Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miejski w Brzostku
Bip - Strona główna

Urząd Miejski w Brzostku

Gmina Brzostek

Władze Gminy

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Rejestr Instytucji Kultury »

Karty usług

Rewitalizacja »

Obwieszczenia »

Zamówienia publiczne

Transport publiczny »

Przetargi-mienie komunalne »

Przetargi rozstrzygnięte »

Druki do pobrania

Oświadczenia majątkowe za 2020 rok

Oświadczenia majątkowe za 2019 rok

Oświadczenia majątkowe za 2018 rok

Oświadczenia majątkowe za 2017 rok

Oświadczenia majątkowe za 2016 rok

Publicznie dostępny wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie

Ochrona Środowiska »

Organizacje pozarządowe »

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne w Gminie »

Jednostki Organizacyjne Gminy

Nabór na wolne stanowisko pracy »

Informacja o projektach »

Biała Księga Bezpieczeństwa Narodowego RP »

Ochrona przeciwpowodziowa i obrona cywilna »

Petycje »

Gospodarowanie odpadami »

Nieodpłatne porady prawne »

Kontrole

Rejestr żłobków i klubów dziecięcych

Wykaz dziennych opiekunów

Informacje oświatowe

Sprawozdania finansowe »

Spis rolny 2020

Informacja dla hodowców pszczół

walidacja css walidacja html

Przetargi: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na udzielenie kredytu długoterminowego

 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                         Brzostek, 31. 08. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                                        

 

Znak sprawy: IZP. 271.11.2016

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.

„Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego

złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej

zaciągniętych kredytów”

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia

29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,

(tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.), zwanej

dalej ustawą,  zawiadamia, że w postępowaniu

prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na

kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”

 

jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1  złożona przez:

 

Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Jaśle, ul. Stroma 2, 38-200 Jasło

- cena: 141 427,95 zł brutto, słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy czterysta dwadzieścia siedem zł 95/100

- termin uruchomienia kwoty kredytu od podpisania umowy kredytowej: 1 dzień  

         

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 1) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 95 %) i termin postawienia w gotowości środków kredytowych Zamawiającemu (waga 5%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w rozdz. IV pkt 9 siwz.

 

Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto;

termin uruchomienia kwoty kredytu od podpisania umowy kredytowej

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów
w kryterium „termin uruchomienia kwoty kredytu od podpisania umowy kredytowej”

Łączna liczba punktów

 

 

1.

 

Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Jaśle, ul. Stroma 2,

38-200 Jasło

141 427,95 zł;

1 dzień

 

95

 

 

5

 

100

 

    2.

 

Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Odział w Brzostku

ul. Szkolna 7,

39-230 Brzostek

 

155 684,79 zł;

3 dni

 

     86,30

 

 

 


5

 

 

 

91,30

 

3.

 

Bank Spółdzielczy
w Rymanowie

ul. Rynek 14,

38-480 Rymanów

 

148 505,42 zł;

3 dni

      90,47

 

 

          5

 

 

95,47

 

 

                                                                      

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                          Brzostek, 09. 08. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek                                                       

 

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania nr  IZP. 271.11. 2016

 

 

 

MODYFIKACJA SIWZ nr 2

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o dokonaniu zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia polegającej na dodaniu trzech następujących załączników:

 

  • Uchwała nr IV/26/98 Rady Gminy w Brzostku z dnia 29 grudnia 1998 roku w sprawie powołania Skarbnika Gminy,
  • Zaświadczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Brzostku z dnia 18 listopada 2014 roku o wyborze Burmistrza Brzostku,
  • Uchwała nr I/25/2015  z dnia 11 maja 2015 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Brzostku sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 rok.

 

 

Zamawiający

wz. Burmistrza

Adam Kostrząb

Zastępca Burmistrza

Do pobrania:

Uchwała Rady Gminy w sprawie powołania Skarbnika Gminy

Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Brzostku

Uchwała RIO

 


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                           Brzostek, 04. 08. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                                        

 

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu nr  IZP. 271.11.2016

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.”

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) niniejszym przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami poniżej:

 

Pytania z dnia 29.07.2016 r. i odpowiedzi  - załącznik  A

 

Pytania z dnia  01.08.2016 r. i odpowiedzi:

 

  1. Czy Burmistrz i Skarbnik Gminy podpiszą oświadczenie o podaniu się egzekucji w trybie artykułu 777 Kodeksu postępowania cywilnego oraz czy poniesie koszty wystawienia aktu.

 Odpowiedz: Burmistrz Brzostku i Skarbnik Gminy podpiszą oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 KPC, ale nie zgadza się na poniesienie kosztów wystawienia aktu notarialnego.

 

  1. Czy w przypadku wykorzystania części kredytu na zasadzie refundacji zapis ten dotyczy jedynie bieżącego roku budżetowego tj. 2016 r.

Odpowiedz: Zapis ten dotyczy całego okresu kredytowania.

 

  1. Czy w przypadku wykorzystania mniejszej części kredytu Zamawiający przewiduje podpisanie aneksu do umowy wraz z korektą harmonogramu spłat rat kredytu.

Odpowiedz: tak

 

  1. Brak wskazania w treści SIWZ terminu postawienia środków do dyspozycji przez Zamawiającego, oraz ostatecznego terminu uruchomienia kredytu.

Odpowiedz: Kredyt zostanie wykorzystany przez zamawiającego do końca 2016 r. Ponieważ dzień 31.12.2016 r. jest dniem wolnym od pracy należy rozumieć, że kredyt zostanie wykorzystany najpóźniej w dniu 30.12.2016 r.. Maksymalny termin postawienia środków kredytowych w gotowości wynosi 7 dni na pisemny wniosek kredytobiorcy, w transzach, według potrzeb.

   

  1. Czy Zamawiający akceptuje zapis dotyczący zasad zmiany oprocentowania kredytu w następującej treści: Oprocentowanie kredytu ulega zmianie w zależności od zmiany stawki WIBOR 3M średniomiesięczny. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 3M średniomiesięczny, liczoną jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca wraz dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z poprzedniego dnia roboczego.

W przypadku braku zgody prosimy o doprecyzowanie zapisu w zakresie zmiany oprocentowania.

Odpowiedz: tak

 

  1. Określenie przez Zamawiającego terminu spłaty I raty odsetkowej oraz potwierdzenie, czy ostatnia rata odsetkowa płatna będzie wraz z ostatnią spłatą raty kapitałowej.

Odpowiedź: Odsetki spłacane w okresach kwartalnych od kwoty zadłużenia na koniec każdego kwartału. Ostatnia rata odsetkowa płatna będzie wraz z ostatnią spłatą raty kapitałowej.

 

  1. Czy Zamawiający potwierdza, że w przypadku, gdy termin spłaty kredytu, odsetek lub innych należności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłaty należy dokonać najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym ustalony termin.

Odpowiedz: tak

 

  1. Czy zamawiający potwierdza, że zasady naliczania oprocentowania od zadłużenia przeterminowanego obowiązują wg wskazanych u Wykonawcy.

Odpowiedz: tak

 

  1. Czy Zamawiający dokona rozliczenia kredytu.

Odpowiedz: nie

 

  1. Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę sposobu zabezpieczenia kredytu lub ustanowienie dodatkowego zabezpieczenia kredytu w przypadku niekorzystnych zmian sytuacji ekonomiczno – finansowej Zamawiającego lub obniżenia się wartości przyjętego zabezpieczenia kredytu.

Odpowiedz: nie

 

  1. W odniesieniu do Istotnych postanowień umowy pkt. VII. Ppkt.3.5., określenie przez Zamawiającego lat wydłużenia okresu kredytowania oraz doprecyzowanie jakiej sytuacji Zamawiającego dotyczyłaby zmiana.

Odpowiedz: pkt 4 modyfikacji SIWZ nr 1 z dnia 04.08.2016 r.

 

  1. W związku z sezonem urlopowym zwracam się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 22-08-2016r.

Odpowiedz: pkt 2 modyfikacji SIWZ z dnia 04.08.2016 r.

 

 

Pytania z dnia  02.08.2016 r. i odpowiedzi:

 

  1. Prosimy o przedłożenie:

- ostatniego sprawozdania RB-Z SPZOZ,

odpowiedź:  załącznik B,

- opinii RIO o możliwości spłaty kredytu (ewentualnie pytanie czy Zamawiający wyraża zgodę na zapis, iż pozytywna opinia będzie warunkiem uruchomienia kredytu lub może to być też warunek podpisania umowy),

  • odpowiedź:  - załącznik C,

- aktualnej WPF – czy WPF w brzmieniu określonym uchwałą RM z dnia 28.06.2016 r. jest aktualna?  

  • odpowiedź: WPF w brzmieniu określonym uchwałą RM z dnia 28.06.2016 r. jest aktualna.

 

  1. Informacja czy Zamawiający posiada akcje i udziały w innych podmiotach; jeśli tak, to prośba o ich wykaz,
  • odpowiedź: 100% udziałów w spółce komunalnej – Zakład Gospodarki Komunalnej w Brzostku Sp. z o.o. w kwocie 15 768 tyś. zł,

 

  1. Informacja czy Zamawiający terminowo reguluje zobowiązania wobec ZUS, US, banków i innych instytucji finansowych i czy posiada zaległości wobec tych podmiotów,
  • odpowiedź: oświadczenie o braku zobowiązań wobec tych instytucji.

 

  1. Prosimy o wyjaśnienie treści SIWZ – POZ. Iv. pkt. 2. ppkt 6)„Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części kredytu na zasadzie refundacji w stosunku do spłaconych ze środków własnych gminy rat kredytów i pożyczek (tj. gmina, na pewien okres zakłada własne środki, a potem je odzyskuje z przedmiotowego kredytu). Powyższe dotyczy rat, które zostały już zapłacone przez gminę, jak i tych rat, które będą zapłacone przed i po zawarciu umowy kredytowej” – czy zapis ten a następnie wykorzystanie kredytu w tak opisany sposób, zgodne będzie z celem kredytowania zawartym w Uchwale Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 14.07.2016 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych kredytów – zachodzi podejrzenie, że przeznaczeniem kredytu zgodnie z ww. zapisami SIWZ byłoby finansowaniem deficytu budżetowego.

odpowiedź: Gmina założyła własne środki na realizację inwestycji, są złożone wnioski o dofinansowanie, które przeszły pozytywnie weryfikację. Jeżeli w roku bieżącym lub przyszłym Gmina otrzyma dofinasowanie na zrealizowane zadania w formie refundacji może zaistnieć sytuacja, że nie będzie konieczności zaciągania kredytu w 2016 r. na pełną kwotę, bądź też w przyszłym roku może posiadać dostateczną ilość środków, aby spłacić większą część kredytu. Kredyt dotyczy finansowania spłat kredytów z poprzednich lat. Gdyby Gmina posiadała pełne zabezpieczenie na spłaty, nie byłoby konieczności zaciągania kredytu.

 

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wz. Burmistrza

Adam Kostrząb

Zastępca Burmistrza

Do pobrania:

załącznik A

załącznik B

załącznik C


 

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                           Brzostek, 04. 08. 2016 r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

                                                                                        

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania nr  IZP. 271.11. 2016

 

MODYFIKACJA SIWZ nr 1

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”

 

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o dokonaniu następujących zmian Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

1)   W rozdz. IV pkt 1 pkt 4:

 

DOTYCHCZASOWY ZAPIS:

 

Przetarg nieograniczony na:

„Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”

Nie otwierać przed dniem  08. 08. 2016 r.  przed godziną 10:00

 

ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Przetarg nieograniczony na:

„Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”

Nie otwierać przed dniem  22. 08. 2016 r.  przed godziną 10:00

 

2)   W rozdz. IV pkt 4 :

 

DOTYCHCZASOWY ZAPIS:

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia  08. 08. 2016 r. do godz. 9:30

 

 ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia  22. 08. 2016 r. do godz. 9:30

 

 

3)   W rozdz. IV pkt 8 ppkt 1:

 

DOTYCHCZASOWY ZAPIS:

 

Otwarcie ofert nastąpi 08. 08. 2016 r. ogodzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna – biuro Nr 5 /parter).  Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.

 

 ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:

 

Otwarcie ofert nastąpi 22. 08. 2016 r. ogodzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna – biuro Nr 5 /parter).  Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.

 

 

 

4)      W rozdz. VII  pkt 3 ppkt 5:

 

DODAJE SIĘ ZAPIS: Wydłużenie okresu spłaty kredytu na czas oznaczony w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

 

 

 

 

 

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wz. Burmistrza

Adam Kostrząb

Zastępca Burmistrza

 

 

 


 

IZP.271.11.2016                                                                                                       Brzostek, 04.08.2016 r,

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 165993-2016 z dnia 2016-07-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzostek

Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 1.Kredyt długoterminowy 2.Kwota kredytu: 2 300 000 zł PLN, słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych...

Termin składania ofert: 2016-08-08

Numer ogłoszenia: 173907 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 165993 - 2016 data 27.07.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

    W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek..

    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek..

II.2) Tekst, który należy dodać:

    Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3.

    Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wydłużenie okresu spłaty kredytu na czas oznaczony w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..

 

 

 

Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wz. Burmistrza

Adam Kostrząb

Zastępca Burmistrza


 

IZP.271.11.2016                                                                                                       Brzostek, 27.07.2016

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bipbrzostek.mserwer.pl

Brzostek: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Numer ogłoszenia: 165993 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V         zamówienia publicznego

            zawarcia umowy ramowej

            ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 1.Kredyt długoterminowy 2.Kwota kredytu: 2 300 000 zł PLN, słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych 3.Okres kredytowania: do 31.12.2019 r. 4.Przewidywany początek okresu spłat: 31.12.2017 r. 5.Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w SIWZ w rozdziale IV ust. 2: 6.Odsetki pełne spłacane w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału. 7.Oprocentowanie zmienne: WIBOR 3M średniomiesięczny (stopa będzie aktualizowana przez bank) plus marża banku. 8.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową..

II.1.5)

            przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ww. ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem w życie ustawy o której mowa w art. 193 Prawo bankowe (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców przedkłada powyższe dokumenty oddzielnie dla każdego z nich).

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        złożą oświadczenie, że posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 2 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ).

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ).

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ).

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 2 do SIWZ; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 95

    2 - Termin postawienia w gotowości środków kredytowych Zamawiającemu - 5

IV.2.2)

            przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W nawiązaniu do art. 144 ust. 1 us następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian:wcześniejsza spłata części lub całości kredytu bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu, pod warunkiem, że odsetki będą naliczane tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty;wykorzystanie mniejszej kwoty kredytu, lecz nie mniej niż 500 000 zł pod warunkiem, że Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami; zmiany terminów i wysokości spłaty rat pod warunkiem, że Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami, wydłużenie okresu kredytowania pod warunkiem uzasadnionej zmiany sytuacji finansowej Gminy z zachowaniem obowiązujących w umowie warunków oprocentowania kredytu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku, biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  Zamawiający

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 Do pobrania:

SIWZ-udzielenie kredytu

Załączniki - kredyt

 

 

 

 
drukuj pobierz pdf