Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 16. 05. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
znak sprawy: IZP. 271.6.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„Budowa parkingu dla samochodów osobowych oraz dwóch zjazdów publicznych z ul. Królowej Jadwigi nr ew. 796 obręb 1 położonej w Brzostku gm. Brzostek”
jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
GOR-BUD s.c., 38-300 Gorlice ul. Kochanowskiego 120
- cena: 179 866,35 zł brutto, słownie: sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt sześć złotych 35/100 - gwarancja jakości: 60 miesięcy - termin wykonania zamówienia: do dnia 10.07.2016 r. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 1) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 95 %) i gwarancja jakości (waga 5%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 95,00, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w rozdz. IV pkt 10 siwz. Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
IZP.271.6.2016 Brzostek, 15.04.2016
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Brzostek: Budowa parkingu dla samochodów osobowych oraz dwóch zjazdów publicznych z ul. Królowej Jadwigi w Brzostku działka nr ew. 758 i oświetlenia parkingu na działce nr ew. 796 obręb 1 położonej w Brzostku gm. Brzostek
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu dla samochodów osobowych oraz dwóch zjazdów publicznych z ul. Królowej Jadwigi w Brzostku działka nr ew. 758 i oświetlenia parkingu na działce nr ew. 796 obręb 1 położonej w Brzostku gm. Brzostek. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Budowa parkingu dla samochodów osobowych oraz dwóch zjazdów publicznych z ul. Królowej Jadwigi w Brzostku działka nr ew. 758 i oświetlenia parkingu na działce nr ew. 796 obręb 1 położonej w Brzostku gm. Brzostek Zakres robót: I Część drogowa Zestawienie powierzchni i dane liczbowe - powierzchnia całkowita projektowanej budowy parkingu, przebudowy drogi (uwzględniając planowane miejsca postojowe, place manewrowe, zjazd i poszerzenia jezdni) wynosi 1526,06 m2 w tym: - powierzchnia terenu inwestycji wyznaczona linią rozgraniczającą 1808,5 m2 - miejsca postojowe (płyty ażurowe i krawężnik) 456,45 m2 - place manewrowe (kostka betonowa i krawężnik) 813,80 m2 - place manewrowe (płyty ażurowe) 221,86 m2 - zjazd Z1 (beton asfaltowy, kostka betonowa i krawężnik) 14,88 m2 - zjazd Z2 (beton asfaltowy, kostka betonowa i krawężnik) 19,07 m2 - ilość wydzielonych miejsc postojowych 31 szt. - szerokość projektowanego zjazdu Z1 5,1 m - szerokość projektowanego zjazdu Z2 5,0 m - ilość projektowanych latarni 3 szt Rozwiązania konstrukcyjne - miejsca postojowe, place manewrowe z płyt ażurowych. - betonowe płyty ażurowe typu MEBA zasypane gruntem piaszczystym - 10 cm - podsypka piaskowo - cementowa - 3 cm - podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm - podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm W miejscach wyniesienia niwelety więcej niż 40cm ponad teren istniejący po usunięciu humusu wykonać pod warstwami parkingu nasyp z gruntu niespoistego stabilizowanego mechanicznie do Is=0,95. place manewrowe, zjazd - kostka brukowa - 8 cm - podsypka piaskowo - cementowa - 5 cm - podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm - podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm W miejscach wyniesienia niwelety więcej niż 40cm ponad teren istniejący po usunięciu humusu wykonać pod warstwami parkingu nasyp z gruntu niespoistego stabilizowanego mechanicznie do Is=0,95. zjazd na szerokości pobocza drogi - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 4 cm - podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 25 cm - podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 10-20 cm II Część elektryczna Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - słup stalowy, ocynkowany, wysokości h=8m posadowiony na fundamencie betonowym F150/200 szt. 3 szt. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - wysięgnik 2-ramienny 120st. dla słupa oświetleniowego Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m - przewód kabelkowy YDY 3x2,5mm2 450/750V Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa w obudowie wykonanej z aluminium wtryskiwanego wysokociśnieniowo, malowana na kolor szary z szybą hartowaną, źródła światła Led o łącznej mocy 100W z systemem optycznym w postaci soczewek, moc oprawy 110W, strumień oprawy 11000lm, temperatura barwowa 4000K, współczynnik oddawania barw Ra>70 szt. 6 Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) szt.3 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza kpl 1 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0, 45.22.33.00-9, 31.52.72.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4800,00 zł (cztery tysiące osiemset złotych 00/100) III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Do pobrania: Specifikacja Istotnych Warunków Zamówienia Przedmiar robót - część drogowa Przedmiar robót - cześć elektryczna
| |||||||||||||||||||||||||||||||