Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 01. 04. 2016 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
Znak sprawy: IZP.271.3.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwaną dalej ustawą, informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na następujące zamówienie:
„Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2016”
jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Ligęzka 39-223 Strzegocice 110 D
Wartość wybranej oferty brutto:
I) prace koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton,
a) wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład –
b) wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km – 4,92 zł
c) wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład – 3,69 zł
d) wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km – 5,54 zł
e) 1godz pracy koparki - 49,20 zł
II) prace kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów,
a) wykoszenie pobocza i skarpy rowu przydrożnego na odcinku 1 mb o szer. 1,5 mb kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów (pobocze+przyległa do drogi skarpa) - 0,10 zł
III) prace równiarką drogową
a) wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej o szer. drogi
4 m – 0,10 zł
IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM (kwoty nie obejmują czasu dojazdu do miejsca pracy)
a) 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM – 49,20 zł
Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach).
Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu:
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium cena ofertowa – waga: 95 %
Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
cena najkorzystniejsza
----------------------------------x 95 x %
cena oferty badanej
1% = 1pkt
Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru: Ia + Ib + Ic + Id + Ie + IIa + IIIa + IVa = suma punktów
Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
najkrótszy zaoferowany czas reakcji
----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 5
czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:
Lp = C + T
Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,
T – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)”
Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
IZP.271.3.2016 Brzostek, 10.03.2016 r. Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Brzostek: Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2016 Numer ogłoszenia: 54376 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2016. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług: 1. koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton z zestawem łyżek podsiębiernych do kopania i skarpowania o pojemności nie większej niż 0,6 m3 do robót związanych z bieżącym utrzymaniem rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych tj. wykonanie koparką rowów przydrożnych, wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia), skarpowania rowów przydrożnych; 2. wykonanie kosiarką bijakową koszenia rowów przydrożnych, 3. wykonanie niwelacji równiarką drogową nawierzchni dróg żwirowych, 4. wykonanie spycharką gąsienicową niwelacji nawierzchni dróg gruntowych lub robót przy ich modernizacji. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.27.30-1, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zał. nr 3 do SIWZ III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi z zakresu będącego przedmiotem zamówienia (np. praca koparką lub kosiarką, spycharką, równiarką) minimum 2 usługi, w tym jedna o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto dla jednego Zamawiającego z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia - 2 szt.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - wykaz usług zał. nr 6 do SIWZ. Poświadczenia do nadal wykonywanych usług powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykażą, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj. koparka, kosiarka bijakowa, równiarka drogowa, spycharka (zał. Nr 5, 5a, 5b, 5c do SIWZ Informacja o sprzęcie do wykonania zamówienia) III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zał. nr 3 do SIWZ III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie wykonali usługi z zakresu będącego przedmiotem zamówienia (np. praca koparką lub kosiarką, spycharką, równiarką) minimum 2 usługi, w tym jedna o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto dla jednego Zamawiającego z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia - 2 szt.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - wykaz usług zał. nr 6 do SIWZ. Poświadczenia do nadal wykonywanych usług powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 95 2 - czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) - 5 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku, biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski Do pobrania: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||