Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 21. 03. 2016r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
Znak sprawy: IZP.7011.2.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 tyś. euro prowadzonym zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówień współfinansowanych ze Środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Zamówień Publicznych (zał. nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego ) na zadanie: Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 7 złożona przez: AB Consulting Obsługa Inwestycji 39-200 Dębica ul. 1 Maja 1. Wartość wybranej oferty brutto: 39.360,00 zł. Wykonawca spełnia warunki zawarte w zapytaniu cenowym, natomiast oferta wybrana została zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu cenowym, którym była cena. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj.100 pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w zapytaniu cenowym.
Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu:
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Znak sprawy: IZP.7011.2.2016 Brzostek 22.02.2016 r.
ZAPYTANIE CENOWE
Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn.:
„Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku.”
Postępowanie poniżej 30 tyś. euro prowadzone zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówień współfinansowanych ze Środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Zamówień Publicznych (zał. nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego )
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Brzostekul. Rynek 1, 39-230 Brzostek tel./fax 14 68 03026, 14 68 03 025 e-mail: inwestycje@brzostek.pl REGON: 851661085 NIP: 872-22-23-191
2. Opis przedmiotu zamówienia i zakres opracowania:Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku.”
Wspólny Słownik Zamówień: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
Zakres robót będzie obejmował:
- w wersji papierowej 4 egz. - w wersji elektronicznej 1 egz.
- w wersji papierowej 4 egz. - w wersji elektronicznej 1 egz.
Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę.
Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskiwania niezbędnych uzgodnień, decyzji lub opinii wraz pozwoleniem na budowę.
Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.
2. Postanowienia, założenia i wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
Wytyczne dotyczące projektu rozbudowy:
- rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego o dodatkowe skrzydło od strony północno-wschodniej. Budynek w części rozbudowywanej (piwnice z pomieszczeniami gospodarczymi, parter z pomieszczeniami archiwum, piętro z pomieszczeniami administracyjno biurowymi). Proponowaną lokalizację przedstawia załączona do zapytania cenowego mapa poglądowa. - rozwiązanie układu budynku istniejącego w powiązaniu z budynkiem rozbudowywanym, - rodzaj projektowanych pomieszczeń dla pomieszczeń archiwum: pomieszczenie dla archiwisty, pomieszczenie do korzystania z pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia socjalne i gospodarcze i komunikacyjne, - zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z jego ogrodzeniem, oświetleniem, odwodnieniem, przyłączami niezbędnych mediów, - instalacje i urządzenia wewnętrzne wszystkich branż niezbędnych do funkcjonowania tego typu obiektu (uzgodnione z użytkownikiem obiektu) między innymi wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie, chłodzenie, osuszanie, nawilżanie, ochrona p.poż, sieć komputerowa, monitoring.
Wstępną koncepcję projektową wraz z wstępnym oszacowaniem kosztów wykonaną w oparciu o wstępne wytyczne Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia lub wniesienia uwag w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.
Dokumentację należy opracować na podstawie aktualnych przepisów prawa a w szczególności: ü Ustawy Prawo Budowlane, ü Ustawy o Zagospodarowaniu Przestrzennym, ü Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ü Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (w szczególności załącznika nr 6 Instrukcja Archiwalna Rozdz. 3 – dotyczące lokalu archiwum zakładowego Dz.U.z 2011 r Nr 14 poz. 67 z dnia 20 stycznia 2011 r.).
Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia niniejszego postępowania będzie w przyszłości służyć Zamawiającemu jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych. Wymagania szczegółowe dotyczące opisu przedmiotu zamówienia obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego opisane są w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. w art. 29-31.
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym (w zakresie rozwiązań technicznych opracowanej dokumentacji) przy opracowywaniu i składaniu ewentualnych wniosków o dofinansowanie realizacji inwestycji ze źródeł zewnętrznych. W nawiązaniu do powyższego, projekt musi być zgodny z warunkami instytucji oferującymi środki pomocowe. Cena oferowana przez Wykonawcę zawiera wszelkie koszty z tytułu przejętych przez Zamawiającego praw autorskich oraz z tytułu przyszłego nadzoru autorskiego. Z chwilą wypłacenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia Wykonawca projektu przenosi w całości na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe.
3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia publicznego określonej w Umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
4.Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 14 68 03 025) lub drogą elektroniczną inwestycje@brzostek.pl, za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Stanisław Król, tel. 14 68 03 003
5. Termin wykonania zamówienia: do 31.08.2016 r.
6. Przy wyborze Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – znaczenie kryterium – 100% (100 pkt.) Liczba punktów z pozostałych ofert wyliczona zostanie wg następującego wzoru: C = Cn/Co * 100 gdzie: C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa” Cn – cena brutto oferty najtańszej Co – cena brutto ocenianej oferty W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenia otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Z wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania cenowego.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu wykonawca składa oświadczenie – zał. nr 1.
8. Istotne postanowienia umowy: Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania cenowego.
9. Opis sposobu przygotowania ofert: Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania cenowego wraz z wypełnionym zał. nr 1a do niniejszego zapytania. Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie.
10. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku, lub przesłać drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, nie później niż do dnia 15.03.2016 r. do godz. 09:30 Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek w dniu 15.03.2016 r. o godz. 9.40. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania ofert i oceny ofert zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz może poprawić oczywiste omyłki rachunkowe
11. Opis sposobu obliczania ceny: 1) Cena oferty to cena przedstawiona przez wykonawcę w ofercie. 2) Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty i podatki. Stawka podatku VAT musi być zgodna z obowiązującymi przepisami. Wykonawca określi w ofercie cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia.
12. Termin i warunki płatności: Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy będzie regulowane po protokolarnym pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty przedstawienia Zamawiającemu faktury przez Wykonawcę na wskazany przez niego rachunek bankowy. Fakturowanie odbywać się będzie jednorazowo, fakturą końcową.
13. Informacja na temat zakresu wykluczenia Z postępowania o zamówienie publiczne zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie – zał. nr 1.
14. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych oraz pozyskania dodatkowych dokumentów formalno – prawnych od organów administracji publicznej, b) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., c) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
15. Inne postanowienia: 1) Oferta złożona w postępowaniu przestaje wiązać w przypadku zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy. 2) Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie. 3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu cenowym. 4) Składający ofertę pozostaje związany nią przez okres 30 dni. 5) Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
Załączniki:
Brzostek, dnia 3.03.2016 r.
Zamawiający: Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski Do pobrania:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||