Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 05. 08. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
znak sprawy: IZP. 2600.44.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający, zawiadamia, że w trybie zapytania cenowego na zadanie:
„Opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla obiektów Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz”
jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 5 złożona przez:
E.Inwest Katarzyna Kuchnicka ul. Staszowska 40A, 28-230 Połaniec
- cena: 104 181,00 zł brutto, słownie: sto cztery tysiące sto osiemdziesiąt jeden złotych 00/100 - gwarancja jakości: 36 miesięcy - termin wykonania zamówienia: do dnia 15.11.2016 r.
Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 5) wybrana została zgodnie z kryterium: cena (waga 100 %). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom:
ZAMAWIAJĄCY Burmistrz Brzostku wz. Burmistrza Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza
ZAPYTANIE CENOWE
Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn.:
„Opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla obiektów Zespołu Szkół w Siedliskach-Bogusz”
Postępowanie o wartości nieprzekraczającej 30 tyś. euro, prowadzone w sprawie udzielenia zamówień publicznych, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Zamówień Publicznych.
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Brzostekul. Rynek 1, 39-230 Brzostek tel./fax 14 68 03026, 14 68 03 025 e-mail: zamowienia@brzostek.pl REGON: 851661085 NIP: 872-22-23-191
2. Opis przedmiotu zamówienia i zakres opracowania:Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla obiektów Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz”
Wspólny Słownik Zamówień: 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 45.00.00.00-7 Roboty budowlane, 45.23.24.10-9Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.21-9Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45.25.21.27-4Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
Zakres przedmiotu zapytania: Zakres robót będzie obejmował wykonanie przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków dla potrzeb Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz – w tym:
Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich stosownych i niezbędnych pozwoleń i uzgodnień na wykonanie i eksploatację wykonanej oczyszczalni ścieków.
Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskiwania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji.
Kompletne opracowanie projektowe ma pozwolić Wykonawcy na zgłoszenie w imieniu Zamawiającego przedmiotowych robót zgodnie z Prawem budowlanym do Starostwa Powiatowego w Dębicy. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.
2. Postanowienia, założenia i wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
Wytyczne dotyczące oczyszczalni ścieków:
Oczyszczalnia ścieków ma się charakteryzować:
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia lub wniesienia uwag w terminie 15 dni od daty podpisania umowy wstępną koncepcję projektową wraz z projektem zagospodarowania terenu (Zamawiający załącza kopię mapy zasadniczej obejmującą przedmiotową działkę 1114/6 z zaznaczonym sugerowanym terenem pod lokalizację oczyszczalni) oraz wstępne oszacowanie kosztów, wykonane w oparciu o wstępne wytyczne Zamawiającego.
Dokumentację projektową należy opracować na podstawie aktualnych przepisów prawa a w szczególności: ü Ustawy Prawo Budowlane, ü Ustawy o Zagospodarowaniu Przestrzennym, ü Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w zakresie rozwiązań technicznych opracowanej dokumentacji technicznej. Cena oferowana przez Wykonawcę zawiera wszelkie koszty z tytułu przejętych przez Zamawiającego praw autorskich oraz z tytułu przyszłego nadzoru autorskiego. Z chwilą wypłacenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia Wykonawca projektu przenosi w całości na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe.
3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia publicznego określonej w Umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
4.Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 14 68 03 025) lub drogą elektroniczną zamowienia@brzostek.pl, za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Stanisław Król, tel. 14 68 03 003
5. Termin wykonania zamówienia: do 15.11.2016 r.
6. Przy wyborze Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – znaczenie kryterium – 100% (100 pkt.) Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto za całość przedmiotu zamówienia - 100 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów. Liczba punktów z pozostałych ofert wyliczona zostanie wg następującego wzoru: C = Cn/Co * 100 gdzie: C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa” Cn – cena brutto oferty najtańszej Co – cena brutto ocenianej oferty W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenia otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Z wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania cenowego.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu wykonawca składa oświadczenie – w załączniku nr 1.
8. Istotne postanowienia umowy: Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania cenowego.
9. Opis sposobu przygotowania ofert: Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania cenowego wraz z wypełnionym zał. nr 1a do niniejszego zapytania. Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie.
10. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku, lub przesłać droga pocztową na adres Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, nie później niż do dnia 27.07.2016 r. do godz. 12:00 Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek w dniu 27.07.2016 r. o godz. 12.10. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania zamawiający poinformuje wykonawców o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy wykonawców oraz ceny poszczególnych ofert. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz może poprawić oczywiste omyłki rachunkowe.
11. Opis sposobu obliczania ceny: 1) Cena oferty to cena przedstawiona przez wykonawcę w ofercie. 2) Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty i podatki. Stawka podatku VAT musi być zgodna z obowiązującymi przepisami. Wykonawca określi w ofercie cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia.
12. Termin i warunki płatności: Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy będzie regulowane po protokolarnym pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty przedstawienia Zamawiającemu faktury przez Wykonawcę na wskazany przez niego rachunek bankowy. Fakturowanie odbywać się będzie jednorazowo, fakturą końcową.
13. Informacja na temat zakresu wykluczenia: Z postępowania o zamówienie publiczne zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie – w załączniku nr 1.
14. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych oraz pozyskania dodatkowych dokumentów formalno – prawnych od organów administracji publicznej, b) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., c) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
15. Inne postanowienia: 1) Oferta złożona w postępowaniu przestaje wiązać w przypadku zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy. 2) Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie. 3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu cenowym. 4) Składający ofertę pozostaje związany nią przez okres 30 dni. 5) Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
Załączniki:
Brzostek, dnia 12.07.2016 r.
Zamawiający: Burmistrz Brzostku Z up. Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza Do pobrania: Formularz ofertowy wraz ze specyfikacją cenową
| |||||||||||||||||||||||||