Gmina Brzostek Brzostek, dnia 29.06.2016 r.
ul. Rynek 1, 38-230 Brzostek
tel./fax (14) 68-03-026, (14) 68-03-025
REGON 851661085, NIP 872-22-23-191
Znak sprawy: IZP.2600.40.2016
ZAPYTANIE CENOWE
Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac
geodezyjnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
poniżej 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Lp.
|
Przedmiot zamówienia
|
1.
|
Zadanie nr 1: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 4, 33, 46, 62, 67, 98, 100, 115, 124, 135, 150, 162, 193, 203, 210, 249, 256, 317,położonych w m. Głobikówka, Gm. Brzostek
|
2.
|
Zadanie nr 2: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 86, 100/3, 100/4, 152, 177, 208, 246, 277, 303, 338, 347, 356/3, 461, 467/1, 483, 521/1, 547, 614, 619, 648, 649/1, 689, 710, 715, 741, 744, 783/1, 809, 863, 910, 977/1, 106/3, 67, 156, 213, 268, 300, 746 położonych w m. Januszkowice Gm. Brzostek
|
3.
|
Zadanie nr 3: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 10/1, 10/2, 33/2, 55/1, 114/3, 140, 160, 176, 178, 220/2, 221, 282/1, 282/2, 286, 353/1, 353/2, 378, 426, 442/2, 450, 502, 503, 520, 526, 609, 633, 634, 636, 637/2,637/3, 639, 649, 650, 65/3, 65/4, 108, 95/1, 95/2, 10/3,10/4, 65/2, 179, 230, 501, 613, 658/1, 658/2, 659/18, 659/22, położonych w m. Klecie Gm. Brzostek
|
4.
|
Zadanie nr 4: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 39, 144/2, 144/4, 174, 411/1, 411/2, 428/4, 466/1, 466/2, 476, 488, 609/2, położonych w m. Opacionka Gm. Brzostek
|
5.
|
Zadanie nr 5: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 595/2, 667, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 678, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 688, 689, 690, 691, 692, 694, 695, 696, 699, 704, położonych w m. Smarżowa Gm. Brzostek
|
- Wykonawca zobowiąże się do w okresie trzech lat licząc od dnia przekazania, Zamawiającemu przedmiotu zamówienia do bezpłatnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.
- Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia do 30.09.2016 r.
- Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku
i w umowie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę.
- Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe – Wykonawca wystawi maksymalnie pięć faktur – po jednej za każde wykonane zadanie.
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
- 7. Oferta winna być złożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczoną nazwą i adresem Zamawiającego oraz z nazwą i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Wykonanie usług z zakresu prac geodezyjnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek” z zaznaczeniem - nie otwierać przed godz. 12.00, 7 lipca 2016 r.
- Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Cenę należy podać za całość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe zgodnie z drukiem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujęte.
- Całość dokumentacji niniejszego postępowania jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bipbrzostek.mserwer.pl
- Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek lub przesłać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@brzostek.pl lub faksem: 14 6803 025 nie później niż do godziny 12.00 dnia 7 lipca 2016 r.
- Dodatkowych informacji udziela: Halina Furman tel. 14 6803 005.
- Kryterium wyboru ofert:
1) przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.
Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cmin
Ilość punktów = ------------- x 100 %
Cb
gdzie:
Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach
Cb – cena badanej oferty
Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.
2) w trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3) za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największa ilością punktów.
4) z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zał. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie elektronicznej, faksu lub papierowej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
Zamawiający
z up. Burmistrza
mgr Adam Kostrząb
Zastępca Burmistrza
Do pobrania:
Formularz ofertowy
Projekt umowy
|