Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 05. 08. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Brzostek z wykorzystaniem komunikacji publicznej” Znak sprawy: IZP. 271.7.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Brzostek z wykorzystaniem komunikacji publicznej”
jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 2 złożona przez:
„MONIS” Usługi Transportowe Gustaw Fediów, Bielowy 28, 39-223 Strzegocice
- cena: 380 929,20 zł brutto, słownie: trzysta osiemdziesiąt tysięcy dziewięćset dwadzieścia dziewięć złotych 20/100
- termin podstawienia autobusu zastępczego: 15 minut,
- termin wykonania zamówienia: rok szkolny 2016/2017 i 2017/2018, tj. 20 miesięcy
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 2) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 95 %) i termin podstawienia autobusu zastępczego (waga 5%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w rozdz. IV pkt 10 siwz.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wz. Burmistrza Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza Zamawiający Brzostek, 26.07.2016 r. Gmina Brzostek ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek Wykonawcy uczestniczący IZP.271.7.2016 Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia I. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: „Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Brzostek z wykorzystaniem komunikacji publicznej”. II. Działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający informuje o dokonaniu następującej zmiany w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1.W SIWZ rozdz. II ust. 1 pkt II. ISTNIEJĄCY ZAPIS: II. Przywozy – Szkoła Podstawowa Kamienica Górna/Zespół Szkół Siedliska-Bogusz/Zespół Szkół Nawsie Brzosteckie
Odwozy – Szkoła Podstawowa Kamienica Górna/Zespół Szkół Siedliska-Bogusz/Zespół Szkół Nawsie Brzosteckie
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Odwozy – Szkoła Podstawowa Kamienica Górna/Zespół Szkół Siedliska-Bogusz/Zespół Szkół Nawsie Brzosteckie
III. Jednocześnie informuję, że w celu umożliwienia Państwu uwzględnienia w treści przygotowywanych ofert wprowadzonych zmian Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 29.07.2016 r. do godz. 9.30. Miejsce składania ofert pozostaje bez zmian.
Zamawiający Burmistrz Brzostku wz. Burmistrza Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza
Do pobrania: Zmiana ogłoszenia-dowóz dzieci do szkół
Wyjaśnienie na pytanie Wykonawcy
IZP.271.7.2016 Brzostek,20.07.2016 r. Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl Brzostek: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Brzostek z wykorzystaniem komunikacji publicznej Numer ogłoszenia: 146867 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Brzostek z wykorzystaniem komunikacji publicznej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Brzostek w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 na następujących trasach: I.Przywozy - Szkoła Podstawowa Brzostek/Gimnazjum Brzostek/Szkoła Podstawowa Przeczyca 1.godz. 7:00 - ul. Słoneczna, ul. Południowa, ul. Węgierska (SP Brzostek - do 4 km - 1 uczeń uprawniony i 13 uczniów nieuprawnionych, Gim. Brzostek - do 4 km - 5 uczniów nieuprawnionych)Opacionka (SP - powyżej 4 km - 6 ucz. nieuprawnionych, Gim. Brzostek - powyżej 4 km 1 ucz. nieuprawniony) Januszkowice (SP - powyżej 4 km - 2 uczniów nieuprawnionych, Gim. Brzostek- powyżej 4 km -1 uczeń nieuprawniony) Klecie (SP- do 4 km - 17 uczniów uprawnionych) SP Brzostek na godz. 7:20 - 7:40 w tym: - Opacionka ZS Januszkowice (do 4 km - 9 uczniów nieuprawnionych) 2. godz. 7:45 - Bukowa Budy - Kluczowa (do 4 km - 4 uczniów uprawnionych, powyżej 4 km 38 uczniów uprawnionych) - SP Brzostek na godz. 8:00 3. godz. 7:50 ul. Stara Droga (SP Brzostek- do 4 km - 7 uczniów nieuprawnionych) Zawadka Brzostecka - (SP Brzostek - do 4 km - 14 uczniów uprawnionych i 21 uczniów nieuprawnionych) ul. 11-go Listopada (SP Brzostek - do 4 km - 3 uczniów nieuprawnionych) SP Brzostek na godz. 8:10 4. godz. 7:40 - Bukowa - Kluczowa (Gim. Brzostek - powyżej 4 km - 15 uczniów uprawnionych) Klecie (Gim. Brzostek - do 4 km - 1 uczeń uprawniony i 14 uczniów nieuprawnionych, SP Brzostek - do 4 km - 16 uczniów nieuprawnionych) ul. Łukasiewicza (SP Brzostek - do 4 km - 2 uczniów nieuprawnionych, Gim. Brzostek- do 4 km - 1 uczeń nieuprawniony) SP Brzostek Gimnazjum Brzostek na godz. 7:50 5. godz. 7:35 - Kamienica Dolna (SP Brzostek - powyżej 4 km - 4 uczniów nieuprawnionych, Gim. Brzostek - powyżej 4 km - 18 uczniów uprawnionych) Zawadka Brzostecka (Gim. - do 4 km - 1 uczeń uprawniony i 15 uczniów nieuprawnionych, ul. Stara Droga (Gim. - do 4 km - 3 uczniów nieuprawnionych) Gimnazjum Brzostek na godz. 7:45 6. godz. 7:40 - Skurowa - (Gim. Brzostek - powyżej 4 km - 11 uczniów uprawnionych) Przeczyca (Gim. Brzostek - powyżej 4 km - 20 uczniów uprawnionych) Gimnazjum Brzostek na godz. 8:00 w tym: Skurowa SP Przeczyca (do 4 km - 4 uczniów uprawnionych i 19 uczniów nieuprawnionych) Odwozy - Szkoła Podstawowa Brzostek/Gimnazjum Brzostek/Szkoła Podstawowa Przeczyca 1. godz. 12:40 - SP Brzostek Klecie Markosie Bukowa Budy Kluczowa 2. godz. 12:55 - SP Brzostek ul. Stara Droga Zawadka Brzostecka ul. 11 -go Listopada 3. godz. 13:05 - SP Brzostek Klecie Markosie Januszkowice Opacionka ul. Słoneczna 4. godz. 13:40 - SP Brzostek ul. Słoneczna Opacionka Januszkowice Klecie Bukowa Kluczowa 5. godz. 14:10 - Szkoła Podstawowa Brzostek - Gimnazjum Brzostek - ul. Stara Droga - Zawadka Brzostecka - Kamienica Dolna 6. godz. 14:30 - SP Brzostek ul. Łukasiewicza Klecie Markosie Bukowa Budy 7. godz. 14:30 - Gimnazjum Brzostek Bukowa 8. godz. 14:35 - Gimnazjum Brzostek Skurowa w tym: SP Przeczyca Skurowa 9. godz. 15:10 - Gimnazjum Brzostek Kamienica Dolna 10. godz. 15:10 - Gimnazjum Brzostek Skurowa 11. godz. 15:10 - Gimnazjum Brzostek Bukowa 12. godz. 11:30 - Szkoła Podstawowa Przeczyca Skurowa 13. godz. 12:20 - Szkoła Podstawowa Przeczyca Skurowa 14. godz. 13:15 - Szkoła Podstawowa Przeczyca Skurowa II. Przywozy - Szkoła Podstawowa Kamienica Górna/Zespół Szkół Siedliska-Bogusz/Zespół Szkół Nawsie Brzosteckie 1. godz. 7:20 - Kamienica Górna Nagórze (Gim. Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 20 uczniów uprawnionych) SP Kamienica Górna Bączałka (powyżej 4 km - 4 uczniów uprawnionych) Smarżowa (Gim. Siedliska B. - powyżej 4 km - 4 uczniów uprawnionych, do 4 km - 14 uczniów nieuprawnionych) Zespół Szkół Siedliska - Bogusz na godz. 7:35 w tym: Kamienica Górna Nagórze SP Kamienica Górna (do 4 km - 3 uczniów uprawnionych, 9 uczniów nieuprawnionych) w tym: Bączałka SP Smarżowa (do 4 km - 5 uczniów nieuprawnionych) 2. godz. 7:30 - Grudna Górna (Gimnazjum Siedliska-Bogusz - powyżej 4 km - 30 uczniów uprawnionych, do 4 km - 3 uczniów nieuprawnionych) Zespół Szkół Siedliska-Bogusz na godz. 7:40 3. godz. 7:40 - Bączałka (Gim. Nawsie Brz. - powyżej 4 km - 3 uczniów nieuprawnionych) Kamienica Górna (Gim. Nawsie Brz. - powyżej 4 km - 7 uczniów nieuprawnionych) Wola Brzostecka (do 4 km - 1 uczeń uprawniony, 37 uczniów nieuprawnionych) Zespół Szkół Nawsie Brzosteckie na godz. 7:50 Odwozy - Szkoła Podstawowa Kamienica Górna/Zespół Szkół Siedliska-Bogusz/Zespół Szkół Nawsie Brzosteckie 1. godz. 12:30 - Zespól Szkół Nawsie Brzosteckie - Wola Brzostecka - Kamienica Górna - Bączałka 2. godz. 14:15 - Zespól Szkół Nawsie Brzosteckie - Wola Brzostecka - Kamienica Górna - Bączałka 3. godz. 14:15 - Zespół Szkół Siedliska-Bogusz - Smarżowa - Bączałka - Kamienica Górna Nagórze 4. godz. 14:15 - Zespół Szkół Siedliska-Bogusz - Smarżowa - Grudna Górna 5. godz. 12:30 - Szkoła Podstawowa Kamienica Górna - Kamienica Górna Nagórze 6. godz. 13:30 - Szkoła Podstawowa Kamienica Górna - Kamienica Górna Nagórze. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w celu wykazania, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - złożą ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złoża oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 95 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalny zakres zmian: 1) wszelkie zmiany niepowodujące zmian treści oferty, 2) nieistotne zmiany treści oferty tj. takie, których wprowadzenie nie miało wpływu na krąg podmiotów ubiegającym się o zamówienie oraz na wynik postępowania, 3) zmian w organizacji sieci szkół oraz związanej z tym zmiany liczby dowożonych dzieci, długości trasy, miejsc zabierania i wysiadania dzieci, 4) zmiana trasy, 5) zmiany wynagrodzenia w zakresie: a) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 6) zmiany przepisów dotyczących transportu drogowego, 7) zmiany umowy powodujące zmniejszenie obciążenia finansowego Zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Do pobrania: | |||||||||||||||||||