Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 08. 04. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
Znak sprawy: IZP.271.4.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.), zwaną dalej ustawą, informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na następujące zamówienie:
„Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową z otaczarki, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2016”
jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Ligęzka 39-223 Strzegocice 110 D
Wartość wybranej oferty brutto:
1a) Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków w nawierzchni bitumicznej (1t): 369,00 zł,
1b) Uzupełnienie podbudowy mieszanką kamienia łamanego o frakcji 5-31,5 (1t): 43,05 zł
2. Wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych wg. Wskazań:
2a) Wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych wg. wskazań (1m2): 100,00 zł
2b) Wykonanie naprawy przełomów nawierzchni żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych wg. wskazań (1m2): 73,80 zł
3a) Grysy kamienne o wym. 2-5 mm, ilość kruszywa 8dm3/m2 – pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją – wg wskazań (1m2): 4,92 zł
3b) Grysy kamienne o wym. 4-8 mm, ilość kruszywa 13 dm3/m2 – podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją – wg wskazań (1m2): 7,38 zł
Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach).
Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu:
Zamawiający
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium cena ofertowa – waga: 95 %
Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
cena minimalna
---------------------------------- x 95 x %
cena oferty badanej
Ostateczna ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” dla każdej z ofert została obliczona w następujący sposób: 1a + 1b + 2a + 2b + 3a + 3b = suma punktów.
Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:
najkrótszy zaoferowany czas reakcji
----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 5
czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:
Lp = C + T
Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,
T – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)”
IZP.271.4.2016 Brzostek, 17.03.2016 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl Brzostek: Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową z otaczarki, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2016 Numer ogłoszenia: 61096 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową z otaczarki, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2016. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową z otaczarki wg wskazań (na gorąco) bez wycinania krawędzi - według wskazania polegający na: uzupełnieniu ręcznym ubytków w nawierzchni o grubość warstwy ścieralnej, wyrównawczej jak i podbudowy tj. wypełnienie ubytku warstw asfaltowych mieszanką mineralną - asfaltową z otaczarki o średniej grubości 7cm po uprzednim oczyszczeniu ubytku i skropieniu, oraz w miejscach ubytku nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową - uzupełnienie podbudowy mieszanką kamienia łamanego o frakcji 5-31,5 na grubości 5 cm zagęszczenie mechaniczne mieszanki mineralno-asfaltowej i oblanie krawędzi asfaltem (uszczelnienie po ułożeniu masy). 1.2 Wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w wg wskazań: w nawierzchni bitumicznej: wykonanie wykopu głęb. 60 cm, z wywozem do 1km,wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 27 cm, wykonanie podbudowy z tłucznia 25 cm, nawierzchnia bitumiczna 4 cm warstwa profilująca + 4 cm warstwa ścieralna, zagęszczenie mechaniczne mieszanki mineralno-asfaltowej i oblanie krawędzi asfaltem, uzupełnienie pobocza mieszanką kamienia łamanego o frakcji 5-31,5 na grubości 8cm; na nawierzchni żwirowej: wykonanie wykopu głęb. 60 cm, z wywozem do 1km, wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 35 cm, wykonanie podbudowy z tłucznia 25 cm, uzupełnienie pobocza kruszywem warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm. 1.3 Wykonanie remonterem powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych wg wskazań - (grysy kamienne o wym. 2-5mm, ilość kruszywa 8dm3/m2 - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją) - według wskazań - (grysy kamienne o wym. 4-8 mm, ilość kruszywa 13dm3/m2 - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją) - według wskazań. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zał. nr 3 do SIWZ III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia- tj. wykonali 2 roboty budowlane w tym jedna o wartości co najmniej 80 000,00 zł. brutto, których przedmiotem był remont lub wykonanie nawierzchni bitumicznej. W wykazie robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców przedstawionej roboty oraz załączyć dowody (np. poświadczenia) określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o którym mowa powyżej. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującym potencjałem technicznym na wykonanie całości przedmiotu zmówienia: - walec drogowy min. 1 szt., - skrapiarka min. 1 szt., - remonter min 1 szt. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zał. nr 3 do SIWZ III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowym pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie wykonali 2 roboty budowlane w tym jedna o wartości co najmniej 80 000,00 zł. brutto, których przedmiotem był remont lub wykonanie nawierzchni bitumicznej. W wykazie robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców przedstawionej roboty oraz załączyć dowody (np. poświadczenia) określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o którym mowa powyżej.; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 95 2 - Termin rozpoczęcia prac dotyczących zakresu poszczególnego zlecenia Zamawiającego (podany w dniach) - 5 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku, biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Do pobrania: | |||||||||||||||||||||||||||||||||