Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 000 euro: Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn: „Zakup, dostawa i montaż mebli do oddziałów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku”

                                               Brzostek, 24.06.2016 r.

Znak sprawy: IZP.2600.39.2016

ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
NIP: 871-22-23-191

ZAPYTANIE CENOWE
o wartości szacunkowej do 30 000 euro

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn: „Zakup, dostawa i montaż  mebli do oddziałów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu  Publicznym w Brzostku”

  1. I.                   Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Zapytanie ofertowe dotyczy zakupu, dostawy i montażu mebli do oddziałów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3.
  3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od wskazanych.
  4. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe artykuły, które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 i A do niniejszego zapytania cenowego. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
  5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem i rozmieszczeniem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
  6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mebli zgodnych pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania.
  7. Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.
  8. Meble i wyposażenie oddziałów przedszkolnych i szatni powinny posiadać certyfikaty i deklaracje w szczególności zgodne z Rozporządzeniem MENiS z dn. 31.XII.2002 r ( Dz. U. z 2003 r. N.6 , poz. 69) wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzęt.

 

  1. Prace należy wykonać rzetelnie z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. Montaż powinny prowadzić osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym.
  2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.

 

  1. II.                Termin realizacji zamówienia:

 

Wymagany termin wykonania zamówienia – do 16 sierpnia 2016 r.

 

 

  1. III.             Miejsce i termin złożenia oferty:

 

  1. Oferty należy składać w  sekretariacie Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek  do dnia 04.07.2016 r. do godz. 12.00, lub przesłać drogą pocztową na powyższy adres.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

  1. IV.              Warunki płatności

Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku i w umowie w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę. Podstawą do wystawienia faktury  będzie protokół odbioru zamówienia, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.

  1. V.                 Gwarancja

 

Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na użytkowanie mebli, sprzętu i urządzeń. Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta ww. asortymentu.

 

  1. VI.              Sposób przygotowania oferty

 

  1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
  2. 2.      Oferta winna być złożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczoną nazwą i adresem Zamawiającego oraz z nazwą i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Oferta na zakup, dostawę i montaż  mebli do oddziałów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu  Publicznym w Brzostku” z zaznaczeniem -Nie otwierać przed godz. 12.00, 4 lipca 2016 r.
  3. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  4. W przypadku złożenia ofert przez co najmniej dwóch Wykonawców w równych cenach, Zamawiający zwróci się z wnioskiem o złożenie ofert dodatkowych.
  5. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  6. Cenę należy podać za całość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe wg załączonego formularza cenowego stanowiącego zał. nr 1a do niniejszego Zapytania. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujęte.
  7. Całość dokumentacji niniejszego postępowania jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:  http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2660||m=9

 

  1. VII.           Kryteria oraz sposób oceny ofert

 

  1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.

 

Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

                               Cmin

Ilość punktów = ------------- x  100 %

                                Cb

      gdzie:

     Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach

     Cb – cena badanej oferty

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największa ilością punktów.
  2. Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zał. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.

 

  1. VIII.        Rozstrzygnięcie postępowania

 

O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo lub za pośrednictwem faxu.

 

  1. IX.              Inne postanowienia

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z  tego tytułu.
  2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania zmian postanowień Umowy dotyczących zakresu asortymentu polegających na jego zmniejszeniu lub zwiększeniu w wielkości do 10 % zamówienia, a co za tym idzie odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach określonych w § 5 Umowy.

 

  1. X.                 Informacje o sposobie porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami

 

  1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (14 6803 025) lub drogą elektroniczną: zamowienia@brzostek.pl, za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.
  2. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Maria Krajewska, tel. 14 6803 004

 

  1. XI.      Załączniki:

 

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Formularz cenowy – zał. nr 1a
  3. Projekt umowy – zał. nr 2
  4. zał. nr 3 - opis przedmiotu zamówienia
  5. Rys. – zał. A

ZAMAWIAJĄCY

wz. Burmistrza

 mgr Adam Kostrząb

 Zastępca  Burmistrza

 
drukuj pobierz pdf