Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30 000 euro: Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac geodezyjnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.

Gmina Brzostek                                           Brzostek, dnia 29.06.2016 r.

ul. Rynek 1, 38-230 Brzostek

tel./fax (14) 68-03-026, (14) 68-03-025

REGON 851661085, NIP 872-22-23-191

                                  

Znak sprawy: IZP.2600.40.2016   

          

                                       ZAPYTANIE CENOWE

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac

geodezyjnych
nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości

poniżej 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

1.

Zadanie nr 1: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 4, 33, 46, 62, 67, 98, 100, 115, 124, 135, 150, 162, 193, 203, 210, 249, 256, 317,położonych w m. Głobikówka, Gm. Brzostek

2.

Zadanie nr 2: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 86, 100/3, 100/4, 152, 177, 208, 246, 277, 303, 338, 347, 356/3, 461, 467/1, 483, 521/1, 547, 614, 619, 648, 649/1, 689, 710, 715, 741, 744, 783/1, 809, 863, 910, 977/1, 106/3, 67, 156, 213, 268, 300, 746 położonych w m. Januszkowice Gm. Brzostek

3.

Zadanie nr 3: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 10/1, 10/2, 33/2, 55/1, 114/3, 140, 160, 176, 178, 220/2, 221, 282/1, 282/2, 286, 353/1, 353/2, 378,  426, 442/2, 450, 502, 503, 520, 526, 609, 633, 634, 636, 637/2,637/3, 639, 649, 650, 65/3, 65/4, 108, 95/1, 95/2, 10/3,10/4, 65/2, 179, 230, 501, 613, 658/1, 658/2, 659/18, 659/22, położonych w m. Klecie Gm. Brzostek

4.

Zadanie nr 4: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 39, 144/2, 144/4, 174, 411/1, 411/2, 428/4, 466/1, 466/2, 476, 488, 609/2, położonych w m. Opacionka Gm. Brzostek

5.

Zadanie nr 5: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz.  595/2, 667, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 678, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 688, 689, 690, 691, 692, 694, 695, 696, 699, 704,  położonych w m. Smarżowa Gm. Brzostek

  1. Wykonawca zobowiąże się do w okresie trzech lat licząc od dnia przekazania, Zamawiającemu przedmiotu zamówienia do bezpłatnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.
  2. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia do 30.09.2016 r.
  3. Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku
    i w umowie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę.
  4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe – Wykonawca wystawi maksymalnie pięć faktur – po jednej za każde wykonane zadanie.
  5. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
  6. 7.        Oferta winna być złożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczoną nazwą i adresem Zamawiającego oraz z nazwą i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Wykonanie usług z zakresu prac geodezyjnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek” z zaznaczeniem - nie otwierać przed godz. 12.00, 7 lipca 2016 r.
  7. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  8. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  10. Cenę należy podać za całość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe zgodnie z drukiem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujęte.
  11. Całość dokumentacji niniejszego postępowania jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:  http://bipbrzostek.mserwer.pl
  12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek lub przesłać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@brzostek.pl lub faksem: 14 6803 025 nie później niż do godziny 12.00 dnia 7 lipca 2016 r.
  13. Dodatkowych informacji udziela: Halina Furman tel. 14 6803 005.
  14. Kryterium wyboru ofert:

1)      przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: cena 100%.

Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:

                                      Cmin

Ilość punktów = ------------- x  100 %

                                       Cb

       gdzie:

       Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach

       Cb – cena badanej oferty

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.

2)      w trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

3)      za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największa ilością punktów.

4)      z Wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zał. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie elektronicznej, faksu lub papierowej.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z  tego tytułu.

Zamawiający

 z up. Burmistrza

mgr Adam Kostrząb

Zastępca Burmistrza

 

Do pobrania:

Formularz ofertowy

Projekt umowy

 

 

 

 
drukuj pobierz pdf