------------x 95 x15 % = 10,06
41,82 zł
2) 1m3 kruszywa 16-63 mm
60,27 zł
------------ x 95 x10 % = 8,46
67,65 zł
3) 1m3 kruszywa kruszonego 0-31,5mm
63,96 zł
------------ x 95 x 25% = 22,45
67,65 zł
4) 1m3 klińca 0-32,0 mm
65,39 zł
------------x 95 x 20 % = 14,53
85,48 zł
|
79,16
|
2
|
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
Marcin Moraniec
Jaźwiny 103, 39-215 Czarna
|
a) transport 1 t/km
0,10 zł
------------ x 95 x 5% = 4,75
0,10 zł
b) za 1 godz. pracy samochodu
28,29 zł
------------x 95 x 5% = 4,48
30,00 zł
c) za transport 1 m3/km
0,98 zł
------------x 95 x 20% = 15,02
1,24 zł
d) za 1m3 kruszywa:
1)1m3 kruszywa naturalnego 0-31,5 mm
29,52 zł
------------x 95 x15 % = 10,21
41,21 zł
2) 1m3 kruszywa 16-63 mm
60,27 zł
------------ x 95 x10 % = 8,07
70,97 zł
3) 1m3 kruszywa kruszonego 0-31,5mm
63,96 zł
------------ x 95 x 25% = 22,28
68,17 zł
4) 1m3 klińca 0-32,0 mm
65,39 zł
------------x 95 x 20 % = 19,00
65,39 zł
|
83,81
|
3
|
Ślusarstwo
Produkcja Handel Usługi
Władysław Radzik
39-218 Straszęcin 9A
|
a) transport 1 t/km
0,10 zł
------------x 95 x 5% = 0,43
1,11 zł
b) za 1 godz. pracy samochodu
28,29 zł
------------x 95 x 5% = 4,55
29,52 zł
c) za transport 1 m3/km
0,98 zł
------------x 95 x 20% = 15,91
1,17 zł
d) za 1m3 kruszywa:
1)1m3 kruszywa naturalnego 0-31,5 mm
29,52 zł
------------x 95 x15 % = 0,11
41,20 zł
2) 1m3 kruszywa 16-63 mm
60,27 zł
------------ x 95 x10 % = 8,03
71,34 zł
3) 1m3 kruszywa kruszonego 0-31,5mm
63,96 zł
------------ x 95 x 25% = 22,05
68,88 zł
4) 1m3 klińca 0-32,0 mm
65,39 zł
------------x 95 x 20 % = 15,54
79,95 zł
|
66,62
|
4.
|
Firma Handlowo-Usługowa
LIGĘZKA
Grzegorz Ligęzka
39-223 Strzegocice 110 D
|
a) transport 1 t/km
0,10 zł
------------x 95 x 5% = 3,96
0,12 zł
b) za 1 godz. pracy samochodu
28,29 zł
------------x 95 x 5% = 4,37
30,75 zł
c) za transport 1 m3/km
0,98 zł
------------x 95 x 20% = 19,00
0,98 zł
d) za 1m3 kruszywa:
1)1m3 kruszywa naturalnego 0-31,5 mm
29,52 zł
------------x 95 x15 % = 11,40
36,90 zł
2) 1m3 kruszywa 16-63 mm
60,27 zł
------------ x 95 x10 % = 9,31
61,50 zł
3) 1m3 kruszywa kruszonego 0-31,5mm
63,96 zł
------------ x 95 x 25% = 21,29
71,34 zł
4) 1m3 klińca 0-32,0 mm
65,39 zł
------------x 95 x 20 % = 14,22
87,39 zł
|
83,55
|
5.
|
Firma Transportowo- Usługowa
Jan Dziedzic
Bukowa 42, 39-230 Brzostek
|
a) transport 1 t/km
0,10 zł
------------x 95 x 5% = 3,96
0,12 zł
b) za 1 godz. pracy samochodu
28,29 zł
------------x 95 x 5% = 4,75
28,29 zł
c) za transport 1 m3/km
0,98 zł
------------x 95 x 20% = 17,73
1,05 zł
d) za 1m3 kruszywa:
1)1m3 kruszywa naturalnego 0-31,5 mm
29,52 zł
------------x 95 x15 % = 14,25
29,52 zł
2) 1m3 kruszywa 16-63 mm
60,27 zł
------------ x 95 x10 % = 9,5
60,27 zł
3) 1m3 kruszywa kruszonego 0-31,5mm
63,96 zł
------------ x 95 x 25% = 23,75
63,96 zł
4) 1m3 klińca 0-32,0 mm
65,39 zł
------------x 95 x 20 % = 14,85
83,64 zł
|
88,79
|
Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
cena minimalna
---------------------------------- x 95 x %
cena oferty badanej
Ostateczna ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” dla każdej z ofert została obliczona w następujący sposób: a + b + c + d1 + d2 + d3 + d4 = suma punktów.
Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
Nr oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
|
1
|
Załadunek Usługi Handel Joanna Gałuszka
Jaworze Dolne 9A, 39-223 Strzegocice
|
1
--- x 5 = 5
1
|
2
|
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane, Marcin Moraniec
Jaźwiny 103, 39-215 Czarna
|
1
--- x 5 = 5
1
|
3
|
Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi
Władysław Radzik, 39-218 Straszęcin 9A
|
1
--- x 5 = 5
1
|
4
|
Firma Handlowo-Usługowa LIGĘZKA Grzegorz Ligęzka
39-223 Strzegocice 110 D
|
1
--- x 5 = 5
1
|
5
|
Firma Transportowo- Usługowa Jan Dziedzic
Bukowa 42, 39-230 Brzostek
|
1
--- x 5 = 5
1
|
Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
najkrótszy zaoferowany czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 5
czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) zaoferowany przez Wykonawcę w ocenianej ofercie
Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:
Lp = C + T
Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,
T – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)”
Znak sprawy: IZP.271.2.2016 Brzostek, 04.03.2016 r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
Brzostek: WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG
GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH
- TRANSPORT WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2016 ROK Numer ogłoszenia: 48946 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH O NAWIERZCHNIACH ŻWIROWYCH I BITUMICZNYCH - TRANSPORT WRAZ Z MATERIAŁEM NA 2016 ROK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie transportu samochodami samowyładowczymi w tym samochód z napędem 4x4. Samochody tylko o ładowności 6-10t- przewóz i rozładunek: pospółki, żwiru, kruszywa (rozładunek przez rozścielenie warstwy określonej grubości), transport piasku oraz innych materiałów w tym kręgów na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Gminy Brzostek. Przedmiot zamówienia obejmuje transport i dostawę kruszywa: 1. transport t/km = (transport 1t na odcinku 1km) 2. praca samochodu 1 godz. = (godzina pracy samochodem) 3. transport 1 m3/km = (transport 1m3 na odcinku 1km) 4. kruszywo naturalne 0-31,5 mm - (bez zanieczyszczeń mieszankami mineralno-ilastymi). 5. kruszywo 16-63 mm - (bez zanieczyszczeń mieszankami mineralno - ilastymi). 6. kruszywo kruszone 0-31,5mm 7. kruszywo łamane - mieszanka 0-31,5.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3, 60.18.10.00-0, 14.21.00.00-6, 14.21.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy w zakresie transportu kruszywa samochodami samowyładowczymi o ładowności 6-10 t oraz ich rozładunek przez rozścielenie minimum 2 dostawy, w tym jedna o wartości co najmniej 50 tyś. zł brutto dla jednego zamawiającego z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonywane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia - wykaz dostaw zał. nr 5 do SIWZ. Poświadczenia do nadal wykonywanych dostaw powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ;
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykonali dostawy w zakresie transportu kruszywa samochodami samowyładowczymi o ładowności 6-10 t oraz ich rozładunek przez rozścielenie minimum 2 dostawy, w tym jedna o wartości co najmniej 50 tyś. zł brutto dla jednego zamawiającego z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonywane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia - wykaz dostaw zał. nr 5 do SIWZ. Poświadczenia do nadal wykonywanych dostaw powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |