Zamawiający: Gmina Brzostek Brzostek, 16. 08. 2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
znak sprawy: IZP. 2600.46.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający, zawiadamia, że w trybie zapytania cenowego na zadanie: „Opracowanie projektu budowy dwóch odcinków drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej łączącej drogę powiatową o nr 1319R (ul. M.N. Mysłowskiego) z ul. Szkolną w Brzostku wraz z jej przebudową
jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 2 złożona przez:
A14 Usługi Projektowe, Nadzory Budowlane, Roboty Drogowe ul. Biecka 8/35 38-300 Gorlice
- cena: 98 400,00 zł brutto, słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy czterysta złotych 00/100 - termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2016 r.
Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 2) wybrana została zgodnie z kryterium: cena (waga 100 %). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom:
ZAMAWIAJĄCY Burmistrz Brzostku Wz. Burmistrza mgr Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza
ZAMAWIAJĄCY: Brzostek, 04.08.2016 r Znak sprawy: IZP.2600.46.2016
Modyfikacja Nr 1
Dotyczy: Opracowania projektu budowy dwóch odcinków drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej łączącej drogę powiatową o nr 1319R (ul. M.N. Mysłowskiego) Zamawiający dokonuje następującej modyfikacji treści zapytania:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (obejmującej projekt budowlany, kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi na odcinku min. 600 m o minimalnej klasie „D”, dla której wydane zostały przewidziane właściwymi przepisami pozwolenia na budowę.
W związku z powyższą modyfikacją zmianie uległ termin składania i otwarcia ofert: 1) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, w terminie do dnia 12.08.2016 r. do godziny 13:00. 2) Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 12.08.2016 r. o godz. 13:30 w swojej siedzibie (sala konferencyjna, biuro nr 5/parter) Pozostała treść ogłoszenia nie ulega zmianie.
Zamawiający Burmistrz Brzostku Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza Do pobrania:
ZAMAWIAJĄCY: Brzostek, 04.08.2016 r Znak sprawy: IZP.2600.46.2016
ODPOWIEDZI NA PYTANIA Dotyczy: Opracowania projektu budowy dwóch odcinków drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej łączącej drogę powiatową o nr 1319R (ul. M.N. Mysłowskiego) z ul. Szkolną w Brzostku wraz z jej przebudową i rozbudową (do drogi powiatowej o nr 1322R , ul. Słoneczna).
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. Pytanie nr 1: „W ogłoszeniu wskazano warunki udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia w następującym zakresie: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowo – kosztorysowych (obejmujących projekt budowlany, kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi na odcinku min. 1000 m o minimalnej klasie „D”, dla których wydane zostały przewidziane właściwymi przepisami pozwolenia na budowę. Czy Zamawiający uzna za równoważne i dopuści doświadczenie w postaci wykonania jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (obejmującej projekt budowlany, kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi na odcinku min. 600 m o minimalnej klasie „L”, dla której wydane zostały przewidziane właściwymi przepisami pozwolenia na budowę?.” Odpowiedź nr 1: Zgodnie z modyfikacją nr 1 – pkt 1. Pytanie nr 2: „Zamówienie obejmuje realizację dokumentacji projektowej w podziale na etapy. Proszę o informację, czy Zamawiający przewiduje możliwość rozliczeń częściowych – po wykonaniu dokumentacji dla danego etapu inwestycji?” Odpowiedź nr 2: Zgodnie z modyfikacją nr 1 – pkt 2. Pytanie nr 3: „Z uwagi na zakres inwestycji oraz szereg długotrwałych procedur administracyjnych, W opinii Wykonawcy termin realizacji wskazany w zamówieniu jest zbyt krótki dla zrealizowania zamówienia. W projekcie umowy (par. 8 ust. 2) wskazano możliwość zmiany terminu, gdy jest ona spowodowana: następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień. Proszę o potwierdzenie, Ze zamawiający dopuści zmianę terminu realizacji umowy również w przypadku przedłużających się procedur administracyjnych (także w sytuacji gdy organy administracji lub inne podmioty nie przekroczą obowiązujących terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień).” Odpowiedź nr 3: Zgodnie z modyfikacją nr 1 – pkt 2. Pytanie nr 4: „Czy dla przedmiotowej dokumentacji będzie wymagana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia?” Odpowiedź nr 4: Tak. Pytanie nr 5: „Czy dla przedmiotowej dokumentacji będzie wymagana decyzja wodno-prawna na wykonanie urządzeń wodnych?” Odpowiedź nr 5: Tak. Pytanie nr 6: „Czy w przypadku przedłużających się procedur uzyskania w/w decyzji, ulegnie zmianie termin realizacji przedmiotu umowy?” Odpowiedź nr 6: Przypadki dopuszczające możliwość zmiany umowy (również terminu realizacji zamówienia) zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 6a). Pytanie nr 7: „Wymóg uzyskania osobnych pozwoleń na budowę (zgłoszeń robót budowlanych) dla każdego z etapów i podetapów skutkuje obowiązkiem wykonania 5 osobnych opracowań. Czy istnieje możliwość osobnego fakturowania dla poszczególnych opracowań?” Odpowiedź nr 7: Zamawiający nie określił bezwzględnego wymogu uzyskania odrębnych pozwoleń na budowę (zgłoszeń) dla każdego etapu, a jedynie określił wymóg opracowana dokumentacja w sposób umożliwiający uzyskanie ww. decyzji odrębnie dla każdego z etapów i podetapów. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego – zgodnie z modyfikacją nr 1 (pkt 2).
Zamawiający Burmistrz Brzostku Adam Kostrząb Zastępca Burmistrza
Gmina Brzostek Brzostek, 27.07.2016 r. ul. Rynek 1 39-230 Brzostek
Zapytanie ofertowe numer IZP.2600.46.2016 Dotyczy: Opracowania projektu budowy dwóch odcinków drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej łączącej drogę powiatową o nr 1319R (ul. M.N. Mysłowskiego)
Gmina Brzostek ul. Rynek 1 39-230 Brzostek NIP: 872-22-23-191 REGON: 851661085 e-mail: gmina@brzostek.alpha.pl tel./fax 14 680 30 26, 14 680 30 25
Rodzaj zamówienia: Usługa Nazwa zamówienia: Opracowanie projektu budowy dwóch odcinków drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej łączącej drogę powiatową o nr 1319R (ul. M.N. Mysłowskiego) z ul. Szkolną w Brzostku wraz z jej przebudową i rozbudową (do drogi powiatowej o nr 1322R , ul. Słoneczna).
1) etap I: a) budowa drogi o długości ok. 170 mb (od ul. M.N.Mysłowskiego przy działce 1492) poprzez działki 1492, 1493, 858/1, 858/5, 788 wraz z budową parkingu zlokalizowanego w północno-wschodniej części działki 858/5, b) budowa drogi o długości ok. 100 mb (od parkingu do ul. Szkolnej) poprzez działki 858/5, 871, 870. 2) etap II: a) budowa drogi gminnej o długości ok. 560 mb (od dr. powiatowej o nr 1349R przy działce 572/3 do ul. Szkolnej) poprzez działki 870, 877/1, 876/4, 875, 572/4, 572/3, b) przebudowa ok. 120 mb drogi gminnej (ul. Szkolna) na działce 870, wraz z miejscami postojowymi. 3) etap III: rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku ok. 380 mb (łączącym ul. Szkolną z ul. Słoneczną) położonym na działkach 870, 876/3, 881, 882. Opracowana dokumentacja winna być wykonana w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę (zgłoszenia robót budowlanych) odrębnie dla każdego z etapów i podetapów.
1) w zakresie etapu I (podetap a) i b)): - droga gminna klasy D, - szerokość pasa ruchu 2x2,5 m, - chodnik usytuowany przy jezdni 2 m i/lub odsunięty od jezdni 1,5 m, - pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 m, - kanalizacja ze studzienkami ściekowymi zlokalizowanymi w części poza jezdnią (kanalizacja deszczowa), - skrzyżowanie z drogą powiatową, - droga rowerowa i oświetlenie uliczne. 2) w zakresie etapu II: Podetap a): - droga gminna klasy D, - szerokość pasa ruchu 2x2,25 m, - chodnik usytuowany przy jezdni 2 m i/lub odsunięty od jezdni 1,5 m, - pobocza gruntowe utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 m, - odwodnienie rowami, - skrzyżowanie z drogą powiatową, - droga rowerowa i oświetlenie uliczne. Podetap b): - szerokość pasa ruchu 2x2,25 m, - pobocze gruntowe utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 lub chodnik, - odwodnienie rowami lub studzienkami ściekowymi, - skrzyżowanie z drogą gminną, - oświetlenie uliczne. 3) w zakresie etapu III: - droga gminna klasy D - szerokość pasa ruchu 2x2,5 - chodnik o szer. 2 m usytuowany przy jezdni i/lub o szer. 1,5 m odsunięty od jezdni, - pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0,75 m, - kanalizacja ze studzienkami ściekowymi zlokalizowanymi w części poza jezdnią, - skrzyżowanie z drogą powiatową, - skrzyżowanie z drogą gminną, - droga rowerowa i oświetlenie uliczne. Szczegóły w zakresie wymaganych minimalnych parametrów technicznych oraz ilości i lokalizacji miejsc postojowych zostaną dookreślone z Wykonawcą na etapie opracowania koncepcji.
1) Projekt wstępny (koncepcyjny), 2) Projekt budowlany, 3) Projekt wykonawczy, 4) Projekt stałej organizacji ruchu, 5) Kosztorys inwestorski, 6) Przedmiar robót, 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 8) Dokumentacja geodezyjno-prawna (w tym ewentualne projekty podziału nieruchomości dla celów uzyskania decyzji ZRID), 9) Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę (w tym ewentualnie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej), 10) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania inwestycji, 11) Przed przystąpieniem do sporządzenia projektu, projektant zobowiązany jest do przełożenia zamawiającemu koncepcji projektowej i uzyskanie jego aprobaty. Zakres projektu obejmuje również: - opracowanie projektów technicznych uwzględniających budowę lub przebudowę zjazdów do posesji i dróg bocznych. - należy przewidzieć ewentualność wystąpienia przebudowy urządzeń infrastruktury obcej, - całość dokumentacji na nośniku informatycznym/
Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2) oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia – Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych (obejmujących projekt budowlany, kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi na odcinku min. 1000 m o minimalnej klasie „D”, dla których wydane zostały przewidziane właściwymi przepisami pozwolenia na budowę. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania oraz wykazu usług – załącznik nr 3 do Zapytania (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie). c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Potencjał techniczny: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej jest uprawniona do wykonywania dokumentacji projektowej dla celów uzyskania decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę w specjalności drogowej, która będzie dostępna na etapie realizacji zamówienia, która posiada co najmniej 5 letnie (po uzyskaniu uprawnień) doświadczenie w samodzielnym projektowaniu – w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (w specjalności drogowej). Dopuszcza się posiadanie przez ww. osobę uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważnych uprawnień uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawalności kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) lub równoważnych kwalifikacji zawodowych ważnych w innym niż Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym wraz z tymczasowym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego umożliwiającym świadczenie usług transgranicznych w rozumieniu art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.) Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania oraz wykazu osób – załącznik nr 4 do Zapytania. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej – ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia – załącznik nr 2.
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykonawca może zostać wykluczony z postępowania, jeżeli poda rażąco niską cenę. Za rażąco niską cenę uznawane jest gdy cena oferty jest niższa o 25% od planowanej wartości zamówienia.
1) treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego; 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę; 3) oferta musi być złożona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej; 4) oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem; 5) oferta winna być podpisana przez osobę do tego upoważnioną (która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z CEIDG lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym); 6) kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7) wszelkie poprawki i zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę; 8) oferta oraz wszelkie oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, zaleca się aby były sporządzone zgodnie z tymi wzorami; 9) oferta powinna być spięta w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek; 10) koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
1) formularz oferty - załącznik nr 1 do Zapytania, 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IV Zapytania, 3) formularz cenowy – załącznik nr 5 do Zapytania.
Ostateczny termin realizacji zamówienia – do 30.11.2016 r.
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Punkty będą przyznawane wg wzoru: cena oferowana najniższa c = -------------------------------- x 100 cena oferty badanej
Uwaga! Zamawiający nie ponosi konsekwencji za nieprawidłowe opisanie przez Wykonawcę opakowania, w którym zostanie złożona oferta.
1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
1) odwołania postępowania w każdym czasie; 2) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy; 3) unieważnienie postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, bez podania przyczyny. W przypadkach, o których mowa wyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze, jak też nie przysługuje zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, zamieści informację o jej wyborze na swojej stronie internetowej www.brzostek.pl , oraz wyśle ją do każdego z wykonawców, którzy złożyli ofertę.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zapoznali się dokładnie z treścią dokumentu. Wykonawca ponosi ryzyko przedłożenia oferty nie w pełni spełniającej wymagania określone w zapytaniu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.
1) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT. 2) Terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, b) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia oraz będące następstwem tych zdarzeń przerwy w dostawie energii elektryczne. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 4) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy.
Zamawiający Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Do pobrania: | |||||||||||||