Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 000 euro: Burmistrz Brzostku zaprasza do złozenia ofert na Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku

 

 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                          Brzostek, 21. 03. 2016r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

 

Znak sprawy: IZP.7011.2.2016

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 tyś.

euro prowadzonym zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym

Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

w sprawie udzielenia zamówień współfinansowanych ze Środków EFRR,

w stosunku do których nie stosuje się ustawy Zamówień Publicznych

(zał. nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego )

na zadanie:

Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego

na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 7

złożona przez:

AB Consulting Obsługa Inwestycji 39-200 Dębica ul. 1 Maja 1. Wartość wybranej oferty brutto:

39.360,00 zł.

Wykonawca spełnia warunki zawarte w zapytaniu cenowym, natomiast oferta wybrana została zgodnie

z kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu cenowym, którym była cena. Oferta otrzymała najwyższą

liczbę punktów, tj.100 pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w zapytaniu cenowym.

 

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu:

Nr oferty

Nazwa (firma)

i adres wykonawcy

Cena brutto

Punktacja przyznana ofercie
w kryterium cena (100%)

1.

Instal-Tech Marcin Marzec
ul. Grażyny 11/7 31-217 Kraków

68.880,00 zł

57,14 pkt

2.

Pracownia Projektowa F-11 Marcin Furtak
ul. Grochowska 6B 31-521 Kraków

95.202,00 zł

41,34 pkt

3.

Project And Design Sp. z o.o. ul. Gen. Mjr. Jana Grochowskiego 7/26 05-500 Piaseczno

69.000,00 zł.

57,04 pkt

4.

Tomasz Synowski Pracownia Architektoniczna TSPLAN ul. Tylna 20 43-600 Jaworzno

94.710,00 zł

41,56 pkt

5.

KKAD Tomasz Kocemba
ul. Siewna 23b/26 31-231 Kraków

68.359,71 zł

57,58 pkt

6.

ABA Invest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa Narama 147a 32-095 Iwanowice

58.425,00 zł

67,37 pkt

7.

AB Consulting Obsługa Inwestycji
39-200 Dębica ul. 1 Maja 1

39.360,00 zł

100 pkt

8.

Pracownia Projektowa mgr inż. Barbara Pasowicz
ul. Krakowska 1/311 39-200 Dębica

41.820,00 zł

94,18 pkt

                                                                                                                                

 

Zamawiający

                                                                                                                                 Burmistrz Brzostku

                                                                                                                                 Wojciech Staniszewski

 

 


 

Znak sprawy: IZP.7011.2.2016                                                                             Brzostek 22.02.2016 r.

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn.:

 

„Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku.”

 

Postępowanie poniżej 30 tyś. euro prowadzone zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym

Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówień

współfinansowanych ze Środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Zamówień Publicznych

(zał. nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego ) 

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Brzostek

ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

tel./fax 14 68 03026, 14 68 03 025

www.bipbrzostek.mserwer.pl

e-mail:    inwestycje@brzostek.pl

REGON: 851661085   NIP:     872-22-23-191

 

2. Opis przedmiotu zamówienia i zakres opracowania:

Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku.”

 

Wspólny Słownik Zamówień:

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

 

Zakres robót będzie obejmował:

  • Koncepcja projektu budowlanego wraz zagospodarowaniem terenu i wstępnym oszacowaniem kosztów zadania inwestycyjnego,
  • Wniosek do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (Zamawiający posiada aktualne kopie mapy ewidencyjnej i kopii mapy zasadniczej),
  • Dokumentacja geologiczna,
  • Kompletny projekt budowlany

     - w wersji papierowej                                 4 egz.

     - w wersji elektronicznej                            1 egz.

  • Kompletny projekt wykonawczy

     - w wersji papierowej                                 4 egz.

     - w wersji elektronicznej                            1 egz.

  • Kosztorys inwestorski szczegółowy i uproszczony w wersji papierowej i elektronicznej wraz z deklaracją jego uaktualnienia przed przystąpieniem do przeprowadzenia postępowania przetargowego,
  • Szczegółowy i uproszczony kosztorys ślepy w wersji papierowej i elektronicznej,
  • Przedmiary robót w wersji papierowej i elektronicznej,
  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej i elektronicznej,
  • Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
  • Pełnienie nadzoru autorskiego,

Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę.

 

Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskiwania niezbędnych uzgodnień, decyzji lub opinii wraz pozwoleniem na budowę.

 

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.

 

 

2. Postanowienia, założenia i wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

 

Wytyczne dotyczące projektu rozbudowy:

 

-    rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego o dodatkowe skrzydło od strony północno-wschodniej. Budynek w części rozbudowywanej (piwnice z pomieszczeniami gospodarczymi, parter z pomieszczeniami archiwum, piętro z pomieszczeniami administracyjno biurowymi). Proponowaną lokalizację przedstawia załączona do zapytania cenowego mapa poglądowa.

-   rozwiązanie układu budynku istniejącego w powiązaniu z budynkiem rozbudowywanym,

-    rodzaj projektowanych pomieszczeń dla pomieszczeń archiwum: pomieszczenie dla archiwisty, pomieszczenie do korzystania z pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia socjalne i gospodarcze i komunikacyjne,

-    zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z jego ogrodzeniem, oświetleniem, odwodnieniem, przyłączami niezbędnych mediów,

-    instalacje i urządzenia wewnętrzne wszystkich branż niezbędnych do funkcjonowania tego typu obiektu (uzgodnione z użytkownikiem obiektu) między innymi wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie, chłodzenie, osuszanie, nawilżanie, ochrona p.poż, sieć komputerowa, monitoring.

 

Wstępną koncepcję projektową wraz z wstępnym oszacowaniem kosztów wykonaną w oparciu o wstępne wytyczne Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia lub wniesienia uwag w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

 

Dokumentację należy opracować na podstawie aktualnych przepisów prawa a w szczególności:

ü  Ustawy Prawo Budowlane,

ü  Ustawy o Zagospodarowaniu Przestrzennym,

ü  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

ü  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (w szczególności załącznika nr 6 Instrukcja Archiwalna Rozdz. 3 – dotyczące lokalu archiwum zakładowego Dz.U.z 2011 r Nr 14 poz. 67 z dnia 20 stycznia 2011 r.).

 

Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia niniejszego postępowania będzie w przyszłości służyć Zamawiającemu jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych. 

Wymagania szczegółowe dotyczące opisu przedmiotu zamówienia obowiązujące  w tym zakresie  Zamawiającego opisane są w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. w art. 29-31.

 

W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym (w zakresie rozwiązań technicznych opracowanej dokumentacji) przy opracowywaniu i składaniu ewentualnych wniosków o dofinansowanie realizacji inwestycji ze źródeł zewnętrznych.

W nawiązaniu do powyższego, projekt musi być zgodny z warunkami instytucji oferującymi środki pomocowe.

Cena oferowana przez Wykonawcę zawiera wszelkie koszty z tytułu przejętych przez Zamawiającego praw autorskich oraz z tytułu przyszłego nadzoru autorskiego.

Z chwilą wypłacenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia Wykonawca projektu przenosi w całości na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe.

 

3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia publicznego określonej w Umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

 

4.Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 14 68 03 025) lub drogą elektroniczną inwestycje@brzostek.pl, za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Stanisław Król, tel. 14 68 03 003

 

5. Termin wykonania zamówienia:   do 31.08.2016 r.

 

6. Przy wyborze Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – znaczenie kryterium – 100% (100 pkt.) 
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową  brutto za całość przedmiotu zamówienia - 100 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.

Liczba punktów z pozostałych ofert wyliczona zostanie wg następującego wzoru:

                        C = Cn/Co * 100

              gdzie:

              C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

              Cn – cena brutto oferty najtańszej

              Co – cena brutto ocenianej oferty

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenia otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Z wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania cenowego.

 

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)      posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu wykonawca składa oświadczenie – zał. nr 1.

 

8. Istotne postanowienia umowy:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania cenowego.

 

9. Opis sposobu przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania cenowego wraz z wypełnionym zał. nr 1a do niniejszego zapytania.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie.

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku, lub przesłać drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, nie później niż do dnia 15.03.2016 r. do godz. 09:30

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek w dniu 15.03.2016 r. o godz. 9.40.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

W toku badania ofert i oceny ofert zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz może poprawić oczywiste omyłki rachunkowe

 

11. Opis sposobu obliczania ceny:

1)      Cena oferty to cena przedstawiona przez wykonawcę w ofercie.

2)      Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty i podatki. Stawka podatku VAT musi być zgodna z obowiązującymi przepisami. Wykonawca określi w ofercie cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia.

 

12. Termin i warunki płatności:

Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy będzie regulowane po protokolarnym pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty przedstawienia Zamawiającemu faktury przez Wykonawcę na wskazany przez niego rachunek bankowy.

Fakturowanie odbywać się będzie jednorazowo, fakturą końcową.

 

13. Informacja na temat zakresu wykluczenia

Z postępowania o zamówienie publiczne zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)      posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c)      pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie – zał. nr 1.

 

14. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

1)       Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:

a)      wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych oraz pozyskania dodatkowych dokumentów formalno – prawnych od organów administracji publicznej,

b)      zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,

c)      wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

2)      Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

 

15. Inne postanowienia:

1)      Oferta złożona w postępowaniu przestaje wiązać w przypadku zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy.

2)      Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.

3)      Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu cenowym.

4)      Składający ofertę pozostaje związany nią przez okres 30 dni.

5)      Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.

6)      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

 

Załączniki:

  1. Formularz „Oferta” – załącznik Nr 1
  2. Formularz „Specyfikacja do oferty cenowej za opracowanie dokumentacji projektowej” – załącznik nr 1a,
  3. Projekt umowy – załącznik Nr 2,
  4. Mapa poglądowa.

 

Brzostek, dnia 3.03.2016 r.

                                                                                                                     

 

Zamawiający:

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 Do pobrania:

mapa poglądowa

Formularze

 

 

 
drukuj pobierz pdf