Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 31. 08. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
Znak sprawy: IZP. 271.11.2016 dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”
jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Jaśle, ul. Stroma 2, 38-200 Jasło - cena: 141 427,95 zł brutto, słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy czterysta dwadzieścia siedem zł 95/100 - termin uruchomienia kwoty kredytu od podpisania umowy kredytowej: 1 dzień
Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 1) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz), którymi były: cena (waga 95 %) i termin postawienia w gotowości środków kredytowych Zamawiającemu (waga 5%). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w rozdz. IV pkt 9 siwz.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 09. 08. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
Wszyscy uczestnicy postępowania nr IZP. 271.11. 2016
MODYFIKACJA SIWZ nr 2
dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o dokonaniu zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia polegającej na dodaniu trzech następujących załączników:
Zamawiający wz. Burmistrza Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza Do pobrania: Uchwała Rady Gminy w sprawie powołania Skarbnika Gminy Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Brzostku
Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 04. 08. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu nr IZP. 271.11.2016
dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.”
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) niniejszym przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami poniżej:
Pytania z dnia 29.07.2016 r. i odpowiedzi - załącznik A
Pytania z dnia 01.08.2016 r. i odpowiedzi:
Odpowiedz: Burmistrz Brzostku i Skarbnik Gminy podpiszą oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 KPC, ale nie zgadza się na poniesienie kosztów wystawienia aktu notarialnego.
Odpowiedz: Zapis ten dotyczy całego okresu kredytowania.
Odpowiedz: tak
Odpowiedz: Kredyt zostanie wykorzystany przez zamawiającego do końca 2016 r. Ponieważ dzień 31.12.2016 r. jest dniem wolnym od pracy należy rozumieć, że kredyt zostanie wykorzystany najpóźniej w dniu 30.12.2016 r.. Maksymalny termin postawienia środków kredytowych w gotowości wynosi 7 dni na pisemny wniosek kredytobiorcy, w transzach, według potrzeb.
W przypadku braku zgody prosimy o doprecyzowanie zapisu w zakresie zmiany oprocentowania. Odpowiedz: tak
Odpowiedź: Odsetki spłacane w okresach kwartalnych od kwoty zadłużenia na koniec każdego kwartału. Ostatnia rata odsetkowa płatna będzie wraz z ostatnią spłatą raty kapitałowej.
Odpowiedz: tak
Odpowiedz: tak
Odpowiedz: nie
Odpowiedz: nie
Odpowiedz: pkt 4 modyfikacji SIWZ nr 1 z dnia 04.08.2016 r.
Odpowiedz: pkt 2 modyfikacji SIWZ z dnia 04.08.2016 r.
Pytania z dnia 02.08.2016 r. i odpowiedzi:
- ostatniego sprawozdania RB-Z SPZOZ, odpowiedź: załącznik B, - opinii RIO o możliwości spłaty kredytu (ewentualnie pytanie czy Zamawiający wyraża zgodę na zapis, iż pozytywna opinia będzie warunkiem uruchomienia kredytu lub może to być też warunek podpisania umowy),
- aktualnej WPF – czy WPF w brzmieniu określonym uchwałą RM z dnia 28.06.2016 r. jest aktualna?
odpowiedź: Gmina założyła własne środki na realizację inwestycji, są złożone wnioski o dofinansowanie, które przeszły pozytywnie weryfikację. Jeżeli w roku bieżącym lub przyszłym Gmina otrzyma dofinasowanie na zrealizowane zadania w formie refundacji może zaistnieć sytuacja, że nie będzie konieczności zaciągania kredytu w 2016 r. na pełną kwotę, bądź też w przyszłym roku może posiadać dostateczną ilość środków, aby spłacić większą część kredytu. Kredyt dotyczy finansowania spłat kredytów z poprzednich lat. Gdyby Gmina posiadała pełne zabezpieczenie na spłaty, nie byłoby konieczności zaciągania kredytu.
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wz. Burmistrza Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza Do pobrania:
Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 04. 08. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
Wszyscy uczestnicy postępowania nr IZP. 271.11. 2016
MODYFIKACJA SIWZ nr 1
dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) niniejszym informuje o dokonaniu następujących zmian Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1) W rozdz. IV pkt 1 pkt 4:
DOTYCHCZASOWY ZAPIS:
Przetarg nieograniczony na: „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów” Nie otwierać przed dniem 08. 08. 2016 r. przed godziną 10:00
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Przetarg nieograniczony na: „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów” Nie otwierać przed dniem 22. 08. 2016 r. przed godziną 10:00
2) W rozdz. IV pkt 4 :
DOTYCHCZASOWY ZAPIS:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia 08. 08. 2016 r. do godz. 9:30
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku (sekretariat) nie później niż do dnia 22. 08. 2016 r. do godz. 9:30
3) W rozdz. IV pkt 8 ppkt 1:
DOTYCHCZASOWY ZAPIS:
Otwarcie ofert nastąpi 08. 08. 2016 r. ogodzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna – biuro Nr 5 /parter). Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
ZASTĘPUJE SIĘ NASTĘPUJĄCYM:
Otwarcie ofert nastąpi 22. 08. 2016 r. ogodzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna – biuro Nr 5 /parter). Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
4) W rozdz. VII pkt 3 ppkt 5:
DODAJE SIĘ ZAPIS: Wydłużenie okresu spłaty kredytu na czas oznaczony w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wz. Burmistrza Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza
IZP.271.11.2016 Brzostek, 04.08.2016 r,
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 165993-2016 z dnia 2016-07-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzostek Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 1.Kredyt długoterminowy 2.Kwota kredytu: 2 300 000 zł PLN, słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych... Termin składania ofert: 2016-08-08 Numer ogłoszenia: 173907 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 165993 - 2016 data 27.07.2016 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4. W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.. W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.. II.2) Tekst, który należy dodać: Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3. Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wydłużenie okresu spłaty kredytu na czas oznaczony w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wz. Burmistrza Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza
IZP.271.11.2016 Brzostek, 27.07.2016 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Brzostek: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów Numer ogłoszenia: 165993 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 1.Kredyt długoterminowy 2.Kwota kredytu: 2 300 000 zł PLN, słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych 3.Okres kredytowania: do 31.12.2019 r. 4.Przewidywany początek okresu spłat: 31.12.2017 r. 5.Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w SIWZ w rozdziale IV ust. 2: 6.Odsetki pełne spłacane w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału. 7.Oprocentowanie zmienne: WIBOR 3M średniomiesięczny (stopa będzie aktualizowana przez bank) plus marża banku. 8.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ww. ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem w życie ustawy o której mowa w art. 193 Prawo bankowe (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców przedkłada powyższe dokumenty oddzielnie dla każdego z nich). III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 2 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ). III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ). III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ). III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 2 do SIWZ; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 95 2 - Termin postawienia w gotowości środków kredytowych Zamawiającemu - 5 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian W nawiązaniu do art. 144 ust. 1 us następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian:wcześniejsza spłata części lub całości kredytu bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu, pod warunkiem, że odsetki będą naliczane tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty;wykorzystanie mniejszej kwoty kredytu, lecz nie mniej niż 500 000 zł pod warunkiem, że Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami; zmiany terminów i wysokości spłaty rat pod warunkiem, że Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami, wydłużenie okresu kredytowania pod warunkiem uzasadnionej zmiany sytuacji finansowej Gminy z zachowaniem obowiązujących w umowie warunków oprocentowania kredytu. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku, biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski Do pobrania:
| |||||||||||||||||||||||||