Zamawiający:
Gmina Brzostek Brzostek, 11. 05. 2016 r.
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
znak sprawy: IZP. 271.5. 2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„Remont drogi gminnej nr 106130, w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek”
jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 4 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica
- cena: 961 301,01 zł brutto, słownie: dziewięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta jeden zł 01/100
- termin wykonania zamówienia: do dnia 31.07.2016 r.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 4) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 95 %) i gwarancja jakości (waga 5%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w rozdz. IV pkt 10 siwz.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Nr oferty
|
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Cena brutto,
gwarancja
|
Liczba punktów w kryterium „cena”
|
Liczba punktów w kryterium „gwarancja jakości”
|
Łączna liczba punktów
|
1.
|
STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10
05-800 Pruszków
|
970 652,66 zł
73 miesięcy
|
94,08
|
3
|
97,08
|
2.
|
Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.
35-310 Rzeszów, ul. Rejtana 6
|
1 091 783,08 zł
72 miesiące
|
83,65
|
2
|
85,65
|
3.
|
EUROVIA POLSKA S.A.
ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce
|
Oferta odrzucona
|
------------
|
--------------
|
----------
|
4.
|
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica
|
961 301,01 zł
96 miesięcy
|
95
|
5
|
100
|
ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
IZP.271.5.2016 Brzostek, 12.04.2016 r.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 38241-2016 z dnia 2016-04-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzostek Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn.
Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna,
Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek W skład zamówienia wchodzi... Termin składania ofert: 2016-04-27
Numer ogłoszenia: 38777 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 38241 - 2016 data 12.04.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie,
tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.
- W ogłoszeniu jest: Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek..
- W ogłoszeniu powinno być: Remont drogi gminnej nr 106130, w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km koparki o poj. łyżki 0.40 m3, grunt kat. III-IV - 39,00m3 2. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kat. III, głębokość ułożenia 30 cm - 81,5mb 3. Podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa dolna o gr.20 cm po zagęszczeniu - 81,50m3 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, kat. gruntu II-VI - 18 960,40m2 5. Podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm - 18 960,40m2 6. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm - 18 490,20m2 7. Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 3,00 cm - 14 440,00m2 8. Skropienie nawierzchni asfaltem - 14 440,00m2 9. Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm - 13 969,80m2 10. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 7,00 cm - 4 520,40m2 11. Skropienie krawędzi wykonanej nawierzchni drogowej asfaltem na gorąco 1 410,60m2 12. Wykonanie obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą 4 702,00mb W ramach przedsięwzięcia powstanie droga o następujących parametrach technicznych: - klasa drogi: D - prędkość projektowa: 40 km/h - kategoria ruchu: KR3 - obciążenie: 100 kN/oś - grupa nośności podłoża: G3 Początek i koniec objętego opracowaniem odcinków dróg znajduje się na w miejscowościach gminy Brzostek w km 0+573-1+027 w miejscowości Bączałka, 454,00 km, 1+027-1+415 w miejscowości Grudna Dolna 388,00 km, 1+415-4+811 w miejscowości Grudna Górna 3 396,00 km, 0+000-0+464 w miejscowości Grudna Górna, 464,00 km, razem: 4 702,00 km Szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ...
- W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Remont drogi gminnej nr 106130, w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km koparki o poj. łyżki 0.40 m3, grunt kat. III-IV - 39,00m3 2. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kat. III, głębokość ułożenia 30 cm - 81,5mb 3. Podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa dolna o gr.20 cm po zagęszczeniu - 81,50m3 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, kat. gruntu II-VI - 18 960,40m2 5. Podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm - 18 960,40m2 6. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm - 18 490,20m2 7. Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 3,00 cm - 14 440,00m2 8. Skropienie nawierzchni asfaltem - 14 440,00m2 9. Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm - 13 969,80m2 10. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 7,00 cm - 4 520,40m2 11. Skropienie krawędzi wykonanej nawierzchni drogowej asfaltem na gorąco 1 410,60m2 12. Wykonanie obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą 4 702,00mb W ramach przedsięwzięcia powstanie droga o następujących parametrach technicznych: - klasa drogi: D - prędkość projektowa: 40 km/h - kategoria ruchu: KR3 - obciążenie: 100 kN/oś - grupa nośności podłoża: G3 Początek i koniec objętego opracowaniem odcinków dróg znajduje się na w miejscowościach gminy Brzostek w km 0+573-1+027 w miejscowości Bączałka, 454,00 km, 1+027-1+415 w miejscowości Grudna Dolna 388,00 km, 1+415-4+811 w miejscowości Grudna Górna 3 396,00 km, 0+000-0+464 w miejscowości Grudna Górna, 464,00 km, razem: 4 702,00 km Szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ...
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.6.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 45.23.31.42-6 - roboty w zakresie naprawy dróg.
Zamawiający
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Do pobrania:
Modyfikacja SIWZ
Przedmiar robót (aktualny)
IZP.271.5.2016 Brzostek, 12.04.2016 r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl
Brzostek: Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek Numer ogłoszenia: 38241 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Przebudowa dróg gminnych nr 106130, 106131 w miejscowościach Grudna Górna, Grudna Dolna, Bączałka w gminie Brzostek W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1. Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km koparki o poj. łyżki 0.40 m3, grunt kat. III-IV - 39,00m3 2. Sączki poprzeczne z kruszywa, grunt kat. III, głębokość ułożenia 30 cm - 81,5mb 3. Podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa dolna o gr.20 cm po zagęszczeniu - 81,50m3 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, kat. gruntu II-VI - 18 960,40m2 5. Podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm - 18 960,40m2 6. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm - 18 490,20m2 7. Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 3,00 cm - 14 440,00m2 8. Skropienie nawierzchni asfaltem - 14 440,00m2 9. Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm - 13 969,80m2 10. Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 7,00 cm - 4 520,40m2 11. Skropienie krawędzi wykonanej nawierzchni drogowej asfaltem na gorąco 1 410,60m2 12. Wykonanie obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą 4 702,00mb W ramach przedsięwzięcia powstanie droga o następujących parametrach technicznych: - klasa drogi: D - prędkość projektowa: 40 km/h - kategoria ruchu: KR3 - obciążenie: 100 kN/oś - grupa nośności podłoża: G3 Początek i koniec objętego opracowaniem odcinków dróg znajduje się na w miejscowościach gminy Brzostek w km 0+573-1+027 w miejscowości Bączałka, 454,00 km, 1+027-1+415 w miejscowości Grudna Dolna 388,00 km, 1+415-4+811 w miejscowości Grudna Górna 3 396,00 km, 0+000-0+464 w miejscowości Grudna Górna, 464,00 km, razem: 4 702,00 km Szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5)
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 2 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej, oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej, oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja jakości - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, biuro nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacje techniczne
Przedmiar robót
|