Brzostek, 24.06.2016 r.
Znak sprawy: IZP.2600.39.2016
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Brzostek ul. Rynek 1 39-230 Brzostek NIP: 871-22-23-191
ZAPYTANIE CENOWE o wartości szacunkowej do 30 000 euro
Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn: „Zakup, dostawa i montaż mebli do oddziałów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku”
- I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Zapytanie ofertowe dotyczy zakupu, dostawy i montażu mebli do oddziałów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3.
- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od wskazanych.
- Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe artykuły, które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 i A do niniejszego zapytania cenowego. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem i rozmieszczeniem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia mebli zgodnych pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego zapytania.
- Wykonawca powinien legitymować się odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, uprawnieniami do prowadzenia działalności i brakiem powiązań między Zamawiającym.
- Meble i wyposażenie oddziałów przedszkolnych i szatni powinny posiadać certyfikaty i deklaracje w szczególności zgodne z Rozporządzeniem MENiS z dn. 31.XII.2002 r ( Dz. U. z 2003 r. N.6 , poz. 69) wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzęt.
- Prace należy wykonać rzetelnie z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. Montaż powinny prowadzić osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym.
- Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.
- II. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia – do 16 sierpnia 2016 r.
- III. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek do dnia 04.07.2016 r. do godz. 12.00, lub przesłać drogą pocztową na powyższy adres.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- IV. Warunki płatności
Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku i w umowie w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru zamówienia, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
- V. Gwarancja
Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na użytkowanie mebli, sprzętu i urządzeń. Przy czym okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielonej przez producenta ww. asortymentu.
- VI. Sposób przygotowania oferty
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
- 2. Oferta winna być złożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczoną nazwą i adresem Zamawiającego oraz z nazwą i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Oferta na zakup, dostawę i montaż mebli do oddziałów przedszkolnych i szatni w Przedszkolu Publicznym w Brzostku” z zaznaczeniem -Nie otwierać przed godz. 12.00, 4 lipca 2016 r.
- Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- W przypadku złożenia ofert przez co najmniej dwóch Wykonawców w równych cenach, Zamawiający zwróci się z wnioskiem o złożenie ofert dodatkowych.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Cenę należy podać za całość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe wg załączonego formularza cenowego stanowiącego zał. nr 1a do niniejszego Zapytania. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujęte.
- Całość dokumentacji niniejszego postępowania jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2660||m=9
- VII. Kryteria oraz sposób oceny ofert
- Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.
Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cmin
Ilość punktów = ------------- x 100 %
Cb
gdzie:
Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach
Cb – cena badanej oferty
Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.
W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największa ilością punktów.
- Z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zał. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.
- VIII. Rozstrzygnięcie postępowania
O wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo lub za pośrednictwem faxu.
- IX. Inne postanowienia
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania zmian postanowień Umowy dotyczących zakresu asortymentu polegających na jego zmniejszeniu lub zwiększeniu w wielkości do 10 % zamówienia, a co za tym idzie odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach określonych w § 5 Umowy.
- X. Informacje o sposobie porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (14 6803 025) lub drogą elektroniczną: zamowienia@brzostek.pl, za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.
- Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Maria Krajewska, tel. 14 6803 004
- XI. Załączniki:
- Formularz ofertowy – zał. nr 1
- Formularz cenowy – zał. nr 1a
- Projekt umowy – zał. nr 2
- zał. nr 3 - opis przedmiotu zamówienia
- Rys. – zał. A
ZAMAWIAJĄCY
wz. Burmistrza
mgr Adam Kostrząb
Zastępca Burmistrza |